Gå til innhold

Har du hatt mange hårfarger?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Har dere ofte farget håret, eller har dere hatt naturlig hårfarge hele livet?

Jeg har opprinnelig lyst hår (er ikke blond i huet for det :wink: )

Men jeg har hatt flere forskjellige hårfarger...

:briller: svart - ALDRI MER (det var helt jævlig for å si det mildt)

:briller: grønt - KULT, men jeg er litt mer voksen nå

:briller: rødt - SLETTES IKKE VERST, men det var ikke knallrødt, da

:briller: orange - JÆVLIG å se ut som ei gulrot på huet

:briller: rosa - det var en blekingstabbe og den fjernet jeg etter kort tid

:briller: blå striper - KULT egentlig

:briller: bleking - GREIT, men det var jo ikke så uvant det a

:briller: brunt - HELT GREIT - det var ikke så veldig mørk brun

:briller: striper - har jeg nå, og det er ganske fint men de er på god vei ut

hmm... Har jeg glemt noe nå? tror ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm ja jeg farget håret mitt EN gang.. og ALDRI mer!

Huff som jeg så ut!! Jeg er lys blond, altså ekte. Så var det en gang da jeg gikk i 8 klasse hvor den serien "Angela" var så kul. Vel jeg farget håret i samme farge som henne: Mørk lilla/rødt. Kjøpte en sånn farge som skulle gå ut etter 8 vask. Fargen ble grei nok, ikke det at jeg kledde den, men det var da jeg begynte å vaske håret det ble fælt! Endte opp med gulerot-farget sveis.. DA angret jeg.. og det gikk heller ikke ut. Måtte bare klippe meg og la det vokse ut igjen :ler:

-xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opprinnelig rødhåret (kastanje-farge), og alle mener jeg har såååå fin farge opprinnelig. Men det er så kjedelig i lengden spør du meg. Jeg har derfor pleid å farge håret mitt jevnlig.

BRUN: Tidligere farget jeg det alltid brunt uten at det hadde særlig effekt.

RØD: Så gikk jeg over til en litt knallere rødfarge enn den jeg opprinnelig har, og den er veldig fin. Denne pleier jeg fortsatt å farge håret mitt i.

KNALLRØD: Prøvde en skikkelig knallrød farge og det ble ålreit det, men kanskje litt vel knall med en gang. Men siden jeg allerede har rødt hår utgjorde det egentlig sååå stor effekt.

I tillegg bleiket jeg noen stiper i håret mitt en eller to ganger. De ble nesten litt oransje, men det var faktisk litt stilig.

Akkurat nå har jeg min opprinnelig farge fordi jeg straks skal gifte meg, men etter det skal det farges igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

i tenårene så hadde jeg et motto og det var : Håret vokser ut igjen ,blir det ffor ille så klipper vi oss.....

så jeg har hatt min del med farger i håret og frysyrer,har hatt :

svart-passet bra på sommeren for da er jeg brun,så ut som jag var syk på vinteren

savrt m/ røde striper- var ok det med så bleik ut før jeg tok solarium

lilla- syntes det var kult,men min mor vegret seg for å gå med meg på gaten

80 små "heste haler" på hode som var cola farget - klippet meg ganske fort

svart m/ lilla sjær i - ikke så ille før det kom lys på da så det ut som jeg hadde lilla glorie

Svart m/ neon blå striper - så ut som en fortball fantiker før en viktig kamp

striper - ble ganske bra men det er synd at det vokser ut så fort

ellers så har jeg tatt en del glans vasker ol...... sikkert prøvd alle variantene som går på mørkt hår som de har HM......

Har egentlig mør brunt hår og no har jeg min naturlige farge på håret får første gang på 9 år.....

Trives godt med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårfarger, ja... Har vært ivrig på hjemmefarging, så her har det vært en del forskjellige farger i bruk.

Sort ->så ganske bra ut i vinter, da det var lov å være blek. Funka med resten av fargene, selv om jeg følte for å farge brynene også. Det ble nesten enda mer forandring.

Indigo -> hadde blålilla hår i ca 2 uker. Fargen ble vasket ut veldig raskt, og så kun stilig ut de første 3 dagene. Men da så det til gjengjeld veldig bra ut!

Blå -> første eksperiment med "unaturlige" farger. Litt sånn turkisblå. Funka forsåvidt, men lilla var bedre. Gammel drøm gikk i oppfyllelse. :D

Gul ->Etter å ha brukt avfarging fra flere lag med rødt. Litt sånn som Geena Davies i "Long Kiss Goodnight". Farget det litt mer normalt rimelig kjapt.

Oransj ->Første virkelige fargeeksperiment, mest på pur f. Skulle være kobber, ble mer gulerot. Sammen med kviser og regulering og en generell mistillitt til verden gjorde det ikke så mye...

Rød-> alt fra naturlige brunrødtoner til knall rødt og mørkerødt. Alltid positivt!

Brun -> nåværende farge. Prøver å søke jobber, så da må ting være litt mer naturlig. Trives med det, og spriter opp med litt lysere spisser.

Striper -> Funker ved at det liver opp.

Flekker -> morsomste fargekombo til nå var ganske knall rød grunnfarge, med sorte og hvite spetter / flekker rundt omkring. Særlig fordi jeg dro til Japan med det sånn. I Japan har man enten sort eller bleka guloransje hår. Rødt er veldig sært!

Bleka -> ikke helt min greie. Føler at jeg må ha noe som rammer inn toppen av fjeset mitt. Men det så visstnok greit ut.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok alltid vært blond jeg...........kjedelig kanskje,men det er nok det jeg trives best med! Har mørknet litt etter at jeg fikk barn!

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest eminel

Jeg har hatt:

-sort med blått skjær

-sort med rødt skjær

-sort med lilla skjær (har nå)

-sort med røde striper

-sort med rosa striper

-sort over, rødt under

-sort med blonde tupper

-plommefarget

-rødt

-mørk lilla

-rosa (knall)

-oransje (knall)

-mahogny

-lysebrunt

-gyldne striper

Min naturlige farge er mørkebrun. Har forelsket meg i svart hår, men kombinert med en litt varmere farge for at jeg ikke skal bli for blek. Blondt kler ikke meg!! Brunettes have more fun!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lys blond i fra naturens side, men for noen år siden ble jeg lei av det kjedelige blonde håret(fargen var veldig fin den, ikke gult/hvitt) og farget det rødt.

Alle synes jeg kledde rød fargen bedre enn min naturlige, men så ble jeg lei av denne også og ville ha min naturlige tilbake.

Jeg fikk både gulrot farget og rosa hår etterpå og nå sitter jeg igjen med "kommunefarget" hår som jeg må bleke fra tid til annen for og se ut som folk. :(

Dette angrer jeg fælt på.

Er lei av og bleke etterveksten, men lar jeg det vokse så ser jeg vel ut som en grå mus til slutt :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg har alltid hatt kjempelyst hår, nesten hvitt, og begynnte å farge det for rundt 4 år siden. Har hatt det meste innen rødfarger: gulerot, mørk, lys, lilla! Har dog aldrig hatt samme fargen to ganger etterhverandre, liker litt forandring!!

Klipte meg helt kort for et års tid siden og trodde jeg fortsatt var lys, var ikke det................... :roll: .....barnefødsler gjør sitt med hår forstod jeg da og var kjapt tilbake i butikken og kjøpte meg en ny farge, det blir nok lenge til jeg blir blond igjen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Først var det glansfullt og pent blondt (naturlig),

:o Men så begynte det å bli kommune grått i 12 års alderen,

:wink: Fikk søster til å farge det brunt, og sånn ble det i mangen mnd/år.

8) Så farga jeg det kastanje rødt/brunt. Og det var kjempe fint!

:-? Så rødt/oransj og det ble stykt. Ligna en gulrot.Vakke mei nei.

:roll: Så ble det mørk mørk brunt.Det var det peneste,men gikk fort utav!

:) Nå er det brun/lilla og helt o.k.

:lol: Skal snart farge det enda mørkere, nesten helt svart, GLEDER MEG!

:D Det kommer til å passe meg!

GW :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt alle farger unntatt grønt (men blått og gult samtidig), hanekam og vært skinhead. nå har jeg for første gang i mitt liv langt hår i min egen musebrune nyanse. he he. for et par år siden ante jeg ikke hvilken farge det egentlig var engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...