AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #41 Del Skrevet 20. juli 2017 Jeg blir ydmyket hver gang vi har sex, fordi jeg er han trygge som man klynger seg til etter at bolere, gangstere, og andre badboys til slutt ble vurdert som litt i overkant å kjøpe leilighet sammen med. Jeg vet til dels hva hun har sett naken før, og selv etter at en av dem strøk med fordi steroidene sprengte hjertet hans, sliter jeg med å kle av meg, nyte sex, og i korte trekk føle meg nyttig på noe vis. Nå har jeg aldri hatt flaks med damer, og har ingen grunn til å forvente at noen skal ville ha meg om det blir slutt mellom oss, lever jeg som cuckold 24/7 uten at hun ligger med noen nye. Fortiden er cuckold nok for de fleste. Om man ikke er en oppbola råtass selv, men da vil de som oftest ikke inngå et felles økonomisk ansvar med deg 😂😂😂😂 Anonymkode: db360...d5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2017 #42 Del Skrevet 20. juli 2017 MeeeEh- Det er helt spørs? Hvis det var lagt opp til sånn at "Jo kjære du skjønner at ta på deg denne brudekjolen, så tar du brudemarsjen inn i kirka og når presten har sagt ja- tar du og Don Juan hverandre i hendene og rider ut av kirken i solnedgangen mens jeg tar meg en runk på kirketrappa." Altså klarer helt fint å finne meg en mann selv uten en altfor intim "kristian giftekniv"? Anonymkode: b7f2b...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest impressa Skrevet 20. juli 2017 #43 Del Skrevet 20. juli 2017 14 timer siden, Rainstorm skrev: Vet ikke om det er det du sier men at det at hvis det var ydmykelse han tente på så hadde det vært no-go? Hvorfor blir det at han tenner på ydmykelse så feil tenker du? Jeg tenker at det er så mange fetisjer og fantasier og alt mulig at jeg ble nysgjerrig på hva som gjør at akkurat å tenne på ydmykelse gjør at noen her inne faktisk mister respekten for mannen. Vet ikke om såpass gjaldt deg da. Men du skrev veldig tydelig her over så derfor tenkte jeg kanskje du ville klare å si noe om hva som ble så feil med noen som tente på ydmykelse? Jo, du har forstått meg rett. At han tenner på ydmykelse blir feil for meg fordi det er ganske motsatt av hva jeg tenner på i en mann: Han som ikke blir ydmyket, kanskje til og med han som har det i seg å ydmyke andre menn (ikke ved å være kjip eller nedlatende eller noe, men bare ved å være seg), han som er 100 % trygg på seg selv og ikke føler på det seksuelle prestasjonsjaget Sphere skriver om. Og sånne menn eksisterer, mine siste partnere har vært sånn og nå er jeg sammen med én MEN! Jeg sier bare at det blir feil for meg romantisk og seksuelt. Sier ikke at jeg mister respekten for mannen som tenner på ydmykelse, det var det en annen som skrev. Synes faktisk det kan være veldig interessant og fascinerende og har hatt mange samtaler om det. Og det skal veldig mye til for at jeg mister respekten for noen på grunn av en fetisj! Om jeg alltid har følt sånn eller har blitt sånn på grunn av flere negative erfaringer er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla89 Skrevet 25. juli 2017 #44 Del Skrevet 25. juli 2017 Er mye fokus på årsak som om dette er feil her. Typen min spurte også om dette, hvorpå jeg faktisk gikk litt i kjelleren der og da. Tenkte på om han ikke elsket meg lengre, ønsket å være utro selv og derfor ville lure meg opp i dette. Etter avslaget mitt ble det naturligvis ikke noe mye prat om dette, og vi fortsatte som vanlig. Jeg tenkte mye på det derimot, fokuserte veldig på det negative. En kveld vi satt sammen med en god venn av oss begge, ble det god stemning. God mat og god vin, vi pratet lenge ved middagsbordet og ett glass ble fort til et par flasker. Etterhvert kom det musikk på, og jeg ble med vår venn på en rolig dans på gulvet. Han er en kjekk mann med en enda bedre personlighet. Han begynte å tulle med typen min, i form av hvor deilig jeg var og hvor grensa gikk. Han tok tak i bakenden min og strøk meg over stussen. Jeg kriblet i hele kroppen! Øyeblikkelig der og da ble jeg supertent! Og tok meg selv i å tenke tanken på å kysse han. Et bittelite øyeblikks forelskelse kan man nesten si! For å gjøre en lang historie kort. Det hele endte med at jeg befant megselv på knærne forran han, med min kjære's godkjenning. Etter akten ble jeg med min sambo på soverommet og vi elsket! Som aldri før! Fantastisk!! Det å la et øyeblikks kribling gå over i ren råskap og lovlig ulovlig-sex ble for meg helt magisk! I tillegg er det blitt slik, at vårt sexliv hjemme er mer hellig, vi gjør ikke dette så ofte, men jeg har mine fantasier, han har sine og vi kan dele de. Det ble istedet for urolige følelser og frykt for utroskap som en fornying og utvidelse av tillitt. Han er på ingen måte ute etter å borti en annen dame. Jeg føler at jeg kan være mere åpenog fortelle om jeg har lyst til noe, ikke at det nødvendigvis blir noe av, men at det er en kjangs for noe noenganger. Om ikke har vi også fantasiene sammen. Det er superviktig å ikke utnytte dette, og bli enige om eventuelle partnere. Utroskap er fremdeles utroskap og et tillitsbrudd. Da går selvfølgelig forholdet i vasken. Vi lever et fantastisk liv sammen. Har stiftet famile, og får samtidig levd litt ekstra innimellom. Det er ikke mye som slår sitringen i kroppen når en deilig mann tar på deg og løsner klærne dine første gangen! Så mitt råd er, lek med tanken. Spill ut litt dirtytalk om det under dynen. Føl på det. Og om dere får det til å klaffe, nyt det! Det gjør hvertfall jeg! Det er en enorm tillitserklæring fra din mann! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #45 Del Skrevet 27. juli 2017 Mange rare svar i denne tråden. Synes det virker rart når enkelte skriver at de ville mistet respekten for mannen sin hvis han fortalte han hadde denne fantasien. Hva er liksom innafor å fantasere om da? Hvor går grensen? Å kunne snakke helt åpent med sin partner om sex og fantasier ser jeg på som et stort pluss. Uansett. Har noen tanker om emnet også. Det finnes sikkert mange måte å "cuckolde" noen på. Og fantasiene varierer antakelig mye. Ikke alt må inneholde total ydmykelse. Selv tenner jeg på noe i samme gate, uten at jeg vil definere meg som det ene eller det andre. Jeg er en normal mann i slutten av 30-årene. Jeg tenner på å gi fruen nytelse og se henne nyte. Jeg blir også tent på hennes seksuelle fortid. Å høre hva hun gjorde med tidligere partnere. blir kåt av å se henne ha deilig sex med en annen mann. Kanskje jeg deltar litt også. Dette kan foregå på swingers klubb eller på et hotell rom. Og det er ikke ydmykelsen tingen som tenner meg. Hun har heller ikke noe forhold til disse mennene. Det er rett og slett en ny mann som hun tenner på og har sex med. Og begge nyter det. Det blir som et slags "krydder" eller "sex leketøy" for oss. Passer kanskje ikke for alle men det må jo være en deilig følelse for en dame og vite at man har muligheten til å prøve noe nytt innimellom, og at din mann liker det også. My two cents..... Anonymkode: 4bbb7...0b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #46 Del Skrevet 27. juli 2017 På 20. juli 2017 den 10.31, impressa skrev: Jo, du har forstått meg rett. At han tenner på ydmykelse blir feil for meg fordi det er ganske motsatt av hva jeg tenner på i en mann: Han som ikke blir ydmyket, kanskje til og med han som har det i seg å ydmyke andre menn (ikke ved å være kjip eller nedlatende eller noe, men bare ved å være seg), han som er 100 % trygg på seg selv og ikke føler på det seksuelle prestasjonsjaget Sphere skriver om. Og sånne menn eksisterer, mine siste partnere har vært sånn og nå er jeg sammen med én MEN! Jeg sier bare at det blir feil for meg romantisk og seksuelt. Sier ikke at jeg mister respekten for mannen som tenner på ydmykelse, det var det en annen som skrev. Synes faktisk det kan være veldig interessant og fascinerende og har hatt mange samtaler om det. Og det skal veldig mye til for at jeg mister respekten for noen på grunn av en fetisj! Om jeg alltid har følt sånn eller har blitt sånn på grunn av flere negative erfaringer er jeg ikke sikker på. Var jeg som skrev om det med respekt. Jeg tenner på mye av det samme som deg hos en mann. Det jeg mente med å miste respekten var ikke at jeg mister respekt for personen/personer generelt for å ha fetisjer etc. som går i mot mitt tenningsmønster. Men at jeg ikke hadde klart å ha den samme respekten for min mann lenger. Jeg trenger en trygg og stødig mannemann som er den som tar ledelse, som ikke er redd for å være mann, som jeg beundrer og ser opp til osv. osv. Om han plutselig hadde ymtet frempå at han ønsket å bli ydmyket og at jeg hadde sex med andre menn foran han hadde jeg ikke lenger klart å respektere og se opp til han på samme måte lenger. Er litt vanskelig å forklare hva jeg mener, men jeg er vokst opp med veldig tradisjonelle familie- og kjønnsverdier, så for min del blir dette helt helt feil. Mannen min skal være en jeg står bak i tykt og tynt, overhodet i familien og en som jeg stoler 100% på. Anonymkode: bc466...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla89 Skrevet 28. juli 2017 #47 Del Skrevet 28. juli 2017 Altså, mannen min er en mannemann noe så voldsomt! Det handler om nytelse, ikke ydmykelse for vår del. Og hos oss er tillit det viktigste. Hadde aldri gjort dette om jeg ikke kunne netopp stole på han 100% og stå bak hverandre i tykt og tynt. Er som sagt den ultimate tillitserklæringen en dame kan få! Det er rett og slett som sagt over her, litt krydder nå og da. Det er ikke "normalen", men en fantasi vi både leker med, og lever ut fra tid til annen. Ikke sett mennesker i bås så lett. Vi har et helt normalt liv med barn og familie, men innimellom har vi litt fantasier som kun er deilige for begges del. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 28. juli 2017 #48 Del Skrevet 28. juli 2017 Nei, helt uaktuelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #49 Del Skrevet 28. juli 2017 Hadde selvsagt slått opp. En mann som ønsker å dele meg er en mann jeg ikke vil ha. Anonymkode: c864d...bcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #50 Del Skrevet 29. juli 2017 Hadde blitt lei meg for at han ville dele meg med noen andre, for meg hadde det signalisert at han ikke elsket meg ..... Men etter en stund hadde jeg nok skjønt konseptet om han forklarte hvorfor han tente på deg osv. Og ingenting jeg elsker mer enn å se typen tent. Jeg personlig kunne aldri hatt sex med noen andre for egen del, men om han absolutt ville det, og jeg fikk se han bli kjempe kåt av det, og han tok en runde med meg etterpå , da kunne jeg vurdert det. Anonymkode: 0eb18...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #51 Del Skrevet 31. juli 2017 På 18.7.2017 den 15.16, WubWub skrev: De fleste ville nok sagt nei; cuckolding er nesten utelukkende en mannlig fetisj. Ifølge en studie jeg leste så var det i 95% av tilfellene i cuckold relasjoner mannen som var den store pådriveren og ofte også presset kona/kjæresten til og delta. Det må også legges til at dette er en høyest risikabel fetisj å leve ut i virkeligheten da forholdet sjeldent varer noe særlig lenge etter at man har prøvd det i virkeligheten. Vårt forhold ble bare bedre. Anonymkode: 0e24e...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #52 Del Skrevet 31. juli 2017 Da hadde han ikke vært typen min lenger. Anonymkode: c1d04...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #53 Del Skrevet 31. juli 2017 På 19.7.2017 den 20.49, Rainstorm skrev: Vet ikke om det er det du sier men at det at hvis det var ydmykelse han tente på så hadde det vært no-go? Hvorfor blir det at han tenner på ydmykelse så feil tenker du? Jeg tenker at det er så mange fetisjer og fantasier og alt mulig at jeg ble nysgjerrig på hva som gjør at akkurat å tenne på ydmykelse gjør at noen her inne faktisk mister respekten for mannen. Vet ikke om såpass gjaldt deg da. Men du skrev veldig tydelig her over så derfor tenkte jeg kanskje du ville klare å si noe om hva som ble så feil med noen som tente på ydmykelse? Personlig synes jeg det er litt verre med de som tenner på å ydmyke meg. For da blir jeg så trist og føler at herregud denne personen kan ikke respektere meg som vil være så ekkel mot meg. Så det er jo åpenbart en umulig match. Selv forstår jeg ikke appellen med å bli ydmyket. Men hadde vel hatt mindre problem med å gjøre det mot noen selv om jeg ikke forstod det enn å skulle tåle det motsatt vei. Alt man gjør for kjærlighet? En fetisj jeg snakket med noen om som jeg synes var mye merkeligere enn dette med ydmykelse (for ydmykelse kan jo handle om motsatt maktforhold, å underkaste seg noen, gi tøylene til den andre, mer naturlige mellommenneskelige dynamikker på et vis) det var tid- og klokke-fetisj. Han tente på å komme på et visst klokkeslett, eller bli presset til å komme innen f.eks 2 minutter og at partneren hans telte ned. At hun gikk med klokker han valgte ut osv. En annen jeg snakket med så var det at han likte å leke at han var et spesifikt dyr, og lagde intrikate scenarioer med dette dyret (og det var ikke løve liksom sånn at det handlet om mer primale (?) instinkter og en "dyrisk" sex) og hvordan hvis man var et sånt dyr ville være intim. Alt man skal høre! Må innrømme at jeg tror sånt blir vanskeligere å være med på enn en fetisj om f.eks ydmykelse. Jeg tror liksom ikke våre seksuelle fetisjer sier så mye om oss som mennesker. Da er du ganske lik meg. Jeg tenner på og se min deilige dame bli tilfredsstilt av en annen mann. Ikke noe poeng at jeg skal bli ydmyket og slikt. Har fått prøvd det en gang, kom i kontakt med en på nettet som kom hjem til oss og hadde sex med henne mens jeg var tilstede, var utrolig opphissende for alle tre. Vi fant ut at vi ikke skulle ha mere kontakt med han, men vi begge har lyst til å prøve det på nytt. Da kanskje med en annen mann. Anonymkode: 0e24e...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #54 Del Skrevet 31. juli 2017 Vi har snakket om trekant. Det er noe han tenner på, og jeg også, tror jeg. Jeg er litt redd for at det skal ødelegge noe I forholdet. Sexen er sikkert spennende, men hva med etterpå? Mulig det er best som fantasi. Anonymkode: db514...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2017 #55 Del Skrevet 29. september 2017 Vi praktiserer cuckold livsstil ,hvor jeg nyter en velutrustet elsker/bull med min mann/ chuck som til tilskuer eller at jeg møter han alene. Vi alle tre har stor nytelse av dette. Anonymkode: 86eee...098 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 30. september 2017 #56 Del Skrevet 30. september 2017 Min partner og jeg har snakket om trekant, men ikke cuckold. Vi er nok ikke der ennå, men for oss handler det nok om at vi ikke vil gjerde den andre sin seksualitet inne, men heller la den andre leve ut sin seksualitet innenfor rammen av forholdet. Vi har begge lange forhold bak oss hvor vi har vært utro i skjul, og det har ikke vært bra, hverken for oss selv eller for forholdene.. I tillegg elsker vi begge to erotisk oppmerksomhet. Det får oss til å føle oss friske, levende og fine. Dette er noe vi liker å dele med hverandre og ta med inn i vårt erotisk rom. Dette er bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #57 Del Skrevet 30. september 2017 Hadde fått inntrykk av at han egentlig ikke elsker meg. Gjelder forsåvidt også åpent forhold. Anonymkode: 921e6...487 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #58 Del Skrevet 30. september 2017 På 26.7.2017 den 0.47, Tulla89 skrev: Er mye fokus på årsak som om dette er feil her. Typen min spurte også om dette, hvorpå jeg faktisk gikk litt i kjelleren der og da. Tenkte på om han ikke elsket meg lengre, ønsket å være utro selv og derfor ville lure meg opp i dette. Etter avslaget mitt ble det naturligvis ikke noe mye prat om dette, og vi fortsatte som vanlig. Jeg tenkte mye på det derimot, fokuserte veldig på det negative. En kveld vi satt sammen med en god venn av oss begge, ble det god stemning. God mat og god vin, vi pratet lenge ved middagsbordet og ett glass ble fort til et par flasker. Etterhvert kom det musikk på, og jeg ble med vår venn på en rolig dans på gulvet. Han er en kjekk mann med en enda bedre personlighet. Han begynte å tulle med typen min, i form av hvor deilig jeg var og hvor grensa gikk. Han tok tak i bakenden min og strøk meg over stussen. Jeg kriblet i hele kroppen! Øyeblikkelig der og da ble jeg supertent! Og tok meg selv i å tenke tanken på å kysse han. Et bittelite øyeblikks forelskelse kan man nesten si! For å gjøre en lang historie kort. Det hele endte med at jeg befant megselv på knærne forran han, med min kjære's godkjenning. Etter akten ble jeg med min sambo på soverommet og vi elsket! Som aldri før! Fantastisk!! Det å la et øyeblikks kribling gå over i ren råskap og lovlig ulovlig-sex ble for meg helt magisk! I tillegg er det blitt slik, at vårt sexliv hjemme er mer hellig, vi gjør ikke dette så ofte, men jeg har mine fantasier, han har sine og vi kan dele de. Det ble istedet for urolige følelser og frykt for utroskap som en fornying og utvidelse av tillitt. Han er på ingen måte ute etter å borti en annen dame. Jeg føler at jeg kan være mere åpenog fortelle om jeg har lyst til noe, ikke at det nødvendigvis blir noe av, men at det er en kjangs for noe noenganger. Om ikke har vi også fantasiene sammen. Det er superviktig å ikke utnytte dette, og bli enige om eventuelle partnere. Utroskap er fremdeles utroskap og et tillitsbrudd. Da går selvfølgelig forholdet i vasken. Vi lever et fantastisk liv sammen. Har stiftet famile, og får samtidig levd litt ekstra innimellom. Det er ikke mye som slår sitringen i kroppen når en deilig mann tar på deg og løsner klærne dine første gangen! Så mitt råd er, lek med tanken. Spill ut litt dirtytalk om det under dynen. Føl på det. Og om dere får det til å klaffe, nyt det! Det gjør hvertfall jeg! Det er en enorm tillitserklæring fra din mann! Har dette skjedd flere ganger, eller kun den gangen du sugde kompisen hans? Anonymkode: 4245c...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2017 #59 Del Skrevet 30. september 2017 På 18.7.2017 den 22.55, innsats skrev: Sikkert, men tydeligvis med ulike motiv. Er det hanreien som velger ut partneren for dama, eller velger hun dem selv? Akkurat det sier mye om motiv for hobbyen, fetishen. Jeg velger mine selv. Anonymkode: 790e7...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå