Gå til innhold

Leie hus/enebolig - noen jeg kan kontakte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden jeg for tiden går på aap får vi ikke innvilget huslån. Mannen har to vikariatjobber og jobber 100% og noen ganger mer, så vi klarer å betjene et huslån eller leie på opptil 12000,- Men det hjelper likevel ikke banken å gi oss lån... fordi jeg ikke har fast inntekt.

Men vi trives rett og slett ikke i leilighet/blokkleilighet ol og ønsker å leie et HUS. Vi har ett barn og ønsker oss flere etter hvert når jeg har fått meg jobb, men vi vil da også bo et sted hvor vi trives ordentlig. Vi ønsker å bo i områdene Moss, Rygge og Greåker/Grålum ish. Ikke mer enn 35 minutter kjørevei til Moss da mannen jobber der og vi har familie og venner som bor der. 

Det er så lite utvalg på finn.no og jeg lurer da egentlig på...

 

Er det noen vi kan kontakte, noen profesjonelle som jobber med utleie av hus eller noe lignende? Eller andre nettsider som legger ut hus til leie? Annet enn finn. Vi kan liksom gå helt opp til 12000 kr, så bør jo ikke være såå vanskelig :)

Anonymkode: 1502b...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett inn annonse selv på FINN (og evt andre steder) om at dere ønsker å leie. Mange utleiere ønsker helst å leie ut til de som skriver annonser om at de ønsker å leie.

Anonymkode: 8b561...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett inn annonse selv på FINN (og evt andre steder) om at dere ønsker å leie. Mange utleiere ønsker helst å leie ut til de som skriver annonser om at de ønsker å leie.

Anonymkode: 8b561...edb

Ja, det er planen :) Vi gjorde det for noen år siden og fikk napp på et hus, men den gangen bodde vi i Vestfold. Det var et fantastisk hus vi leide i 2 år, men dessverre feil by. Nå håper vi vi kan finne noe liknende igjen her i Østfold! Blir å legge ut annonse i løpet av uka.

Anonymkode: 1502b...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Finn nå ligger det enebolig på Larkollen og Dilling. Bare sånn hvis du ikke hadde sett dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...