AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #1 Del Skrevet 21. juli 2017 Siden det er ferietid nå og mange er vekke på ferie. Lettere å være arbeidsledig? Anonymkode: 4cf9e...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #2 Del Skrevet 21. juli 2017 Nei det er jævlig å være arbeidsløs Anonymkode: ca544...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #3 Del Skrevet 21. juli 2017 Jeg liker det best når alle er hjemme, da kan jeg virkelig gni det inn at jeg ligger langstrak i solen mens de må slite på jobb hver morgen. Deilig! Anonymkode: 171d6...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #4 Del Skrevet 21. juli 2017 Som arbeidsledig har man kanskje mulighet til å få jobbet litt om sommeren når de andre har ferie. Vet ikke om det føles noe lettere da jeg Anonymkode: afc86...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 21. juli 2017 #5 Del Skrevet 21. juli 2017 Er vanskelig om sommeren, for det er lite jobber å søke på. Demotiverende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 21. juli 2017 #6 Del Skrevet 21. juli 2017 Hverken lettere eller vanskeligere, vært i syden 2 måneder. Ikke det at jeg er helt arbeidsledig da, har en liten jobb til vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå