AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #1 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg og en i familien, som er kvinne går tur. På veien treffer vi en hun kjenner litt. Han sitter på traktoren og vi stopper opp. Til å begynne med så snakker vi alle tre om løst og fast før han bryter ut med følgende til mitt familiemedlem: HAR DU FÅTT DEG NY MANN? DU BURDE DET. EN MED STOR NEGERPIKK! Mitt familiemedlem satte luft, skyer og selve solen i vrangstrupen og svarte: Hva er det du sier for noe? Eh..? Nei nå får du gi deg altså.DET MÅ VÆRE NOE FOR DEG, fortsetter han i mens han humrer for seg selv der vedkommende sitter på en liten traktor i boksershortsen sin. Jeg sto bare og så på de konversere, men ble lettere satt ut for å si et sånn. Hvem faen sier sånn??? Er det straffbart? Selv mener jeg at slike ytringer kan være det og antar personen er tilbakestående som sier sånn til folk. Og jo, historien er sann. At det går ann! Anonymkode: 047db...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 19. juli 2017 #2 Del Skrevet 19. juli 2017 Han har nok litt mangel på sosiale antenner om han sier det til folk som bare er bekjente Men det er ikke straffbart Kanskje du overreagerer litt? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 19. juli 2017 #3 Del Skrevet 19. juli 2017 Var han full..? I traktor, i bokser, snakker om negerpikk..? Sikkert hjemmebrenten som har skylla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #4 Del Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, Tibbie skrev: Han har nok litt mangel på sosiale antenner om han sier det til folk som bare er bekjente Men det er ikke straffbart Kanskje du overreagerer litt? Ikke søren om jeg gjør. Han kunne i allefall spart seg for det siste. Og jeg har ingenting med hva han kler seg i å gjøre, men å kjøre rundt i traktor i boxershorts syns jeg var ille i seg selv, også smører han på med de ordene der. Han må være evneveik. Anonymkode: 047db...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #5 Del Skrevet 19. juli 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Var han full..? I traktor, i bokser, snakker om negerpikk..? Sikkert hjemmebrenten som har skylla.. Mulig han kjørte full rundt på traktor. I såfall er det brennevin han må ha hatt i seg. Gurimalla for en fyr. Ja, jeg tror du har rett. Anonymkode: 047db...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. juli 2017 #6 Del Skrevet 19. juli 2017 Veldig merkelig å si noe slikt, men det er bare til å lukke ørene, å ikke gidde å bry seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 19. juli 2017 #7 Del Skrevet 19. juli 2017 Han mente nok bare å gi et velment råd basert på selvopplevd livserfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #8 Del Skrevet 19. juli 2017 1 minutt siden, Blair Waldorf skrev: Veldig merkelig å si noe slikt, men det er bare til å lukke ørene, å ikke gidde å bry seg. Jeg svarte ikke jeg, men jeg kommer aldri til å dra tilbake dit hvis han er hjemme i den bygda. Anonymkode: 047db...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2017 #9 Del Skrevet 19. juli 2017 5 minutter siden, Overrasket skrev: Han mente nok bare å gi et velment råd basert på selvopplevd livserfaring. Ja jøss... Nei, ugg.... for en type. Anonymkode: 047db...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meltzer Skrevet 19. juli 2017 #10 Del Skrevet 19. juli 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg og en i familien, som er kvinne går tur. På veien treffer vi en hun kjenner litt. Han sitter på traktoren og vi stopper opp. Til å begynne med så snakker vi alle tre om løst og fast før han bryter ut med følgende til mitt familiemedlem: HAR DU FÅTT DEG NY MANN? DU BURDE DET. EN MED STOR NEGERPIKK! Mitt familiemedlem satte luft, skyer og selve solen i vrangstrupen og svarte: Hva er det du sier for noe? Eh..? Nei nå får du gi deg altså.DET MÅ VÆRE NOE FOR DEG, fortsetter han i mens han humrer for seg selv der vedkommende sitter på en liten traktor i boksershortsen sin. Jeg sto bare og så på de konversere, men ble lettere satt ut for å si et sånn. Hvem faen sier sånn??? Er det straffbart? Selv mener jeg at slike ytringer kan være det og antar personen er tilbakestående som sier sånn til folk. Og jo, historien er sann. At det går ann! Anonymkode: 047db...803 Haha! Har du virkelig ligget med vedkommende? Fikk du kjørt traktoren hans? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 19. juli 2017 #11 Del Skrevet 19. juli 2017 Straffbart er det ikke, men greit? Nei. Fyren har nok mangel på sosiale antenner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #12 Del Skrevet 20. juli 2017 Lettere psykisk utviklingshemmet eller full tipper jeg. Normale og edru folk snakker ikke slik. Anonymkode: 9cd22...d89 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #13 Del Skrevet 20. juli 2017 Kanskje han har hatt en greie med hun i familien din og ble avvist pga micropenis og prøvde ta hevn? Anonymkode: cbc63...578 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #14 Del Skrevet 20. juli 2017 Hehe. Mulig de har en litt kjip fortid sammenAnonymkode: b4740...c24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #15 Del Skrevet 20. juli 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke søren om jeg gjør. Han kunne i allefall spart seg for det siste. Og jeg har ingenting med hva han kler seg i å gjøre, men å kjøre rundt i traktor i boxershorts syns jeg var ille i seg selv, også smører han på med de ordene der. Han må være evneveik. Anonymkode: 047db...803 Østlending du? På sørlandsvisitt? Fikk meg en gooood laaaang latter her nå. :D Ler så tårene triller her. Jo! Han dro det ALTFOR langt! Foe en harry og ufin ting å si! Rølpesnakk de luxe! Anonymkode: 0f426...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #16 Del Skrevet 20. juli 2017 9 timer siden, Meltzer skrev: Haha! Har du virkelig ligget med vedkommende? Fikk du kjørt traktoren hans? Hun? Nå var ikke dette noe som ble sagt til meg men til ei dame på godt over 70 år så det vet jeg ikke. Du og han hadde vel vært en sabla god match. Anonymkode: 047db...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #17 Del Skrevet 20. juli 2017 9 timer siden, Solivagant skrev: Straffbart er det ikke, men greit? Nei. Fyren har nok mangel på sosiale antenner. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Østlending du? På sørlandsvisitt? Fikk meg en gooood laaaang latter her nå. :D Ler så tårene triller her. Jo! Han dro det ALTFOR langt! Foe en harry og ufin ting å si! Rølpesnakk de luxe! Anonymkode: 0f426...67e 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe. Mulig de har en litt kjip fortid sammen Anonymkode: b4740...c24 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje han har hatt en greie med hun i familien din og ble avvist pga micropenis og prøvde ta hevn? Anonymkode: cbc63...578 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Lettere psykisk utviklingshemmet eller full tipper jeg. Normale og edru folk snakker ikke slik. Anonymkode: 9cd22...d89 Lurer på om du har rett altså. Man kan ikke se at han er psykisk utviklingshemmet men det må være noe sånn med han. Hadde han ikke sagt det der så hadde jeg ikke trodd han var psykisk utviklingshemmet. Det syns ikke på utseendet men det merkes virkelig på oppførselen! Anonymkode: 047db...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #18 Del Skrevet 20. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om du har rett altså. Man kan ikke se at han er psykisk utviklingshemmet men det må være noe sånn med han. Hadde han ikke sagt det der så hadde jeg ikke trodd han var psykisk utviklingshemmet. Det syns ikke på utseendet men det merkes virkelig på oppførselen! Anonymkode: 047db...803 Samt å sitte der så freidig og likefrem å sprike i boxershorts. Tipper den stanket gammel urin og buselusker under armene og veldig stolt av det liksom. Hvis du hadde kommet tett nok " på han" så hadde det nok åpenbart seg en slask. Anonymkode: 0f426...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #19 Del Skrevet 21. juli 2017 På 20.7.2017 den 14.12, AnonymBruker skrev: Samt å sitte der så freidig og likefrem å sprike i boxershorts. Tipper den stanket gammel urin og buselusker under armene og veldig stolt av det liksom. Hvis du hadde kommet tett nok " på han" så hadde det nok åpenbart seg en slask. Anonymkode: 0f426...67e Eh ja... Der satt han med en utvasket sort bokser som så vidt satt på plass foran halve nabolaget og brauta ut med disse tingene. Jeg rygget bare tilbake og så ikke noen grunn til å svare han. Mitt familiemedlem svarte han, og kikket litt bort på meg. Det som er skummelt er at dette var langt uti granskauen så det var lite å få gjort hvis han faktisk hadde funnet på å pløye ned folk med traktoren sin eller noe sånn. Anonymkode: 047db...803 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2017 #20 Del Skrevet 21. juli 2017 Det er rart ingen sa i fra at han er en sånn utrolig merkelig skrue...? Anonymkode: 047db...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå