AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Del Skrevet 21. juli 2017 Stadig vekk så drømmer jeg meg tilbake til de sene ungdsomsårene. Bursdager, sosiale sammenkomster, sommerflørter og nye bekjentskaper. Lista er lang. Så bekymringsfritt livet var. I dag er jeg 27, mistet kontakten med nesten alle sammen.. Savner dem så mye. Flere som føler på det samme? Anonymkode: 2d094...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kling Skrevet 21. juli 2017 #2 Del Skrevet 21. juli 2017 Føler veldig på det samme. Jeg har ikke kontakt med noen av mine tidligere venner. Tenker ofte at jeg savner de, har liksom aldri fått noen skikkelige gode venner etter at jeg ble "voksen".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Visningsnav Skrevet 21. juli 2017 #3 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Dessverre er det nok flere unge mennesker som føler det sånn. Kan til dels takke teknologien om dagen for det, der folk bare sitter i tlf/PC skjermene sine. Kan huske da jeg var ute å sykla for 10 år siden så var det alltid folk som spilte fotball,volleyball et eller annet ute og nå ? Noen sitter og doper seg og resten i tlf sine. Folk er ute om dagen men det er kun i helgene og da så klart fest eller ut på byen. Du har jo så klart folk som har familie og de som trener hver dag og kanskje studerer og ikke har rett og slett tid. De man ser ute nå er egentlig voksne mennesker og unge med barn. Fotball,volleyball baner blir ikke brukt ( med mindre du er med i en klubb da så klart ) Nå mener jeg ikke alle gjør enten det ene eller det andre men dere skjønner poenget. Kanskje ikke det du lurte på men følte bare for å lufte litt på tankene. Men men kanskje det er bare mitt synn på verden om dagen.... Endret 21. juli 2017 av Visningsnav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Del Skrevet 21. juli 2017 Føler det også akkurat sånn. Angrer på at jeg ikke var flinkere til å ta vare på vennene mine. Jeg flyttet rundt, og opplevde mye i 20 årene, og slo ikke rot noe sted før jeg var 30. Har ikke vært noe flink til å pleie gamle vennskap, og kontakten forsvant mer og mer for hvert nytt sted. Anonymkode: eb9a7...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #5 Del Skrevet 21. juli 2017 Sån har jeg det også....og jeg er snart 50..... flyttet som 15 åring og igjen som 19 åring. Alltid slitt litt med sosiale koder og mistet endel. Men har en beste venn, hun har jeg kjent siden jeg var 5 år. Snakkes ukentlig sammen på telefon. Og en veldig god en fra vgs. Så har jeg noen som ikke er så nære. Det blir ikke lettere med årene å få seg venner..... Mitt råd, plei vennskap Anonymkode: ccacf...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 21. juli 2017 #6 Del Skrevet 21. juli 2017 De fleste er nok glade for å slippe å se folk de fikk på vgs med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå