AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #1 Del Skrevet 23. juli 2017 Et par som skulle søke separasjon fikk bekreftelseskodene KNUST GLEDE og UMULIG HVERDAG. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/2017/07/23/Paret-skulle-søke-separasjon-på-nett-dette-var-svaret-de-fikk-fra-BankID-15049771.ece Har du fått eller hørt om morsomme eller merkeige kombinasjoner? Post de i denne tråden om du vil. Anonymkode: 142ba...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 23. juli 2017 #2 Del Skrevet 23. juli 2017 Sist fikk jeg PEN IS som vel passer bra nå i sommervarmen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #3 Del Skrevet 23. juli 2017 TRAURIG BUNAD rett før 17. mai Anonymkode: 75f7e...7a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. juli 2017 #4 Del Skrevet 23. juli 2017 FEILFRI JOBB - i en periode der jeg faktisk vurderte å se meg om etter en annen jobb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #5 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg fikk SKUFFET BANAN da jeg logga inn for å sjekke om jeg kom inn på ønsket studie Jeg kom inn. Anonymkode: 046fa...723 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 23. juli 2017 #6 Del Skrevet 23. juli 2017 Jeg fikk FULL GRIS, noe som beskriver den en nabokona godt. Hun spiser altfor mye, ser nesten ut som et fjell. Er typen som skygger for sola når hun kommer, tror nesten det har blitt natt. Og hun er full hun, propper i seg mat selv om hun egentlig burde latt være i hensyn til oss andre som ser henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Del Skrevet 23. juli 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Jeg fikk FULL GRIS, noe som beskriver den en nabokona godt. Hun spiser altfor mye, ser nesten ut som et fjell. Er typen som skygger for sola når hun kommer, tror nesten det har blitt natt. Og hun er full hun, propper i seg mat selv om hun egentlig burde latt være i hensyn til oss andre som ser henne. Ikke bli overrasket om du får SLEM PURKE neste gang. Anonymkode: 15d3b...7b5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horge Skrevet 31. juli 2017 #8 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Tilbake fra ferie hvor kredittkortet har fått kjørt seg, og kan for ordens skyld nevne at det i skrivende stund er mandag. Var nettopp på vei til å logge inn hos Norwegian for å sjekke hvor ille det står til, men fikk svar allerede av BankId: Endret 31. juli 2017 av Horge 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #9 Del Skrevet 31. juli 2017 Hva slags Bankid er det dere har? Jeg får bare en kode på seks siffer jeg... Anonymkode: fdeba...6b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommee Skrevet 31. juli 2017 #10 Del Skrevet 31. juli 2017 QKEN... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 1. august 2017 #11 Del Skrevet 1. august 2017 Kodeord? Jeg taster bare inn sifre, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2017 #12 Del Skrevet 1. august 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags Bankid er det dere har? Jeg får bare en kode på seks siffer jeg... Anonymkode: fdeba...6b2 Det er BankId på mobil du får 2 ord, så bekrefter du med egen PIN. Disse 2 ord er alltid adjektiv/adverb og substantiv slik at det ofte er en morsom kombinasjon. Måtte le da jeg fikk opp en gang "VILL FEST". Anonymkode: 81c5e...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilefjeset87 Skrevet 1. august 2017 #13 Del Skrevet 1. august 2017 Skulle logge inn på nettbanken for å sjekke om det hadde kommet inn lønn, fikk blakk sjef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. august 2017 #14 Del Skrevet 1. august 2017 Jeg taster inn tall jeg, aldri fått bokstaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå