AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #21 Del Skrevet 20. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er nok ikke pga omtanke for arbeidsmiljøet dette ble rapportert til sjefen. Anonymkode: f41b9...47c Til omtanke for hva da tror du? Jeg blir lei meg av å tenke på at noen faktisk ikke vil at jeg skal jobbe der eller hva nå enn dette er. Anonymkode: 12452...b26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 20. juli 2017 #22 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg foreslår at du selv forteller om slike episoder før noen andre får sjanse til å lage styr med sin "blomstrete" versjon: "Hei, ville bare si at i dag var Bruker ekstra utfordrende, og jeg måtte ha litt avlastning fra Per og Kari slik at Brukeren fikk noen andre å forholde seg til en liten stund". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #23 Del Skrevet 20. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Uansett situasjon. Vi som er litt stille og tilbaketrukne, min erfaring er at når vi først begynner å si ifra så blir det svært dårlig mottatt. Virker som folk mislikte at jeg stegvut av skallet mitt og ble direkte mobbet etterpå at jeg begynte å vise sanne følelser på godt og vondt. Anonymkode: 7184c...5e6 Det burde finnes en egen organisasjon for slike som oss,eller fbgruppe hvor vi kunne dele erfaringer og backe hverandre opp. Anonymkode: 7184c...5e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå