Gå til innhold

Kurt Nilsen raser mot Se og Hør

bruker54321

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drøyt å spre rykter om en ung jente, men faen så krenket kan kan bli da?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Squill
9 timer siden, minister-mio skrev:

Drøyt å spre rykter om en ung jente, men faen så krenket kan kan bli da?

Vet du hva- i dette tilfellet er det faktisk HELT kurant å bli krenket. Nå tenker jeg ikke på faren, men på jenta. Hun har aldri bedt om å få offentlig fokus. Uten å spekulere- hvis jeg hadde vært 20 år gammel, ung og usikker, og hadde havnet i en vanskelig situasjon, er det SISTE jeg hadde ønsket meg å få min største hemmelighet kringkastet i Se&Hør! Tanken på at alle i min nærmeste og mindre nærme krets hadde begynt å spekulere i mitt privatliv, er kvalmende. Man havner i mange kjipe situasjoner som ung uten at man trenger dem slått opp i Se&Hør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, O.G. skrev:

Vel, men han har jo også brukt dette sladderbladet for å skape blest om seg selv, som da han fikk sitt første barn med sin andre kone fortalte dem at han hadde aldri vært så lykkelig som nå. De eldre barna hans var sikkert kjempelykkelige for å lese akkurat det.

Kan legge til at Kurt Nilsen og moren til hans to yngste barn ble påspandert tur til New York i 2003 for Se og Hørs regning. «Kurten» skal den gang ha gjort en eksklusiv avtale med Se og Hør. Der han hele tida skjermet familien sin for mediene, skal det ikke ha gjeldt Se og Hør, som var «Idol»-sponsorer. Kurt Nilsen sto fram med hele familien i Se og Hør og fikk altså USA-tur betalt av Norges sladderblad fremfor noen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Klossmajor skrev:

Kan legge til at Kurt Nilsen og moren til hans to yngste barn ble påspandert tur til New York i 2003 for Se og Hørs regning. «Kurten» skal den gang ha gjort en eksklusiv avtale med Se og Hør. Der han hele tida skjermet familien sin for mediene, skal det ikke ha gjeldt Se og Hør, som var «Idol»-sponsorer. Kurt Nilsen sto fram med hele familien i Se og Hør og fikk altså USA-tur betalt av Norges sladderblad fremfor noen.

Ja, jeg ser dette. Se & Hør var kjekt å ha den gangen, men etter at han tjente nok penger på (den heller middelmådige) musikken sin, så har det visst forandret seg, ja :)

http://www.dagbladet.no/kultur/kurt-kuppet-av-se-og-hor/65890765

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Klossmajor skrev:

ja, han bør holde kjeft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sugemerke skrev:

Krenkelsens tidsaldrer. Der vi får vondt av at et tulleblad skriver usanne ting om oss. 

Er du totalt blottet for empati, du? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, ryktespredning og spekulasjoner

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Klossmajor skrev:

Det er 14 år siden da. Sikkert flere som har endret mening når de ikke lenger er avhengig av andre for å få fart på karrieren. Se og hør utnytter de svakeste i samfunnet (Husker dere ikke Sven O.?). 

Jeg ser også en forskjell i at han selv valgte å la seg intervjue og det at journalistene spinner på rykter. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Klossmajor skrev:

Dette var for 14 år siden.  Blir tullete å dra dette opp.

Endret av Snuppah00
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Klossmajor skrev:

2003. 

14 år siden. Mye som har endre seg. Kan ikke si noe annet enn at det virket på meg som at han har skjermet familien sin.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke
3 timer siden, Jacklost skrev:

Så ekkelt for barnet som liksom er "gravid".

Barnet som er 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sugemerke skrev:

Barnet som er 20 år.

Jeg er 35 og jeg er mine foreldres barn. 

Saken her omhandler en kjendis som er forbannet fordi media gikk etter barnet hans. 

De kunne skrevet datter eller sønn, men det er ikke snakk om barn i alder i dette tilfellet. 

Jeg tror egentlig du forstår det, men i tilfelle du bare spikker fliser så tenkte jeg å hjelpe deg med dét. ^^

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Squill skrev:

Vet du hva- i dette tilfellet er det faktisk HELT kurant å bli krenket. Nå tenker jeg ikke på faren, men på jenta. Hun har aldri bedt om å få offentlig fokus. Uten å spekulere- hvis jeg hadde vært 20 år gammel, ung og usikker, og hadde havnet i en vanskelig situasjon, er det SISTE jeg hadde ønsket meg å få min største hemmelighet kringkastet i Se&Hør! Tanken på at alle i min nærmeste og mindre nærme krets hadde begynt å spekulere i mitt privatliv, er kvalmende. Man havner i mange kjipe situasjoner som ung uten at man trenger dem slått opp i Se&Hør.

Vet du hva - jeg siktet til den krenkede faren, ikke dattera, men det tror jeg du skjønte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vipser skrev:

Det er 14 år siden da. Sikkert flere som har endret mening når de ikke lenger er avhengig av andre for å få fart på karrieren. Se og hør utnytter de svakeste i samfunnet (Husker dere ikke Sven O.?). 

Jeg ser også en forskjell i at han selv valgte å la seg intervjue og det at journalistene spinner på rykter. 

Men, Se og Hør har ikke forandret seg på 14 år. Jeg visste for 14 år siden at S&H var en sladreblekke - det visste KN også, ellers hadde han brukt Familien/Hjemmet/Norsk ukeblad til å profilere seg. De aller fleste som bruker S&H til å ekspandere seg, må ta risikoen for at blekka skriver noe skit/usannheter når de kjendisstatusen er nådd. Det trenger man faktisk ikke henvise til fortid, nåtid eller rakettforsker for å forstå... og det inkl. godeste KN. 

Jeg hadde stilt meg litt annerledes om det var en profil som aldri hadde vært "frivillig"  i den drittblekka... men den som er med på leken... osv.. iallefall når det kommer til det bladet der.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
51 minutter siden, Sugemerke skrev:

Barnet som er 20 år.

10 år, 20 år, 40 år. Det vil alltid være barnet til foreldrene uansett alder. Jeg er 27 og barnet til mamma. Eldre søsknene mine er barna til mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, scrabble skrev:

Men, Se og Hør har ikke forandret seg på 14 år. Jeg visste for 14 år siden at S&H var en sladreblekke - det visste KN også, ellers hadde han brukt Familien/Hjemmet/Norsk ukeblad til å profilere seg. De aller fleste som bruker S&H til å ekspandere seg, må ta risikoen for at blekka skriver noe skit/usannheter når de kjendisstatusen er nådd. Det trenger man faktisk ikke henvise til fortid, nåtid eller rakettforsker for å forstå... og det inkl. godeste KN. 

Jeg hadde stilt meg litt annerledes om det var en profil som aldri hadde vært "frivillig"  i den drittblekka... men den som er med på leken... osv.. iallefall når det kommer til det bladet der.. 

Jepp, han kunne sagt nei til å havne i lomma på ukebladet i 2003, men det gjorde han altså ikke :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...