Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #1 Skrevet 23. juli 2017 Hvordan hadde du reagert om kvinneguiden skulle slå seg sammen med diskusjon.no vgd og freak.no til ett stort forum?
Gjest BerntJohnny Skrevet 23. juli 2017 #2 Skrevet 23. juli 2017 Da hadde ikke det vært noen kvinner igjen, for forumet hadde ikke vært noe koselig for de
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Skrevet 23. juli 2017 Jeg hadde skutt meg. Anonymkode: 31bb8...c21 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #4 Skrevet 23. juli 2017 Jeg hadde blitt kjempeglad om vi slo oss sammen med diskusjon De andre kjenner jeg ikke til. Er på kg og diskusjon like mye nå, og på kg er det veldig ofte mye unødig drama og "JEG HAR RETT OG ALLE ANDRE HAR FEIL", men på diskusjon er det ingen godtesnop tråder og påskekrim-trolletråder + diskusjon har jus forumet som er kjempebra. Anonymkode: cd17b...e95
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #5 Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt kjempeglad om vi slo oss sammen med diskusjon De andre kjenner jeg ikke til. Er på kg og diskusjon like mye nå, og på kg er det veldig ofte mye unødig drama og "JEG HAR RETT OG ALLE ANDRE HAR FEIL", men på diskusjon er det ingen godtesnop tråder og påskekrim-trolletråder + diskusjon har jus forumet som er kjempebra. Anonymkode: cd17b...e95 Hadde blitt litt som forum versjonen av The Avengers
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #6 Skrevet 23. juli 2017 6 minutter siden, shakil skrev: Da hadde ikke det vært noen kvinner igjen, for forumet hadde ikke vært noe koselig for de Eller hva om kvinneguiden og barn i magen ble slått sammen med doktor online til ett forum istedenfor 3
Gjest BerntJohnny Skrevet 23. juli 2017 #7 Skrevet 23. juli 2017 (endret) 1 minutt siden, Winza skrev: Eller hva om kvinneguiden og barn i magen ble slått sammen med doktor online til ett forum istedenfor 3 Det hadde fungert tenker jeg. Litt større og sånt. Men de har vel forskjellig terskel for hva de tolererer av innlegg osv? Kan bli litt vanskelig, slik som ved alle fusjoner Det er ikke bare-bare å fusjonere Endret 23. juli 2017 av BerntJohnny
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #8 Skrevet 23. juli 2017 Jeg hadde egentlig ikke brydd meg noe særlig.... Anonymkode: 58604...e91
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #9 Skrevet 23. juli 2017 Hva skulle poenget med sammenslåing være? Hva blir det neste? -Audi og BMW må slå seg sammen! -Norge og Sverige må slå seg sammen! -NRK og TV2 må slå seg sammen! -Apple og Samsung må slå seg sammen! -VG og Dagbladet må slå seg sammen! -Høyre og Arbeiderpartiet må slå seg sammen! -Minde sjokolade og Nidar må slå seg sammen! -Telenor og Telia må slå seg sammen! -DNB og Nordea må slå seg sammen! -Hollywood og Bollywood må slå seg sammen! -Zalando og Brandos må slå seg sammen! -Diplom-Is og Hennig Olsen må slå seg sammen! -Vålerenga og Lyn må slå seg sammen! -McDonald's og Burger King må slå seg sammen! -Kiwi og Rema 1000 må slå seg sammen! -Narvesen og 7-Eleven må slå seg sammen! NEI! Vi vil ikke ha kommunisme hvor vi bare har ett eller to alternativer, vi vil ha et fritt marked med mange alternativer som utfyller hverandre! Anonymkode: 38ffe...268 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #10 Skrevet 23. juli 2017 Run, Forrest, run! Anonymkode: dd775...248
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #11 Skrevet 23. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Run, Forrest, run! Anonymkode: dd775...248 Run, Luke, run! Obi-wan sitt spøkelse til Luke Skywalker i Star Wars, rett før de rømmer fra Dødsstjernen. Anonymkode: 38ffe...268 2
Viernes Skrevet 23. juli 2017 #12 Skrevet 23. juli 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skulle poenget med sammenslåing være? Hva blir det neste? -Audi og BMW må slå seg sammen! -Norge og Sverige må slå seg sammen! -NRK og TV2 må slå seg sammen! -Apple og Samsung må slå seg sammen! -VG og Dagbladet må slå seg sammen! -Høyre og Arbeiderpartiet må slå seg sammen! -Minde sjokolade og Nidar må slå seg sammen! -Telenor og Telia må slå seg sammen! -DNB og Nordea må slå seg sammen! -Hollywood og Bollywood må slå seg sammen! -Zalando og Brandos må slå seg sammen! -Diplom-Is og Hennig Olsen må slå seg sammen! -Vålerenga og Lyn må slå seg sammen! -McDonald's og Burger King må slå seg sammen! -Kiwi og Rema 1000 må slå seg sammen! -Narvesen og 7-Eleven må slå seg sammen! NEI! Vi vil ikke ha kommunisme hvor vi bare har ett eller to alternativer, vi vil ha et fritt marked med mange alternativer som utfyller hverandre! Anonymkode: 38ffe...268 Det har vi vel prøvd en gang, eller? Da kunne man kanskje fått kjøpt seg en McWhopper da? Kiwi 1000? Æ tror ikke det Endret 23. juli 2017 av Viernes 1
Gjest Winza Skrevet 23. juli 2017 #13 Skrevet 23. juli 2017 Akkurat nå, Viernes skrev: Det har vi vel prøvd en gang, eller? Da kunne man kanskje fått kjøpt seg en MacWhopper da? Kiwi 1000? Æ tror ikke det Norige eller Svorge?
Viernes Skrevet 23. juli 2017 #14 Skrevet 23. juli 2017 2 minutter siden, Winza skrev: Norige eller Svorge? Sverge? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #15 Skrevet 23. juli 2017 Jeg syns Diskusjon.no er ganske kjedelig. Er ikke like aktivt som KG, og ikke like mye morro. Kan ikke uttale meg om de andre forumene du nevner. Anonymkode: ad054...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #16 Skrevet 23. juli 2017 8 timer siden, Winza skrev: Hvordan hadde du reagert om kvinneguiden skulle slå seg sammen med diskusjon.no vgd og freak.no til ett stort forum? Liker ikke nye brukere så det hadde jeg ikke likt. Anonymkode: a0397...64b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #17 Skrevet 23. juli 2017 Kvinneguiden og Doktoronline bør slås sammen. Anonymkode: dc4a4...e42
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #19 Skrevet 24. juli 2017 Nå er det jo fleire forskjellige debatt-forum. Så dersom en person blir utestengt fra ett forum, så kan man enkelt og kjapt hoppe over til ett annet forum.... Men hvis det bare hadde vært ett enkelt (og veldig stort!) forum, så ville ikke de utestengte medlemmene hatt noen andre forum å henge på. Anonymkode: 58604...e91
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #20 Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det jo fleire forskjellige debatt-forum. Så dersom en person blir utestengt fra ett forum, så kan man enkelt og kjapt hoppe over til ett annet forum.... Men hvis det bare hadde vært ett enkelt (og veldig stort!) forum, så ville ikke de utestengte medlemmene hatt noen andre forum å henge på. Anonymkode: 58604...e91 Hva skal det bety? Er vel bare å opprette en ny bruker om man blir utestengt? Anonymkode: 38ffe...268 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå