Gå til innhold

Jeg bare stakk fra bestillingen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det skal du. Særlig fordi venninnen din blir sittende igjen med en større regning enn hun skulle hatt fordi kompisen var en tufs og du bare gikk. Har man bestilt noe, så tilbyr man seg å betale. At kompisen din bør være smart nok til å tilby seg å betale betyr ikke at du kan "dumpe" regningen på dem, og særlig ikke venninnen din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde blitt irritert om jeg og noen andre skulle bestille pizza og begge bare stakk fra regningen. Jeg synes du skal ringe venninnen din og tilby deg å betale din del, selv om du ikke spiste noe

Anonymkode: d0d4c...69c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tviler på at de bryr seg om noen småpenger for å være ærlig, det hadde i hvert fall ikke jeg. Hvor gammel er du forresten? Jeg synes måten du reagerte på var veldig merkelig.

Anonymkode: 07c97...e48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, The Kitten skrev:

Joda, men det er ikke sikkert kommentaren var negativt ment. Uansett synes jeg TS overreagerte.

Sosiale antenner er ikke et valg, men en tilstand! :PJeg skjønner at hun ble satt ut da vekt og kommentarer angående kropp og utseende er for mange et sårt tema.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor noen skal kommentere andres kropp i dere hele tatt er meg et under?

Siden det er snakk om to kilo kan men vel ikke påstå det var TSs helse det handlet om. Frekt!

Anonymkode: 43252...94d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er man noenlunde sosialt oppegående så spør man ikke en venn om de har lagt på seg i det man skal til å bestille pizza. 

Anonymkode: 361b6...d8d

Om det var frekt eller ikke spiller ingen rolle. Hun bestillte noe for så å gå og må da selvsagt betale for det hun selv bestillte. Hva hvis du og en veninne drar på en rådyr restaurant og har bestillt mat, men så pluttselig får hun en telefon og må løpe, mener du virkelig at hun ikke skal trenge å betale for seg selv og at det er du som skal spandere dette på hun? :klo:

Anonymkode: 92f3c...3a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner du ble såret, men kunne du ikke betale før du dro? :klo:  Venninnen din ble sittende igjen med regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også veldig på alder, man kan ikke ha opplevd mye hvis man blir såpass såret av noe sånt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvsagt skal du ikke betale. Og kommer det opp neste gang du bestiller så si at du vil snakke med sjefen, og forklar så hvorfor du gikk. Fyren er stokk dum som kommenterer kunder på den måten der. 

Anonymkode: b24cf...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det var ufint av vennen din å kommentere vekten din. Men jeg synes fortsatt du bør betale din del siden du var med på å bestille pizza. Husk at vennen din som ikke kom med en kommentar ikke kan noe for noe av dette og vil da sitte igjen med å betale mer pga. noe noen andre har gjort.

Anonymkode: 62361...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekte venner griner ikke over en betaling av en pizza...

Ekte venner sier ting rett ut som det er, du har jo lagt på deg 2kg sa du, kansje det syns for han,

Hvorfor grine over noe som er sant

Anonymkode: ed5d3...e40

Folk kan ikke noe for at de gråter. Om det er pizza de gråter av, kebab eller noen kilo ˆfor myeˆ. :(

Anonymkode: e802f...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får høre at jeg ser større ut enn på lenge, grunnen er at jeg er gravid. Men jeg er første trimester, så sier flere "sikker på at du ikke er lengre på vei" 

Jeg må faktisk forklare de når jeg hadde mensen sist 😅 og at jeg er oppblåst!

Anonymkode: 03e3e...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...