Meltzer Skrevet 24. juli 2017 #21 Del Skrevet 24. juli 2017 På 20.7.2017 den 8.39, AnonymBruker skrev: Hun? Nå var ikke dette noe som ble sagt til meg men til ei dame på godt over 70 år så det vet jeg ikke. Du og han hadde vel vært en sabla god match. Anonymkode: 047db...803 Forventer du mindre respekt enn en 70-åring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #22 Del Skrevet 24. juli 2017 5 timer siden, Meltzer skrev: Forventer du mindre respekt enn en 70-åring? Nei, men jeg forventer ikke at en 70 åring og godt over det skal bli brølt til og spurt om hun ønsker seg negerpikk av en godt voksen mann på 50 år. Eh... Jeg tror flere har rett i at han er psykisk utviklingshemmet. Anonymkode: 047db...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #23 Del Skrevet 24. juli 2017 På 19.7.2017 den 21.55, AnonymBruker skrev: Jeg og en i familien, som er kvinne går tur. På veien treffer vi en hun kjenner litt. Han sitter på traktoren og vi stopper opp. Til å begynne med så snakker vi alle tre om løst og fast før han bryter ut med følgende til mitt familiemedlem: HAR DU FÅTT DEG NY MANN? DU BURDE DET. EN MED STOR NEGERPIKK! Mitt familiemedlem satte luft, skyer og selve solen i vrangstrupen og svarte: Hva er det du sier for noe? Eh..? Nei nå får du gi deg altså.DET MÅ VÆRE NOE FOR DEG, fortsetter han i mens han humrer for seg selv der vedkommende sitter på en liten traktor i boksershortsen sin. Jeg sto bare og så på de konversere, men ble lettere satt ut for å si et sånn. Hvem faen sier sånn??? Er det straffbart? Selv mener jeg at slike ytringer kan være det og antar personen er tilbakestående som sier sånn til folk. Og jo, historien er sann. At det går ann! Anonymkode: 047db...803 I områder der traktor er standard kjøretøy vet de ikke bedre, stakkar. Anonymkode: 1079a...8bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 24. juli 2017 #24 Del Skrevet 24. juli 2017 På 21.7.2017 den 18.51, AnonymBruker skrev: Eh ja... Der satt han med en utvasket sort bokser som så vidt satt på plass foran halve nabolaget og brauta ut med disse tingene. Jeg rygget bare tilbake og så ikke noen grunn til å svare han. Mitt familiemedlem svarte han, og kikket litt bort på meg. Det som er skummelt er at dette var langt uti granskauen så det var lite å få gjort hvis han faktisk hadde funnet på å pløye ned folk med traktoren sin eller noe sånn. Anonymkode: 047db...803 Bwhahaha, jesus, snakker om å lage storm i vannglass. Nei, ikke straffbart. Ja, fullstendig mangel på sosiale antenner, men du kan da trygt være i samme bygd med en uten sosiale antenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #25 Del Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, Katten.2.0 skrev: Bwhahaha, jesus, snakker om å lage storm i vannglass. Nei, ikke straffbart. Ja, fullstendig mangel på sosiale antenner, men du kan da trygt være i samme bygd med en uten sosiale antenner. Jeg syns ikke det. Også sier han det bare når vi to hører det, så til andre plystrer han seg fint forbi det. Nei da, det har ikke han sagt. Det er ganske sært å si til noen i det hele tatt, men jeg syns det blir litt verre når hun ene er godt over 70 år. Jeg mener fortsatt at han er psykisk utviklingshemmet. : Anonymkode: 047db...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #26 Del Skrevet 24. juli 2017 2 timer siden, Katten.2.0 skrev: Nei, ikke straffbart. Ja, fullstendig mangel på sosiale antenner, men du kan da trygt være i samme bygd med en uten sosiale antenner. Jeg spissforumulerer det litt. Det skulle jaggu meg vært det (for å snakke hans dialekt). Jaggu meg! Jeg unngår ikke den bygda, men jeg unngår områder der han er hvis han skal rase frem med ekstrem flåse-prat på den måten der. Anonymkode: 047db...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 24. juli 2017 #27 Del Skrevet 24. juli 2017 Du er ikke akkurat finere i verken mål eller tankegang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2017 #28 Del Skrevet 24. juli 2017 Er det ikke bare å holde avstand til tullingen da Ts? Ikke verdt å bruke energi på. Anonymkode: 0f426...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2017 #29 Del Skrevet 15. august 2017 På 24.7.2017 den 21.11, Katten.2.0 skrev: Du er ikke akkurat finere i verken mål eller tankegang. Hva mener du? Kunne aldri falt meg inn å si sånt til noen... På 25.7.2017 den 0.39, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare å holde avstand til tullingen da Ts? Ikke verdt å bruke energi på. Anonymkode: 0f426...67e Jo, det går helt fint. Jeg slipper heldigvis å omgåes en som er sånn mot sine medmennesker. Anonymkode: 047db...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå