Gå til innhold

450 kroner for bikini - dyrt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det dyrt eller greit? Jeg er student. 

Anonymkode: 28900...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig synes jeg det er greit å investere i en god bikini, men dersom jeg hadde kjøpt og byttet ut bikinier jevnlig ville jeg ha tenkt at det var dyrt. 

Men hva som er dyrt eller greit er jo noe man må vurdere selv opp til ens egen økonomi. Mange studenter som jobber mye. 

Anonymkode: d0870...afa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke 450 kroner for en bikini er dyrt. Jeg kjøpte en bikini fra Seafolly til 1800 kroner i fjor da jeg var student. Hva som er dyrt og ikke er opp til deg selv å avgjøre. Hvis 450 kroner på en bikini velter sommerøkonomien din, så er det dyrt. Har du full sommerjobb og råd til det du ellers har lyst til å gjøre (innenfor rimelighetens grenser), så er ikke 450 kroner mye på bruke på en bikini.

Anonymkode: b9afa...efe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dyrt i mine øyne. 

Anonymkode: 58a2c...cd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig høy kvadratmeterpris. :) Men spesielt dyrt synes jeg ikke det er. 

Men det kommer vel litt an på: Er det en helt enkel trekantbikini synes jeg det er dyrere enn om det er en bikini med BH med spiler og evt. mange andre detaljer. 

Anonymkode: d88a4...d0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke det de fleste ligger på? (Utenom salg) 

Anonymkode: c86a9...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som ikke er standard HM eller Lindex størrelse, ville det vært et kupp å få tak i bikini til den prisen og jeg hadde kjøpt 4.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ja, jeg synes at dette egenrlig var ganske dyrt...        

Anonymkode: b3be6...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt for min del, men spørs jo hva man er vandt til av kvalitet og slikt. Høres litt mye ut for et studentbudsjett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke bikinier under 99 år del, trekker du fra 200, betaler du jo kun 240 over absolutt minstepris. Og noen har en kropp som ikke kler de aller rimeligste.

Anonymkode: 02869...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes ikke det var dyrt, og ville kjøpt den dersom jeg hadde likt den :) 

I år fant jeg ingen bikinier jeg likte særlig godt, og kjøpte en til 39 kr. per del :P 

Anonymkode: 9d28b...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pastpresent
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke 450 kroner for en bikini er dyrt. Jeg kjøpte en bikini fra Seafolly til 1800 kroner i fjor da jeg var student. Hva som er dyrt og ikke er opp til deg selv å avgjøre. Hvis 450 kroner på en bikini velter sommerøkonomien din, så er det dyrt. Har du full sommerjobb og råd til det du ellers har lyst til å gjøre (innenfor rimelighetens grenser), så er ikke 450 kroner mye på bruke på en bikini.

Anonymkode: b9afa...efe

Enig. Er også student og kjøpte fra seafolly i år. Det viktigste er at man kjøper noemam kan føle seg vel i, og som sitter fint. Jeg er godt fornøyd med min svinedyre bikini som ble brukt mye på ferie☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs. Noen bikinier har veldig dårlig kvalitet men er veldig dyre pga. merket.

Men er den dyr pga bra kvalitet synes jeg det er verdt det. Hvis den varer i f.eks 5 år har du jo tjent på det i forhold til en bikini fra h&m til 250 som varer i 1-2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en i fjor fra wahine til rundt 1000-lappen. Syntes det var dyrt, spesielt mtp at den ble bleket veldig fort....

I år fant jeg mange jeg passet på cubus, og er veldig fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må gjerne betale den prisen for bikini. Er overvektig og har da tunge bryst som trenger ekstra støtte infoen av spiler og litt tykkere stropper (sånne små tråder man skal knyte rundt seg kan jeg bare glemme). I tilleg vil jeg ha høytlivstruse da jeg ikke er komfortabel med å la magen henge utenfor trusekanten. 

Anonymkode: c86a9...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ok pris for en bikini med bøyle.

Kjøpte en på salg nylig og med porto gav jeg 320 kroner. For meg var det en fin bikini til en fin pris.. 

Anonymkode: 828c0...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Qwerty55 skrev:

Spørs. Noen bikinier har veldig dårlig kvalitet men er veldig dyre pga. merket.

Men er den dyr pga bra kvalitet synes jeg det er verdt det. Hvis den varer i f.eks 5 år har du jo tjent på det i forhold til en bikini fra h&m til 250 som varer i 1-2 år.

Jeg har stort sett kun bikinier fra HM, og de har jeg i årevis. De holder seg like fine! 

Jeg synes det er dyrt for en bikini, da jeg kjøper på HM til 130kr pr del. 

Anonymkode: 4d1ab...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg er en helt grei pris, det. 450 kroner betyr at det er litt over 200 kroner per del. Hvis man kjøper en bikini per del pleier det å være ganske vanlig pris i en del av billigbutikkene. Man får selvfølgelig billigere, men det er fortsatt ikke en av de dyreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...