Gjest JanHelge Skrevet 21. juli 2017 #1 Del Skrevet 21. juli 2017 Hei, noen som vil bli kjent her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøksuppe Skrevet 22. juli 2017 #2 Del Skrevet 22. juli 2017 Hei JanHelge, hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JanHelge Skrevet 22. juli 2017 #3 Del Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, Gjøksuppe skrev: Hei JanHelge, hvordan står det til? Rolig kveld fremfor TV og PC her nå, lade opp til hva som ser ut til å bli en Oslotur i morgen. Enn der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 22. juli 2017 #4 Del Skrevet 22. juli 2017 Vil ikke bli kjent,men. Sender deg tanker og en klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JanHelge Skrevet 22. juli 2017 #5 Del Skrevet 22. juli 2017 1 time siden, NotNaomi skrev: Vil ikke bli kjent,men. Sender deg tanker og en klem. Takk for tanker og klem... Alle trenger det innimellom og jeg er en som liker både å bli klemt og å gi klemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 22. juli 2017 #6 Del Skrevet 22. juli 2017 Er du den janhelge som jeg tenker på...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JanHelge Skrevet 22. juli 2017 #7 Del Skrevet 22. juli 2017 2 minutter siden, hobbykokken skrev: Er du den janhelge som jeg tenker på...? Jeg aner ikke... Kanskje? Spørre meg privat i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå