Gå til innhold

Hvis typen din spurte deg om å bli cuckoldet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan hadde du reagert? 

Anonymkode: bb6b1...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest impressa

Hadde sagt nei, først og fremst. Også er jeg redd for at den fetisjen er så på kollisjonskurs med hva jeg tenner på i en mann, at forespørselen kanskje hadde satt dypere spor i sexlivet vårt. Men det kommer selvfølgelig veldig an på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke være med noen andre enn kjæresten min, uavhengig om han gir "tillatelse"/ønsker. Jeg er 100% monogam

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste ville nok sagt nei; cuckolding er nesten utelukkende en mannlig fetisj. Ifølge en studie jeg leste så var det i 95% av tilfellene i cuckold relasjoner mannen som var den store pådriveren og ofte også presset kona/kjæresten til og delta.

Det må også legges til at dette er en høyest risikabel fetisj å leve ut i virkeligheten da forholdet sjeldent varer noe særlig lenge etter at man har prøvd det i virkeligheten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk fått det spørsmålet :laugh: Vi har snakket om det men ikke komt til en konklusjon. Jeg heller mot nei.

Anonymkode: 5d143...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det er for noe 

Anonymkode: ba8cc...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva det er for noe 

Anonymkode: ba8cc...977

At kjæresten/ektemannen din ser på at du har sex med en som er kjekkere enn han samtidig som dere ydmyker kjæresten/ektemannen.

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor noen menn ønsker seg kvinner som har hatt et utsvevende sex liv og masse sex partnere.., fordi tanker og forestillinger om sexen de har hatt med andre menn gir dem tenning...jo mer ekkel og skitten sexen har vært jo bedre og sterkere er tenningen..   Det er forresten en rar og merkelig fetisj. 

Anonymkode: 4714e...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri i verden, og hadde nok samtidig mistet respekten for mannen. Hadde ikke klart å se på han på samme måte lenger og skjønt at han ikke var den mannen jeg trodde og at våre seksuelle lyster er alt for forskjellige... 

Anonymkode: bc466...28b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, WubWub skrev:

At kjæresten/ektemannen din ser på at du har sex med en som er kjekkere enn han samtidig som dere ydmyker kjæresten/ektemannen.

Oi ja, men tror jeg står over :fnise:

 

Anonymkode: ba8cc...977

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg kunne hatt sex med noen andre enn partneren min, men synes ikke det var den verste fantasien jeg har hørt om. Ikke noe for meg, men.

Anonymkode: 62a5c...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er ikke jeg spesielt promiskuøs, men kunne prøvd om de rette personene var involvert

Anonymkode: 0a6ec...f67

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva det er for noe 

Anonymkode: ba8cc...977

Google?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Litt på siden...

Det hadde vært så mye greiere om de som er involvert i sære fetisher og bruker dertil sjeldne ord og uttrykk kunne forklare hva det er for noe. 'Cuckoldet' er virkelig ikke noe folk flest har noe forhold til.

Anonymkode: 8148d...c96

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Litt på siden...

Det hadde vært så mye greiere om de som er involvert i sære fetisher og bruker dertil sjeldne ord og uttrykk kunne forklare hva det er for noe. 'Cuckoldet' er virkelig ikke noe folk flest har noe forhold til.

Anonymkode: 8148d...c96

Opprinnelig betydde det jo bare mann som har blitt bedratt av sin kvinne. Men tenker man fetisjer, er det beskrevet som at en mann tenner og tillater sin kvinne å ha sex med en annen mann. Mange tror at dette kun handler om små peniser eller feminine menn, men selv store mannemenn kan ha denne fetisjen. Det å se dama si ha sex med en annen. Det handler som oftest om ydmykelsen det bringer. Psykologer mener ofte det handler om en mekanisme for å hindre stress og prestasjonsjag for å tilfredsstille den man er glad i. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...