AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #1 Skrevet 20. juli 2017 Jeg sitrer og tenker litt. Det snakkes om "pene mennesker" og da må det vel finnes en motsetning til det? Jeg vil i utgangspunktet si at det er personligheten til et menneske som jeg faller for. Men jeg syntes jeg er stygg. Jeg ser på meg selv, og klarer ikke finne noe fint. Jeg har lav fettprosent, så jeg har magemuskler. Men jeg bryr meg lite om magemuskler. Jeg vil se fin ut fra siden, ha feilfri hud, fine negler og fine tær (ja). Jeg vil ikke ha brusete hår som jeg må slite med rettetang. Jeg vet at jeg har mange komplekser her, men det vet jeg også at mange av dere har. Jeg er så to delt med fornuften og følelsene.... Anonymkode: cf51a...b1c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #2 Skrevet 20. juli 2017 Gå til psykolog Anonymkode: 45a09...df2 2
Gjest JesusElskerAlle Skrevet 20. juli 2017 #3 Skrevet 20. juli 2017 Huff, trist å høre at du har slike tanker om deg selv. Jeg er helt sikker på at du er en utrolig flott person på utsiden og innsiden. Ha troen på deg selv, du fortjener det. Klem til deg
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #4 Skrevet 20. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå til psykolog Anonymkode: 45a09...df2 Gå dit selv. Anonymkode: cf51a...b1c 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #5 Skrevet 20. juli 2017 Hva tenker du blir annerledes om du hadde blitt pen da? Hadde det gjort deg lykkelig? Hvorfor? Anonymkode: 4357c...ff8 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #6 Skrevet 20. juli 2017 1 minutt siden, JesusElskerAlle skrev: Huff, trist å høre at du har slike tanker om deg selv. Jeg er helt sikker på at du er en utrolig flott person på utsiden og innsiden. Ha troen på deg selv, du fortjener det. Klem til deg ♥️ Anonymkode: cf51a...b1c 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #7 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva tenker du blir annerledes om du hadde blitt pen da? Hadde det gjort deg lykkelig? Hvorfor? Anonymkode: 4357c...ff8 Ja, jeg tror det. Selv om jeg med fornuften vet at jeg trolig aldri ville blitt fornøyd. Vi finner jo alltid noe...:) Anonymkode: cf51a...b1c
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #8 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, jeg tror det. Selv om jeg med fornuften vet at jeg trolig aldri ville blitt fornøyd. Vi finner jo alltid noe...:) Anonymkode: cf51a...b1c Så det er den pessimistiske holdningen din som gjør deg trist, og intet annet. Kanskje du egentlig liker å synes synd på deg selv? Anonymkode: 4357c...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #9 Skrevet 20. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gå dit selv. Anonymkode: cf51a...b1c Jeg gjør det og jobber med meg selv i stedet for å sprute ut alle mine problemer og bruke kg som psykolog. Anonymkode: 45a09...df2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #10 Skrevet 20. juli 2017 Du.. jeg er som deg. Flat fra siden, stritt hår osv osv. jeg setter på negler en gang i måneden fordi det gjør at jeg føler meg fin. Jeg kurer håret jevnlig for at det skal bli håndterbart, jeg bruker selvbruning for å føle meg fresh. Jeg tar litt bb-cream i ansiktet på morgenen selv når jeg ikke skal noe, bare fordi jeg føler meg bedre med meg selv da. Jeg har fettprosent som er imponerende for en bodybuilder, men ikke like imponerende på en kvinne. Derfor drikker jeg en shake flere ganger daglig for å få litt mer kjøtt på bena. Vi er så utrolig flinke til å snakke stygt om oss selv, men tror du at du ville sett de samme feilene på meg som jeg ser? Ville du rakket ned på meg slik som jeg rakker ned på meg selv? Ikke det? Men hvorfor skal du rakke så ned på deg selv da? Jeg ser for meg at du er helt nydelig og unik jeg Anonymkode: c7bb8...327 1
Gjest Regn Skrevet 20. juli 2017 #11 Skrevet 20. juli 2017 man kan øve på å akseptere seg selv slik en er. Jeg er glad fordi jeg er frisk!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #12 Skrevet 20. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du.. jeg er som deg. Flat fra siden, stritt hår osv osv. jeg setter på negler en gang i måneden fordi det gjør at jeg føler meg fin. Jeg kurer håret jevnlig for at det skal bli håndterbart, jeg bruker selvbruning for å føle meg fresh. Jeg tar litt bb-cream i ansiktet på morgenen selv når jeg ikke skal noe, bare fordi jeg føler meg bedre med meg selv da. Jeg har fettprosent som er imponerende for en bodybuilder, men ikke like imponerende på en kvinne. Derfor drikker jeg en shake flere ganger daglig for å få litt mer kjøtt på bena. Vi er så utrolig flinke til å snakke stygt om oss selv, men tror du at du ville sett de samme feilene på meg som jeg ser? Ville du rakket ned på meg slik som jeg rakker ned på meg selv? Ikke det? Men hvorfor skal du rakke så ned på deg selv da? Jeg ser for meg at du er helt nydelig og unik jeg Anonymkode: c7bb8...327 Takk. Du har helt rett i alt du skriver. Håper du en dag også ser det flotte mennesket du er i speilet! Anonymkode: cf51a...b1c 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #13 Skrevet 20. juli 2017 2 minutter siden, Regn skrev: man kan øve på å akseptere seg selv slik en er. Jeg er glad fordi jeg er frisk! Ja. Jeg tenker slik selv, med fornuften. Dessverre svinger det mye Anonymkode: cf51a...b1c
Gjest Regn Skrevet 20. juli 2017 #14 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja. Jeg tenker slik selv, med fornuften. Dessverre svinger det mye Anonymkode: cf51a...b1c Så får du trene hardere og bruke tiiden slik at du kan bearbeide holdningene dine.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #15 Skrevet 20. juli 2017 1 minutt siden, Regn skrev: Så får du trene hardere og bruke tiiden slik at du kan bearbeide holdningene dine. Holdningene? Du mener vel selvbilde? Jeg tenker ikke et sekund slik om andre Anonymkode: cf51a...b1c
Sillyline Skrevet 20. juli 2017 #16 Skrevet 20. juli 2017 Men, hva skal man med fine tær om man er en dårlig person? Fokuser på det du kan gjøre noe med, og ikke være så overfladisk. Det teller lite i det lange løp. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #17 Skrevet 20. juli 2017 Du kan trøste deg med at jeg er styggere. Anonymkode: a283f...448
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #18 Skrevet 20. juli 2017 Noen er pene, noen er stygge. Sånn er livet. Anonymkode: a761f...c4d 1
ennen Skrevet 20. juli 2017 #19 Skrevet 20. juli 2017 Alle er fin på hver sin måte! Ingen er som du, hvor unikt er ikke det? De som tror det er vakrere og lever på høy selvtillitt har det ikke noe bedre!
ennen Skrevet 20. juli 2017 #20 Skrevet 20. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen er pene, noen er stygge. Sånn er livet. Anonymkode: a761f...c4d ? Sånn er desverre ikke livet kjære du. Alle er vakre på hver sin måte. Innsiden derrimot, DER er noen stygge! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå