bruker54321 Skrevet 17. juli 2017 #1 Del Skrevet 17. juli 2017 Kurt Nilsen (38) publiserte søndag kveld en melding på sin offisielle Facebook-side der han tordner mot ukebladet Se og Hør. Reaksjonen kommer etter at bladet publiserte en sak om at datteren skulle være gravid. Påstanden er ikke sann, ifølge Nilsen. https://www.bt.no/kultur/i/55e66/Kurt-Nilsen-raser-mot-Se-og-Hor Enig med Kurt Nilsen i at når hans barn ikke er offentlige personer så er det ikke greit å skrive noe slikt om dem. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 17. juli 2017 #2 Del Skrevet 17. juli 2017 Ingen tar vel det bladet seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torden Skrevet 17. juli 2017 #3 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg er flau over at min mor kjøper det søppelbladet 😥 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bruker54321 Skrevet 17. juli 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 17. juli 2017 (endret) 12 minutter siden, Torden skrev: Jeg er flau over at min mor kjøper det søppelbladet 😥 Hos meg var det omvendt:-) Foreldrene mine som ba meg slutte å lese det søppelbladet. Tror ikke alle tenker over at man støtter en umoralsk industri ved å kjøpe bladet. Endret 17. juli 2017 av Superbruker5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 17. juli 2017 #5 Del Skrevet 17. juli 2017 Se og hør er skikkelig søppelblad og mye de skriver er ikke sant engang. Bsre svada. Skjønner Kurt godt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 17. juli 2017 #6 Del Skrevet 17. juli 2017 Han har ikke mye å bry seg med når han raser på grunn av dette. Folk flest ville vel bare himlet med øynene, mens familien til Kurt satt inne hele helgen og hadde det forferdelig på grunn av at et useriøst rykteblad skrev fjas om dem. Skulle tro han trengte å få navnet sitt i media slik som han hisser seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ambivalent Skrevet 17. juli 2017 Populært innlegg #7 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg vil tro det hovedsaklig er datteren som hadde/har det vondt på grunn av dette da ryktet handler om henne, og at Kurt da som far blir rasende er ganske naturlig. Barna hans er ikke offentlige personer, så synes faktisk utblåsningen til Kurt er helt på sin plass her. Se&Hør er et møkkablad, og det er bare greit at det påpekes en gang i blant. 134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalunka Skrevet 17. juli 2017 #8 Del Skrevet 17. juli 2017 1 minutt siden, Ambivalent skrev: Jeg vil tro det hovedsaklig er datteren som hadde/har det vondt på grunn av dette da ryktet handler om henne, og at Kurt da som far blir rasende er ganske naturlig. Barna hans er ikke offentlige personer, så synes faktisk utblåsningen til Kurt er helt på sin plass her. Se&Hør er et møkkablad, og det er bare greit at det påpekes en gang i blant. Enig!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 17. juli 2017 #9 Del Skrevet 17. juli 2017 Krenkelsens tidsaldrer. Der vi får vondt av at et tulleblad skriver usanne ting om oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. juli 2017 #10 Del Skrevet 17. juli 2017 Vel, men han har jo også brukt dette sladderbladet for å skape blest om seg selv, som da han fikk sitt første barn med sin andre kone fortalte dem at han hadde aldri vært så lykkelig som nå. De eldre barna hans var sikkert kjempelykkelige for å lese akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 17. juli 2017 #11 Del Skrevet 17. juli 2017 3 minutter siden, Sugemerke skrev: Krenkelsens tidsaldrer. Der vi får vondt av at et tulleblad skriver usanne ting om oss. Foreldre har vel latt seg krenke av sine sårede barn tilbake til Harald Jordfreser sine dager, sånn ca. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkeberta Skrevet 17. juli 2017 #12 Del Skrevet 17. juli 2017 4 minutter siden, Sugemerke skrev: Krenkelsens tidsaldrer. Der vi får vondt av at et tulleblad skriver usanne ting om oss. Ja for du hadde vel ikke følt deg krenket om noen skrev usannheter om deg, være seg Se&Hør, eller ei annen blekke.. Du hadde vel heva halsen som ei stolt høns som fikk litt omtale 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 17. juli 2017 #13 Del Skrevet 17. juli 2017 24 minutter siden, Havrekjeksen skrev: Foreldre har vel latt seg krenke av sine sårede barn tilbake til Harald Jordfreser sine dager, sånn ca. Men nok til å rase i alle landets medier? Se og hør skriver dritt hver uke uten at de fleste bryr seg stort. De fleste med vettet i behold hever seg glatt over det. De raser ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 17. juli 2017 #14 Del Skrevet 17. juli 2017 3 minutter siden, Sugemerke skrev: Men nok til å rase i alle landets medier? Se og hør skriver dritt hver uke uten at de fleste bryr seg stort. De fleste med vettet i behold hever seg glatt over det. De raser ikke. Jeg trodde han postet på insta, jeg og at mediene har hentet det derfra? My bad om det er feil, jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke leste så nøye. Men foreldre har vel en tendens til å kunne overdrive litt om de føler ungene sine angrepet. Ikke alle gjør det offentlig og noen bare raser over en kaffekopp til venninnene sine men at foreldre blir svært fornærmet på barns vegne er neppe noe nytt = mitt poeng. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheherasade Skrevet 17. juli 2017 #15 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg tenker at det her kan være nok av problemer og rykter som datteren har blitt utsatt for i nærmiljøet pga. oppslaget som vi ikke kan se omfanget av. Skjønner godt at han reagerer. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 17. juli 2017 #16 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg hadde blitt flau av å bli bestefar som 38 åring. Heldigvis kan ikke det skje. Skjønner at Kurt blir sint av sånne falske rykter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 17. juli 2017 #17 Del Skrevet 17. juli 2017 1 time siden, Havrekjeksen skrev: Foreldre har vel latt seg krenke av sine sårede barn tilbake til Harald Jordfreser sine dager, sånn ca. Harald Jordfreser 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havrekjeksen Skrevet 17. juli 2017 #18 Del Skrevet 17. juli 2017 Akkurat nå, caskerette skrev: Harald Jordfreser Credit til Øystein Sunde for den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 17. juli 2017 #19 Del Skrevet 17. juli 2017 Men hvor har Se og hør fått det fra at hun var gravid? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 17. juli 2017 #20 Del Skrevet 17. juli 2017 1 minutt siden, Havrekjeksen skrev: Credit til Øystein Sunde for den Aha. Hadde ikke hørt det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg