Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11
6 minutter siden, Trudealutt skrev:

Hun ser dessverre ikke selv at dette ikke er bra, men det må da være andre voksne i livet hennes som kan gi henne råd. Noen som kan fortelle henne at hun er vakker, og at det hadde kommet bedre frem om det ikke var for de "håndballene" som tar all oppmerksomhet. 

Vi har vel ikke lov til å diskutere kropp..... 

Det er det garantert noen som gjør. Ikke alltid det hjelper når man allerede har bestemt seg og vet hva man vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Nå har hun et langt reklameinlegg om de nye puppene sine som Oslo privatklinikk har sponset. 

Trodde ikke at det var lov.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Infinity skrev:

Nå har hun et langt reklameinlegg om de nye puppene sine som Oslo privatklinikk har sponset. 

Det ER ikke lov...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, April 09, 2017 den 18.00, Gjest Rose11 skrev:

Det er det garantert noen som gjør. Ikke alltid det hjelper når man allerede har bestemt seg og vet hva man vil.

Hvorfor alt dette fokus på være vakker, gi ikke droger til narkomane...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Infinity skrev:

De har sponset henne med nye pupper? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, smalls skrev:

Hun har ihvertfall merket innlegget med reklame.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Infinity skrev:

Greit nok at bloggere får sponset klær, sminke, reiser osv, men synes det er drøyt hvis de faktisk får sponset plastikk kirurgi og. Da er det jo ikke rart toppbloggere opererer seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hun vel pålagt å si at kirurgen oppfordret henne til mindre, så de ikke ser "dårlig" ut. De aller fleste skjønner jo at 600 er for mye på henne, 450 var for mye. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Såå FLAUT å gå med sponsede pupper!! Herregud! Er det mulig å synke lavere?! Hun har da vel råd til å kjøpe seg nye pupper selv eller?? Å skrive reklameinnlegg om det i tillegg er et brudd på markedsføringsloven!! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 mg er drøyt for en så liten jente. De færreste kler mer enn 250 mg. 

Hva er det klinikken driver med? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg har sansen for Linni jeg altså, men sponsede digre pupper er jo bare flaut. At hun ikke ser det selv. Og å reklamere på den måten for plastisk kirurgi er som noen har skrevet over her ikke lov. 

Endret av Salka
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene var for storre før, men så må hun på dø og liv ha 600 ml?! 😨 nei huff, alt for stort. Sponset pupper er ikke annet enn flaut.

Endret av LeilaS
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan hun si at 600 gr passer til den magre kroppen hennes:klo: Jeg er absolutt for silikon hvis man sliter med selvtillit eller har fjernet brystene pgs sykdom, osv. Men jeg klarer ikke noe annet enn å le når jeg ser Linni brette seg ut i media med to enorme ballonger på en undervektig kropp. Synd, for hun er både pen og smart. Sånn egentlig...

Endret av lenemor1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Skal hun ha enda større pupper :overrasket: Liker Linni jeg men nå må hun roe seg, de hun hadde var jo allerede for store,

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Infinity skrev:

19 timer siden, smalls skrev:

Greit nok at bloggere får sponset klær, sminke, reiser osv, men synes det er drøyt hvis de faktisk får sponset plastikk kirurgi og. Da er det jo ikke rart toppbloggere opererer seg.

Drøyt....Burde man ikke sende inn klage til PFU og Forbrukerombudet og div her?
Dette er jo helt sykt, det er mange unge jenter som leser bloggen hennes!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor store. Og så ta sønnen med på klinikken på operasjonsdagen? Dette burde han vært skånet for.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2017 den 19.25, Infinity skrev:

Hun betalte ikke for makkverket en gang.....

Kan hun egentlig bli mer lavmål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra pupper til rumpe.. hva synes dere om siste bildet av henne der rumpa og stringtrusa synes tydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnie meister er totallt ubrukelig i samfunnet. Jeg liker henne veldig godt. Men at hun kan ha en dyr bil og dyrt hus iforhold til en kvinne med lang og respektabel utdanning  er ikke riktig. Hun lever bare av kroppen sin og utseende hele livet og ikke gjør noe posetivt i samfunnet er en skandale

Endret av SJW-Destroyer
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...