AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Del Skrevet 22. juli 2017 Jeg har privat konto og legger ut bilder av barna i blant, men sjelden hele ansiktet. Oftest bakfra/ovenfra, ei hånd som leker etc. Likevel har jeg ei venninne som hele tiden kritiserer meg og sier jeg overeksponerer barna. Samtidig følger hun og liker/kommenterer hele tiden bilder på kontoer som Anna Rasmussen, Fotballfrue etc og svarer snurt at det er andre regler for kjendiser når jeg spør hvorfor det er greit for dem å legge ut bilder og personlige opplysninger (noe jeg aldri gjør). Er det virkelig det eller er hun litt koko?🙈 Anonymkode: d7567...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Del Skrevet 22. juli 2017 hun er koko Anonymkode: a33ce...39f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #3 Del Skrevet 22. juli 2017 Har hun barn selv? Anonymkode: 31872...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Del Skrevet 22. juli 2017 Hun høres sær ut. Neste gang hun kritiserer deg så må du spørre henne om nøyaktig hva som er problemet. Vises hånden for mye i bildet? Hvordan kan noen identifisere barnet? I sånne situasjoner så må man bare spørre og få det inn med teskje, hvis ikke vil man aldri klare å se det fra den andre personens synspunkt, og da vil de bare fortsette å klage. Anonymkode: ade53...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #5 Del Skrevet 22. juli 2017 begynner navnet hennes på E? Har en sånn venninne selv. Anonymkode: ef6ea...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. juli 2017 #6 Del Skrevet 22. juli 2017 Be henn om å holde kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #7 Del Skrevet 22. juli 2017 Ikke barn selv, hun er singel og midten av 30-årene. Følger omtrent bare mammabloggere... Men takk for svar, skal bare overse kommentarene hennes fra nå! Anonymkode: d7567...3bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 23. juli 2017 #8 Del Skrevet 23. juli 2017 Er det boe hun ikke har noe med så er det hva du legger ut på nettet! Jeg synes du høres fornuftig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå