Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

Huff nei. Så galt kan det da ikke være. Hun fremstår som en utrolig søt jente. Og sønnen hennes har nok en veldig engasjert og god mamma. 

Men jeg synes at det er for mye pupper og nå dette bildet med rumpa. Ifølge sosiale medier så var hun på advokatfest. Gikk hu med rumpa synlig der ? 

Pen jente..  virkelig. Men litt mye.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er vel levebrødet hennes å vise mest mulig kropp, så ikke overraskende at hun går kledd sånn. Kjente jeg ble ille berørt av kjærlighetserklæringen mellom hun og kjæresten hennes på IG. Hun skriver som en fjortenåring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas
17 timer siden, Nuddelkopp skrev:

Drøyt....Burde man ikke sende inn klage til PFU og Forbrukerombudet og div her?
Dette er jo helt sykt, det er mange unge jenter som leser bloggen hennes!

Det er mulig å klage inn innlegget til Statens legemiddelverk og Helsetilsynet. Blant annet pga bildet med reklame for Botox (med 25% rabatt). Sannsynligheten for at det er mye mer i denne reklamen som bryter med forskrift for markedsføring av kosmetiske inngrep er jo absolutt tilstede. 

Uavhengig av lovbrudd ville jeg vært skikkelig betenkt med å bruke en plastisk kirurgisk klinikk som ser seg nødt til å bruke en rosablogger for å skaffe flere kunder. Måten det gjøres på er ikke akkurat seriøs heller. Å gi tillatelse til at sønnen er tilstede ved oppvåkning av narkose på post-operativ virker jo i seg selv helt på trynet. Hva er poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chiki
2 timer siden, suckers skrev:

Nå er vel levebrødet hennes å vise mest mulig kropp, så ikke overraskende at hun går kledd sånn. Kjente jeg ble ille berørt av kjærlighetserklæringen mellom hun og kjæresten hennes på IG. Hun skriver som en fjortenåring. 

Fineste lilleste kjæresten min😅🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Anna Nas skrev:

Det er mulig å klage inn innlegget til Statens legemiddelverk og Helsetilsynet. Blant annet pga bildet med reklame for Botox (med 25% rabatt). Sannsynligheten for at det er mye mer i denne reklamen som bryter med forskrift for markedsføring av kosmetiske inngrep er jo absolutt tilstede. 

Uavhengig av lovbrudd ville jeg vært skikkelig betenkt med å bruke en plastisk kirurgisk klinikk som ser seg nødt til å bruke en rosablogger for å skaffe flere kunder. Måten det gjøres på er ikke akkurat seriøs heller. Å gi tillatelse til at sønnen er tilstede ved oppvåkning av narkose på post-operativ virker jo i seg selv helt på trynet. Hva er poenget?

Dette.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, chiki skrev:

Hun har begynt å gradbøye lille. :fnise:

3 minutter siden, Jolanda skrev:

Dette.

Vel, det er nok fordi de vil trekke til seg slike kvinner som Linni som kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, SJW-Destroyer skrev:

Linnie meister er totallt ubrukelig i samfunnet. Jeg liker henne veldig godt. Men at hun kan ha en dyr bil og dyrt hus iforhold til en kvinne med lang og respektabel utdanning  er ikke riktig. Hun lever bare av kroppen sin og utseende hele livet og ikke gjør noe posetivt i samfunnet er en skandale

Hun tjener jo ikke penger pga kroppen sin. Hun blogger, blir sponset og spiller poker. Samme gjør kjæresten også. Så mye mer enn det vet vi egentlig ikke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, newblack skrev:

Hun tjener jo ikke penger pga kroppen sin. Hun blogger, blir sponset og spiller poker. Samme gjør kjæresten også. Så mye mer enn det vet vi egentlig ikke.

Klart hun tjener penger på kroppen sim. Hun blir stadig fotografert i lite klær og "sexy" positurer. Tviler på hun gjør det gratis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, chiki skrev:

Er hun sammen med han 19 åringen enda?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, suckers skrev:

Klart hun tjener penger på kroppen sim. Hun blir stadig fotografert i lite klær og "sexy" positurer. Tviler på hun gjør det gratis.

Poenget er at hun hvertfall ikke bare tjener penger på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Forstod det sånn at de skal gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Snuppah00 skrev:

Han blir/er 21 i år mener jeg.

Endret av newblack
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, newblack skrev:

Poenget er at hun hvertfall ikke bare tjener penger på det.

Nei, det er sant. Men tviler på hun hadde sett ut som hun gjør om hun ikke tjente penger på den. Det er ikke nødvendig å se sånn ut for å spille poker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, O.G. skrev:

Forstod det sånn at de skal gifte seg.

Jøye meg, ok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, suckers skrev:

Nei, det er sant. Men tviler på hun hadde sett ut som hun gjør om hun ikke tjente penger på den. Det er ikke nødvendig å se sånn ut for å spille poker.

Hun tjente nok ikke særlig mye når hun først fikk silikon. Hva har utseendet hennes med å spille poker å gjøre? Det er ikke nødvendig med noe som helst når det kommer til utseendet, men man vil vel alltid se bra ut. Og om hun vil fikse på puppene og leppene, værsågod. Liker Linni godt jeg, utrolig søt jente. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, newblack skrev:

Mener hun tjener penger på å spille poker også.

Akkurat det tror jeg vi kan slå fast at hun ikke TJENER på. At hun spiller litt er annen sak.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Akkurat det tror jeg vi kan slå fast at hun ikke TJENER på. At hun spiller litt er annen sak.

Hvis hun har en avtale med et bettingselskap så tjener hun jo noe på det, selv om hun ikke vinner penger (spiller ikke for egne penger heller da) :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Jøye meg, ok :P

Vel, hvis jeg må respektere 51 år gamle Harald Eias forhold til en 35 årig kvinne hvor han igjen skal bli pappa, så kan jeg også respektere Linnis forhold til en 20 åring hvor de gifter seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...