AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #1 Del Skrevet 22. juli 2017 Saken er at vi er to som har bestilt og betalt for en chartertur. Hva skjer dersom den ene trekker seg fra turen? Kan jeg da bare dra alene? Anonymkode: 1c427...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #2 Del Skrevet 22. juli 2017 Ja det kan du. Spørsmålet er vel om dere får igjen penger for den ene som ikke kan dra. Det kommer vel an på forsikringen dere har tenker jeg. Anonymkode: 03961...a40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 22. juli 2017 #3 Del Skrevet 22. juli 2017 Du kan også betale et mellomlegg for å endre navn på den andre billetten. Er det pga sykdom e.l og dere har reiseforsikring så kan dere få returnert penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #4 Del Skrevet 22. juli 2017 Er ikke mitt problem om den andre parten trekker seg så lenge jeg kan reise. Takk for tipset om endring av navn. Da er det en mulighet å få med meg noen for en billig penge. Anonymkode: 1c427...6a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2017 #5 Del Skrevet 22. juli 2017 Du må regne med at det koster en viss sum og endre navnet på billetten. Reiser du alene må du betale tillegg for rommet. Anonymkode: 702cb...498 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. juli 2017 #6 Del Skrevet 22. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må regne med at det koster en viss sum og endre navnet på billetten. Reiser du alene må du betale tillegg for rommet. Anonymkode: 702cb...498 Hvis bare hun reiser og det ikke dekkes av reiseforsikring har hun allerede betalt full pris for rommet. Dvs at to skal bo der. Det kommer dermed ikke noe tillegg. Det ville kun kommet tillegg for å bruke et dobbeltrom som enkeltrom når hun bestilte - dvs et tillegg som i at rommet koster mer for henne enn det ville kostet pr person for to personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2017 #7 Del Skrevet 23. juli 2017 Takk Blondie65. Regner jo selvfølgelig med at jeg får hele rommet alene siden det allerede er betalt for. Om mannen trekker seg så får han ikke igjen pengene. Anonymkode: 1c427...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. juli 2017 #8 Del Skrevet 23. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Blondie65. Regner jo selvfølgelig med at jeg får hele rommet alene siden det allerede er betalt for. Om mannen trekker seg så får han ikke igjen pengene. Anonymkode: 1c427...6a5 Da inviterer du med deg en venninne Å forandre navn på biletten koster ikke all verdens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå