Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke når hovedinnlegget er det eneste innlegget TS har skrevet. 

Poenget er at du skriver at det sier seg selv at man ikke kan legge seg opp i hva andre gjør på sin terasse, men det gjør det ikke da det finnes unntak. Uansett går det an å få til en dialog med naboen om mengde og tider uten at man nekter naboen å røyke. Slik jeg ser det er TS bare plaget når hun sitter ute selv. 

Anonymkode: 6cbb6...cd3

Det sier seg selv at dersom røyking er forbudt i borettslaget ville Ts skrevet dette da naboene bryter reglementet!  

Om du hadde lest tråden har jeg også sagt at oppegående naboer tar hensyn dersom Ts spør om de kan dampe mindre eller røyke et annet sted! Men å kreve at naboen ikke skal få røyke på sin egen private terrasse er ikke mulig så lenge det ikke er reglement mot dette!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Bakepulver skrev:

Det sier seg selv at dersom røyking er forbudt i borettslaget ville Ts skrevet dette da naboene bryter reglementet!  

Om du hadde lest tråden har jeg også sagt at oppegående naboer tar hensyn dersom Ts spør om de kan dampe mindre eller røyke et annet sted! Men å kreve at naboen ikke skal få røyke på sin egen private terrasse er ikke mulig så lenge det ikke er reglement mot dette!

Det er ikke alle som har kjennskap til reglementet. Tro det eller ei er det mange som ikke leser alt de skal lese. 

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er det å bo rundt folk. Flytt på landet, så slipper du det.

Anonymkode: 3b620...831

AnonymBruker
Skrevet

Balkong er en del av fasade og reguleres som fellesområde, også i sameier. Sameie kan innføre røykeforbud. 

Anonymkode: 4e50d...973

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som har kjennskap til reglementet. Tro det eller ei er det mange som ikke leser alt de skal lese. 

Vi må forholde oss til trådens tema og den lille informasjonen som er tilgjengelig.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bakepulver skrev:

Vi må forholde oss til trådens tema og den lille informasjonen som er tilgjengelig.

:laugh: Det gjør altså ikke du, noe som har vært poenget mitt fra første innlegg. Det er ikke så svarthvitt som du skisserer. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:laugh: Det gjør altså ikke du, noe som har vært poenget mitt fra første innlegg. Det er ikke så svarthvitt som du skisserer. 

Jeg forholder meg til det som Ts har skrevet. Du derimot har valgt å dra inn reglene angående røyking i din blokk som er eid av et privat firma. Det har absolutt ingeting med denne saken å gjøre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Bakepulver skrev:

Jeg forholder meg til det som Ts har skrevet. Du derimot har valgt å dra inn reglene angående røyking i din blokk som er eid av et privat firma. Det har absolutt ingeting med denne saken å gjøre!

TS har ikke gitt noe informasjon om boforholdene. 

Kjære vene. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære vene. 

Men du tilegner dine boforhold og reglement og synsinger over på Ts sitt boforhold. 

Du skjønner tydeligvis ikke trådens tema!

• Liker 3
Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære vene. 

Dette er Ts sitt innlegg. Hun sier ingenting om brudd på reglement bare at det er plagsomt. Det er forståelig! Hun kan snakke med naboene og håpe at de tar hensyn men hun kan ikke nekte dem så lenge det ikke er forbud mot røyking!

Jeg har et par naboer som røyker. Mange ganger for dagen. Når jeg sitter ute kommer denne fæle lukten av røyk stadig vekk. Ikke noe hyggelig. Er det andre som har opplevd det samme? Tror ikke jeg gidder å være sur kjerring og si ifra. Men hva kan man forvente av naboer som røyker? Er jo på sin egen terrasse. 

Anonymkode: b47b0...061

Endret av Bakepulver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...