Gå til innhold

Jenter som røyker er turn-off


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Myrthel skrev:

Så du mener at valgene man tar i livet ikke har med intelligens å gjøre? Jeg tok andre valg som ung og uerfaren, enn det jeg gjør etter å ha fylt opp hodet med mye mer kunnskap. Men dette drar seg vekk fra TS sitt spørsmål. Nei, jeg kunne ikke vært sammen med en som røyker, fordi han lukter og viser at han tar elendige valg. Jeg velger en mann som kan ta trygge valg ut fra et kunnskapsrikt standpunkt.

Intelligens og kunnskap er 2 forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, canacas skrev:

At kjendiser røyker (mange bilder i tråden er åpenbart "staged" i forbindelse med photoshoot etc) er ingen god grunn til at røyk er ok, sexy, akseptabelt osv. Hvem er dere som bruker dette som argument? Syns gjerne det er sexy, men røyk stinker og er blodharry. Klin med en røyker og fortell meg igjen at det "tenner" deg. 

Du kan google dem å se om det er stage. 

Anonymkode: 87fbc...8d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, canacas skrev:

At kjendiser røyker (mange bilder i tråden er åpenbart "staged" i forbindelse med photoshoot etc) er ingen god grunn til at røyk er ok, sexy, akseptabelt osv. Hvem er dere som bruker dette som argument? Syns gjerne det er sexy, men røyk stinker og er blodharry. Klin med en røyker og fortell meg igjen at det "tenner" deg. 

Ja, for jenter som røyker skal jo få høre hvor 

"blodharry" de er. Hvor "ekle de er". At det er "ingen" som gjør det og hvor usexy det er, og at ingen bør være sammen med de.

...Derfor dukker det jo opp slike bilder i tråden :) 

Anonymkode: 58d20...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan google dem å se om det er stage. 

Anonymkode: 87fbc...8d8

Poenget ditt er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol, alle leger jeg kjenner røyker og drikker langt mer alkohol enn andre. Og røyker hasj iblant.

Anonymkode: 2079d...b89

Hvor mange leger kjenner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, canacas skrev:

Poenget ditt er? 

Poenget var antageligvis at du kommer med bullshit om at bildene bare er stage. Da får du beskjed om å google.

Tok du poenget?

Anonymkode: 58d20...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, for jenter som røyker skal jo få høre hvor 

"blodharry" de er. Hvor "ekle de er". At det er "ingen" som gjør det og hvor usexy det er, og at ingen bør være sammen med de.

...Derfor dukker det jo opp slike bilder i tråden :) 

Anonymkode: 58d20...a75

Jeg har røyket selv jeg. Så ikke ta den. Det er ekkelt, det lukter og det er skadelig for en selv og omgivelsene. Dyrt er det også, for en selv og samfunnet. De som røyker må tåle å høre det, eller skal de plutselig bli sarte? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner må da gjerne røyke, men jeg er helt enig i at det er en voldsom turn-off. Det gjelder forsåvidt menn også, men som heterofil mann er jeg jo ikke særlig opptatt av det. 

Og ja, klart en del kjendiser røyker. Til og med attraktive kjendiser røyker. Men jeg ser ikke helt betydningen av det. Det er jo ikke slik at den sneipen de holder i hånden på de mange bildene tråden er spammet ned med gjør dem mer attraktive, de bare er attraktive selv med en røyk i hånden.

Anonymkode: ce236...2ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, canacas skrev:

Jeg har røyket selv jeg. Så ikke ta den. 

Hvorfor skal man ikke ta den fordi du har røyka selv? :P 

Hva enn du diskuterer og prøver å si her, så blir det bare idiotisk. Det er ingen som har skrevet at røyk er bra. Men ingen røyker jo, ikke sant? ;) 

Anonymkode: 87fbc...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget var antageligvis at du kommer med bullshit om at bildene bare er stage. Da får du beskjed om å google.

Tok du poenget?

Anonymkode: 58d20...a75

Flere av bildene er poseringer i forbindelse med fotografering. At du ikke ser forskjellen er ditt problem. Skal jeg Google og legge ut bilder av røykskadde lunger? Eller skal det kun fremstå som at røyking er kult så hiv ut bilder av kjendiser med røyk i hånda? Legg ut bilde av deg selv med en røyk, det er sikkert bra promotering vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotNaomi

Nå må dere slutte å tenke at intelligens har noe med om en røyker eller ei. Kjære vene. Det fins nok av intelligente mennesker som røyker! Så dumt argument.

Røyker selv når jeg drikker alkohol ute på uteresstauranter nå sommeren. Smaker himmelsk godt med en kald øl og en røyk:-)

Tror ikke jeg er mindre intelligent akkurat.:-) freaker mer ut av helsefantaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På side to eller tre så skrev noen at ingen røyker. Så kom lista med kjendiser som røyker. 

Nei, røyk er ikke bra, men jeg synes bedritne holdninger og menneskesyn er styggere enn røyk, og ser mye av det i denne tråden. Uattraktivt. Er ganske lei av disse "antirøykerne" som skal gå løs på personer som røyker.

Anonymkode: c80ac...389

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man ikke ta den fordi du har røyka selv? :P 

Hva enn du diskuterer og prøver å si her, så blir det bare idiotisk. Det er ingen som har skrevet at røyk er bra. Men ingen røyker jo, ikke sant? ;) 

Anonymkode: 87fbc...8d8

Vil tippe du røyker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, canacas skrev:

Flere av bildene er poseringer i forbindelse med fotografering. At du ikke ser forskjellen er ditt problem. Skal jeg Google og legge ut bilder av røykskadde lunger? 

Du kan sjekke om personene på bildet røyker. Ta frem google. Et enkelt klikk, så har du det!

Anonymkode: c80ac...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan sjekke om personene på bildet røyker. Ta frem google. Et enkelt klikk, så har du det!

Anonymkode: c80ac...389

Hva. Er. Poenget. Ditt. 

Er det sårt om kjendisene kanskje ikke røyker likevel? Kanskje sluttet? Hvem bryr seg. Tåpelig å bruke de bildene som argument. 

Endret av Ingenting2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cyrus

Røykinga i seg selv er jeg ingen fan av, men den beste sexen jeg har hatt har vært med damer som røyket ganske tett 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, Cyrus skrev:

Røykinga i seg selv er jeg ingen fan av, men den beste sexen jeg har hatt har vært med damer som røyket ganske tett 🙄

Røyket de under akten og? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære @canacas

Oppskrift på å sjekke ut bilder som er photoshoppa: (før du kommer med anklagelser)!

1. Trykk inn: Does Heidi Klum smoke? Svar: Yes, on occasion. 

Bilderesultat for heidi klum smoke

Bilderesultat for heidi klum smoke

 

Her er et staga bilde av henne:

Bilderesultat for heidi klum smoke

Her er ikke:

Bilderesultat for heidi klum smoke

 

 

Håper du forstår hva poenget er nå.

Anonymkode: a4425...62c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjære @canacas

Oppskrift på å sjekke ut bilder som er photoshoppa: (før du kommer med anklagelser)!

1. Trykk inn: Does Heidi Klum smoke? Svar: Yes, on occasion. 

Bilderesultat for heidi klum smoke

Bilderesultat for heidi klum smoke

 

Her er et staga bilde av henne:

Bilderesultat for heidi klum smoke

Her er ikke:

Bilderesultat for heidi klum smoke

 

 

Håper du forstår hva poenget er nå.

Anonymkode: a4425...62c

Nei. Du må dokumentere alle. Jeg har ikke brukt dem som argument ved å spamme ned tråden, så de som HAR gjort det må. Happy hunting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både menn og kvinner som røyker er turn off spør du meg. Har røyket selv for mange år siden og når jeg ser alle bildene i denne tråden av kjendiser som røyker tenker jeg bare ÆSJ!  Veldig glad jeg sluttet og kommer aldri til å begynne igjen. Fysj.

Anonymkode: d0361...9ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...