exictence Skrevet 6. februar 2019 #101 Del Skrevet 6. februar 2019 16 minutter siden, tenkerFORmye skrev: Tusen takk ❤️ Nei, jeg valgte å heller gå ut av forholdet. Huset er mitt og skal forbli mitt, frem til det går i arv til barna Så bra. Godt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelheart2 Skrevet 6. februar 2019 #102 Del Skrevet 6. februar 2019 Men har du tre eller to barn, tro....? Siden du i denne tråden skriver om to barn under 7 og ei på 19, mens den andre skriver kun om hun voksne, et yngre barn og to barnebarn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #103 Del Skrevet 6. februar 2019 42 minutter siden, tenkerFORmye said: Det endte med at jeg solgte huset og bestemte meg for å heller leve alene med barna 42 minutter siden, tenkerFORmye said: Huset er mitt og skal forbli mitt, frem til det går i arv til barna Anonymkode: e2d77...09b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenkerFORmye Skrevet 6. februar 2019 #104 Del Skrevet 6. februar 2019 5 minutter siden, Angelheart2 skrev: Men har du tre eller to barn, tro....? Siden du i denne tråden skriver om to barn under 7 og ei på 19, mens den andre skriver kun om hun voksne, et yngre barn og to barnebarn. Når jeg skrev denne tråden ønsket jeg å være anonym. Så jeg forandrer på antall barn og på alder, for å ikke bli gjenkjent. På den andre tråden har jeg valgt å ikke være anonym og stå frem som den jeg er og valgene jeg tar. Så jeg har to barn på 19 og 7 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenkerFORmye Skrevet 6. februar 2019 #105 Del Skrevet 6. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e2d77...09b Hva er det du ikke forstår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #106 Del Skrevet 6. februar 2019 1 minutt siden, tenkerFORmye said: Hva er det du ikke forstår? Du solgte huset. Huset skal forbli ditt. Anonymkode: e2d77...09b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenkerFORmye Skrevet 6. februar 2019 #107 Del Skrevet 6. februar 2019 6 minutter siden, tenkerFORmye skrev: Hva er det du ikke forstår? 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du solgte huset. Huset skal forbli ditt. Anonymkode: e2d77...09b Hahaha skrivefeil 😂 beklager Jeg solgte IKKE huset mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. februar 2019 #108 Del Skrevet 6. februar 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. februar 2019 #109 Del Skrevet 6. februar 2019 3 timer siden, tenkerFORmye skrev: Dette er tråden om å selge huset. Begge trådene er mine ja, men denne er gammel. Jeg var i ett forhold som satt meg litt til veggs og jeg fikk vind magefølelse og lagde denne tråden. Det endte med at jeg solgte huset og bestemte meg for å heller leve alene med barna. Det var da jeg traff min nåværende kjæreste, ett par måneder etterpå når vi var på ferie i Tyrkia. Nå føler jeg for første gang klar til å satse fullt og helt på kjærligheten. Denne gangen kjennes der riktig ut både for meg og barna (i tillegg for de verdiene jeg har bygget meg opp) Ahhh da er jeg med igjen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tenkerFORmye Skrevet 6. februar 2019 #110 Del Skrevet 6. februar 2019 3 minutter siden, Sirah skrev: Ahhh da er jeg med igjen 😄 Nb. Så skrev jeg feil. Jeg har IKKE solgt huset bor her enda og vil aldri komme til å selge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå