Gå til innhold

Drittvær, drittvær, drittvær!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Dings

Nå blir jeg snart sprø av denne helsikes varmen! :x Det blir ikke kjøligere enn 28 grader på soverommet, og akkurat nå er det 23 grader ute. 23 grader!!! :o

Jeg vil ha norsk sommer! Skikkelig norsk sommer; grå og passe kjølig. Varmt nok til akkurat å kunne sitte ute med en pils, men kjølig nok til ikke å renne bort bare man leer på en finger... :roll:

Gleder meg til høsten, jeg. Og hvis det blir like varmt neste sommer må jeg få meg svømmebasseng! :blunke:

Nattinatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er faktisk helt utrolig hvordan nordmenn klager ,klager og atter klaaaager på været som er her til lands...

Tordner og regner det, er DET galt. Ja da raser vi i taket, over hvor mye vi vil til syden/ha e varm sommer...

Så når FINværet endelig kommer, ja da er DET også galt ?!

O.k så er det litt for varmt. Men gled deg over at du har syden i hagen du!

Hilsen Predeline

...som liiiker at det er varm :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Takk Fröken Dings!

Jeg er glad jeg ikke er alene.

Jeg hater varmen.

Jeg blir helt utslått. Jeg måtte gå hjem fra jobb, jeg, sitter å jobber nå i steden.

Det er ikke alle som vil til syden om sommeren, vet du Predeline (vet det anses som avviker, men det kan jeg leve med!). Nei, takke meg til norske fjellheimen! :ler:

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg klager ikke alltid altså! :wink: Jeg har aldri klaget på torden, regn, vind, snø eller storm. Jeg har aldri klaget på høstmørke kvelder og bitende kulde. Det er bare varmen jeg ikke liker.

Hva skal jeg med Syden i hagen forresten?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er varmt om nettene, ja... Har en gutt på 8 år som nettopp nå klager sin nød over at det ikke går an å sove i denne varmen! Han har boltret seg og badet i dag, og klager ikke mye da!

Men jeg storkoser meg nå om dagen; det gjør ikke engang noe at jeg begynte på jobb igjen etter ferien på mandag - da godværet kom! Da hadde jeg hatt 4 uker med passe morsomt vær...

Tenk så nydelig vi har det nå! Jeg ville ikke byttet med syden for noe akkurat nå! Hjem fra jobb, rett ut på terrassen i bikini, sole seg og spise en lett middag, ta en kald pils, bade litt i sjøen, sole meg litt igjen... *sukk* Jeg elsker dette været! Håper det varer LEEEEEEEEEEEENGE!!!

:briller: Klem fra glad og litt lysebrun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Jada, vi har alltid noe å klage på.

Enten det er for kaldt eller for varmt, så blåser det for mye eller man svetter for mye.

Det er sjelden BRA NOK for oss.

Jeg foretrekker nå varmen jeg da, framfor regn, kulde og møkkavær.

Når det er over 30 grader så kan det bli i varmeste laget ja, men MYYE heller det enn regn og kulde.

Med en header som heter "drittvær", så trodde jeg du mente regnvær, ikke at det var FOR VARMT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med Væren, men jeg forstår at mange synes det er plagsomt om nettene. Sliter litt medå sove jeg også, men det kommer nok av at lufta har vært tung og fuktig også.

Et realt tordenvær og så nytt fint vær hadde gjort seg!

Væren du kler å være lysebrun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Duchess; jeg har alltid ment at "drittvær" er et relativt begrep. Når JEG sier "drittvær", mener jeg faktisk slik været er nå. For det er jo det det er for meg, ikke sant? :D

Og kommentarer av typen "jada, vi klager alltid på NOE..." var jo ikke uventet. Men jeg må nok en gang få kommentere: Nei, jeg klager ikke alltid. Jeg klager KUN på været slik det er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasse....

Det er 11 måneder med dritvær i dette landet..... Da synes jeg det er godt med en uke for varmt vær til en forandring, og ikke regn og kulde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg vil nok ikke si dette har vært den varmeste sommeren. Jeg klager ALDRI på varme, for kulde, er grusomt! Jeg orker snart ikke bo i dette landet lenger fordi det er iskaldt mer enn halve året. Jeg blir deprimert, jeg får influensa, klarer ikke stå opp om morningen og fryser som f###.

Derfor er jeg helt i hundre i denne varmen!!!! Badet i havet for første gang i år, i går og låg på stranden hele dagen... :) I dag er det ikke like fint, skal på jobb også. Håper sommeren varer lenge jeg! Gruer meg fælt til høst og vinter med regn, snø, mørke og kulde :-? Blir sprø av de som klager på finværet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke kulda er så verst jeg, det er jo bare å kle seg godt. I varmen blir det jo begrensa hvor mye en kan ta av seg..... :wink: . Koselig at det blir tidlig mørkt og at det fortsatt er mørkt når man står opp. Er rar, jeg vet det. Gudskjelov skal jeg hjem til jula, her nede betyr vinter at det blir litt kjølig med shorts og korterma i skyggen.......

Det med at det blir klaging om det er varmt eller kaldt, er vel heller fordi at de som liker kulden best klager i varmen, og de som liker varmen best klager i kulda. Bare en egen teori.... ikke bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittvær?! :o

Jeg definerer drittvær med regn, vind og kulde.

"Lasse...." hadde ett godt poeng her, vi har da ingen som helst grunn til å sutre og klage over klimaet nå om dagen.

Nei, nyt både varmen og sola når det først er kommet, folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp en vifte!

Blir en deilig sval bris å sove i (bare ikke rett den rett mot sengen).

Jeg elsker varme.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte jo komme en diskusjon om været her også!

Jeg liker absolutt sommeren best og om det er 25-30 g plager det meg ikke i det hele tatt. Bare herlig!

Det jeg hater er vinteren, kan ikke se noen fordeler med den i det hele tatt. Kaldt, mørkt, glatt, må kle på seg masse for å gå ut, snømåking..

Til vinteren drar jeg sydover! Skal tilbringe noen måneder av fødselspermisjonen der og det skal bli helt topp. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frøken Dings

Jeg synes det, ja! :D Mye bedre tilogmed! :wink:

I dag er det jo deilig da, litt overskyet og bittelitt kjøligere i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

enig med Fröken Dings, gitt!

Heller plaskende regn og kaldt enn 30 grader varmt!

Klager heller ikke når det er kaldt!

Tror på Majken, jeg - det er alltid noen som klager fordi man liker ulike ting.

Det burde väre lov å ikke like varmen, vel...? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...