Gå til innhold

Får kosttilskudd i posten jeg ikke har bestilt. Hva kan jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg har fått ørten pakker med div kosttilskudd tilsendt fra div jallafirmaer med fakturaer og abonnement jeg ikke har bestilt i postkassa. Nei jeg har heller ikke meldt meg på konkurranser ala "vinn en tur til Thailand eller ny bil på Facebook". Har de lov til dette og hvor i h... har de fått opplysningene fra?

Noen som har vært igjennom dette? Hva kan jeg gjøre? Jeg har sendt alt i retur og skrevet skriftlig til disse firmaene at jeg ikke skal ha produktene deres samt at jeg ikke har bestilt. 

Anonymkode: 72d5d...d15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes en lang tråd på samme i underforumet jus, forbruker... med mengder av tips. Knapt en uke gammel tråd.

Anonymkode: b0849...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ringe? Hvis du fortsatt mottar produkter etter dette hadde jeg truet med anmeldelse 

Anonymkode: 09b42...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har det seg slik at jeg har fått ørten pakker med div kosttilskudd tilsendt fra div jallafirmaer med fakturaer og abonnement jeg ikke har bestilt i postkassa. Nei jeg har heller ikke meldt meg på konkurranser ala "vinn en tur til Thailand eller ny bil på Facebook". Har de lov til dette og hvor i h... har de fått opplysningene fra?

Noen som har vært igjennom dette? Hva kan jeg gjøre? Jeg har sendt alt i retur og skrevet skriftlig til disse firmaene at jeg ikke skal ha produktene deres samt at jeg ikke har bestilt. 

Anonymkode: 72d5d...d15

Kan det være noen som har bestil det i ditt navn? For å være jævlige eller noe, siden de ikke selv vil nyte godt av det siden det uansett kommer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...