Gå til innhold

Hvis typen din spurte deg om å bli cuckoldet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva folk har for seg... nå når jeg fikk en forklaring, kjente jeg at jeg ble helt matt.

Gammel dame snurper munnen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe slikt hadde nok fått meg til å miste respekten for partneren min, så nei. Men jeg er nok relativt A4 når det kommer til sex.:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanrei er det norske ordet for cuckold. Truffet noen av dem og damene deres. Sær hobby.

Anonymkode: 8a5fa...f20

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt på siden...

Det hadde vært så mye greiere om de som er involvert i sære fetisher og bruker dertil sjeldne ord og uttrykk kunne forklare hva det er for noe. 'Cuckoldet' er virkelig ikke noe folk flest har noe forhold til.

Anonymkode: 8148d...c96

Men hvorfor ikke søke opp ord og utrykk man lurer på?  :klo: Det har jeg lurt på mange ganger.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Perle skrev:

Men hvorfor ikke søke opp ord og utrykk man lurer på?  :klo: Det har jeg lurt på mange ganger.

Fordi ignoranter opplever det som makt å ikke vite. Det er like paradoksalt som fenomenet cuckolding. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hanrei er det norske ordet for cuckold. Truffet noen av dem og damene deres. Sær hobby.

Anonymkode: 8a5fa...f20

hobby?? :P det er en fetish. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cockold

A married man with a sexually unfaithful wife
The cockold husband watched as his wife fucked another man.

Fra urban dictionary

Sånn! Til de som ikke visste. 

Men tja. Kanskje. Det må isåfall være et STERKT ønske og kanskje bare en gang for å få det ut av systemet hans. 
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, kattepusen skrev:

hobby?? :P det er en fetish. 

Sikkert, men tydeligvis med ulike motiv. Er det hanreien som velger ut partneren for dama, eller velger hun dem selv? Akkurat det sier mye om motiv for hobbyen, fetishen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Perle skrev:

Når man bruker uvanlige ord og uttrykk så bør man forklare hva disse ordene betyr. Det er da langt mer rasjonelt enn at 500 stykker skal google. 

Anonymkode: 8148d...c96

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde elsket det, men han vil ikke!

Anonymkode: a3c62...1a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine tidligere relasjoner , ja jeg kunne gjort det. Han jeg er sammen med nå - aldri. Både fordi han aldri hadde gjort det og at han er for mye mann til det . 

Ergo , dødfødt plan. Men jeg kunne vært åpen i mine tidligere relasjoner som sagt , de var typen til det og jeg var dominant på den tiden . 

Anonymkode: 84a01...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ren cuckolding kunne jeg lett vært med på ja..... Det er jo kun at mannen tenner på å se dama si ha sex med andre menn. 

Ikke noe behov for at de skal være kjekkere, større eller at man må ydmyke mannen..... Det er eventuelt ting man tenner på I tillegg. 

For min del måtte det vært jeg som valgte mannen, om han ville vært tilstede, sett via cam eller i form av video/bilder etterpå måtte vært opp til han...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest impressa
51 minutter siden, *Mocca* skrev:

Ren cuckolding kunne jeg lett vært med på ja..... Det er jo kun at mannen tenner på å se dama si ha sex med andre menn. 

Ikke noe behov for at de skal være kjekkere, større eller at man må ydmyke mannen..... Det er eventuelt ting man tenner på I tillegg. 

For min del måtte det vært jeg som valgte mannen, om han ville vært tilstede, sett via cam eller i form av video/bilder etterpå måtte vært opp til han...... 

Dette er jeg forsåvidt enig i. Hvis det kun er tenning på å se for synets skyld, ja, da virker det spennende med de rette mannfolka involvert.

Men jeg har ikke sånn veldig tro på at det ikke ligger mer bak i de aller fleste tilfeller. Dette med å tenne på ydmykelse synes jeg går igjen hos utrolig mange menn på mange nivåer, også her inne på KG. Ta for eksempel alle trådene om penisstørrelse, som drives fremover av menn som tror de er små der nede og insisterer på å få frem hvor viktig størrelse er for kvinner. Det er en form for ydmykelse.

Har også hatt kjærester som graver i fortiden min og legger ord i munnen min, nærmest presser meg til å snakke om bedre sex med bedre menn før dem. Det er ydmykelse.

Eller menn som påstår at de ville reagert med ikke bare sinne og skuffelse, men kåtskap, om kjæresten var utro. Det er ydmykelse på et ekstremt nivå.

Så om typen min hadde spurt om det, hadde jeg nok automatisk plassert han i ydmykelses-båsen. Hadde trengt masse overbevisning for å tro på at det ikke var det det handlet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, impressa skrev:

Dette er jeg forsåvidt enig i. Hvis det kun er tenning på å se for synets skyld, ja, da virker det spennende med de rette mannfolka involvert.

Men jeg har ikke sånn veldig tro på at det ikke ligger mer bak i de aller fleste tilfeller. Dette med å tenne på ydmykelse synes jeg går igjen hos utrolig mange menn på mange nivåer, også her inne på KG. Ta for eksempel alle trådene om penisstørrelse, som drives fremover av menn som tror de er små der nede og insisterer på å få frem hvor viktig størrelse er for kvinner. Det er en form for ydmykelse.

Har også hatt kjærester som graver i fortiden min og legger ord i munnen min, nærmest presser meg til å snakke om bedre sex med bedre menn før dem. Det er ydmykelse.

Eller menn som påstår at de ville reagert med ikke bare sinne og skuffelse, men kåtskap, om kjæresten var utro. Det er ydmykelse på et ekstremt nivå.

Så om typen min hadde spurt om det, hadde jeg nok automatisk plassert han i ydmykelses-båsen. Hadde trengt masse overbevisning for å tro på at det ikke var det det handlet om.

Ydmykelse er ikke for alle. Det finnes også mange forskjellige nivåer av ydmykelse. Det man må huske på er at ydmykelse også ofte følges av bekreftelse. Og i en verden med prestasjonsjag, som spesielt menn kjenner på seksuelt, blir dette en kaotisk smørje for de som ikke er inne i det selv. Og ingen ydmykelse påvirker helt likt. Har man en dårlig dag fra før, trenger man kanskje ikke høre at penisen sin er usedvanlig liten i dag. Mens en annen dag er det full tenning. Det er en vanskelig balansegang for begge parter. Kommunikasjon er alfa og omega. Og selv jeg som har denne fetisjen min, trenger å høre at jeg har en fin penis innimellom. Og at jeg duger. Selv om den rette kvinnen kan gå langt med meg. 

En liten avsporing, men håper det går greit.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Sphere skrev:

Ydmykelse er ikke for alle. Det finnes også mange forskjellige nivåer av ydmykelse. Det man må huske på er at ydmykelse også ofte følges av bekreftelse. Og i en verden med prestasjonsjag, som spesielt menn kjenner på seksuelt, blir dette en kaotisk smørje for de som ikke er inne i det selv. Og ingen ydmykelse påvirker helt likt. Har man en dårlig dag fra før, trenger man kanskje ikke høre at penisen sin er usedvanlig liten i dag. Mens en annen dag er det full tenning. Det er en vanskelig balansegang for begge parter. Kommunikasjon er alfa og omega. Og selv jeg som har denne fetisjen min, trenger å høre at jeg har en fin penis innimellom. Og at jeg duger. Selv om den rette kvinnen kan gå langt med meg. 

En liten avsporing, men håper det går greit.

Du skriver bra, jeg liker å lese det du skriver! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Fjompen skrev:

Du skriver bra, jeg liker å lese det du skriver! 

Takk for det, snille du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, impressa skrev:

Litt som Sphere skriver.... 

Men det er forskjell grader av ydmykelse, samt at noen gjør det fordi de tenner på å se dama si bli tilfredsstilt av en annen, uten at det er noen følelse av ydmykelse i det også. 

For noen er å bli nektet sex etterpå endel av ydmykelsen... For andre er det å prate om det, hvor deilig det var å se på og bli sett på og ha deilig sex etterpå en stor del av pakka..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
8 timer siden, impressa skrev:

Vet ikke om det er det du sier men at det at hvis det var ydmykelse han tente på så hadde det vært no-go? Hvorfor blir det at han tenner på ydmykelse så feil tenker du? 

Jeg tenker at det er så mange fetisjer og fantasier og alt mulig at jeg ble nysgjerrig på hva som gjør at akkurat å tenne på ydmykelse gjør at noen her inne faktisk mister respekten for mannen. Vet ikke om såpass gjaldt deg da. Men du skrev veldig tydelig her over så derfor tenkte jeg kanskje du ville klare å si noe om hva som ble så feil med noen som tente på ydmykelse? 

Personlig synes jeg det er litt verre med de som tenner på å ydmyke meg. For da blir jeg så trist og føler at herregud denne personen kan ikke respektere meg som vil være så ekkel mot meg. Så det er jo åpenbart en umulig match. Selv forstår jeg ikke appellen med å bli ydmyket. Men hadde vel hatt mindre problem med å gjøre det mot noen selv om jeg ikke forstod det enn å skulle tåle det motsatt vei. Alt man gjør for kjærlighet? :P

En fetisj jeg snakket med noen om som jeg synes var mye merkeligere enn dette med ydmykelse  (for ydmykelse kan jo handle om motsatt maktforhold, å underkaste seg noen, gi tøylene til den andre, mer naturlige mellommenneskelige dynamikker på et vis) det var tid- og klokke-fetisj. Han tente på å komme på et visst klokkeslett, eller bli presset til å komme innen f.eks 2 minutter og at partneren hans telte ned. At hun gikk med klokker han valgte ut osv. En annen jeg snakket med så var det at han likte å leke at han var et spesifikt dyr, og lagde intrikate scenarioer med dette dyret (og det var ikke løve liksom sånn at det handlet om mer primale (?) instinkter og en "dyrisk" sex) og hvordan hvis man var et sånt dyr ville være intim. Alt man skal høre! Må innrømme at jeg tror sånt blir vanskeligere å være med på enn en fetisj om f.eks ydmykelse. Jeg tror liksom ikke våre seksuelle fetisjer sier så mye om oss som mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...