AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #1 Del Skrevet 18. juli 2017 Ei venninne av meg vurderer å starte egen nettbutikk med tekstiler (stoff) og produkter til barn som hun lager selv. Hun spurte meg om noen gode forslag til navn på nettbutikken, men jeg er ikke verdens mest kreative Tenkte kanskje noen av dere har gode forslag til navn? Trenger ikke ha f.eks navnet sy i seg men bør være noe man husker og kanskje noe man forbinder med barn. Anonymkode: e514c...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #2 Del Skrevet 18. juli 2017 barnnål.no 😂 Anonymkode: 65908...eca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 18. juli 2017 #3 Del Skrevet 18. juli 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ei venninne av meg vurderer å starte egen nettbutikk med tekstiler (stoff) og produkter til barn som hun lager selv. Hun spurte meg om noen gode forslag til navn på nettbutikken, men jeg er ikke verdens mest kreative Anonymkode: e514c...285 Hun må være travelt opptatt!! Unnskyld den språklige avsporingen; jeg klarte bare ikke å dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 18. juli 2017 #4 Del Skrevet 18. juli 2017 1 time siden, Margit Spat skrev: Hun må være travelt opptatt!! Unnskyld den språklige avsporingen; jeg klarte bare ikke å dy meg Hahaha, jeg døør Beklager TS, jeg er trøtt og dette fikk meg til å le godt i kveld. Skal tenke på spørsmålet ditt og komme tilbake med forslag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå