Gå til innhold

Venninne sur fordi jeg hadde sex med kameraten min, men han var ikke interessert i henne.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke han er interessert i noen av dem egentlig. :)

Anonymkode: c0e4e...339

Hvorfor ikke? For alt du vet så kan det være han er veldig interessert i ts :) men dette blir kun spekulasjoner 

Anonymkode: b789b...c65

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? For alt du vet så kan det være han er veldig interessert i ts :) men dette blir kun spekulasjoner 

Anonymkode: b789b...c65

Vet ikke helt. Man skulle tro at han bøy litt mer på seg selv enn et one night stand da i såfall, men for alt man vet kan det jo hende han gjør det. :)

Anonymkode: c0e4e...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Horten Market skrev:

Jeg kan fortelle deg at fyren beiset over venninnen din tidligere på kvelden. Du var bare nummer to den dagen. Klart hun blir litt sur da, men du visste jo ikke om deres seksuelle eskapader.

Utrolig hvordan folk tror at deres versjon av en hendelse skal være nok til at andre skal kunne felle en dom. Få venninnen din til å komme med sin versjon, med hennes egne ord, ellers blir diskusjonen fullstendig meningsløs. Selvfølgelig fremstår du som den som har rett i din egen fremstilling.

Det er jo premisset for de fleste nettfora, at man beskriver problemstillinger slik man ser dem.  Hadde gått rimelig treigt hvis man ikke kunne skrive før alle parter i en disputt var samlet.  Ikke minst å vente på at kg får verifisert identiteten til partene...

Det er og premisset for veldig mange samtaler i virkeligheten.  Mulig du som gutt har høy terskel for det - men ikke si at du aldri har hatt behov for å drøfte hva som er rett i en konflikt, uten å lage et halvformelt avhør av det med alle parter tilstede?  Er det utenkelig å spørre en venn om råd, fordi du som enkeltmenneske er en tvers igjennom utroverdig historieforteller?

En tråd er interessant avhengig av problemstillingen i seg selv, og hvor troverdig den virker.  Av og til kan man få indikasjoner på at noen troller, har skjult agenda, eller juger for seg selv - og da kan man ta tak i det, forhåpentligvis til den sjelelige forbedringen av trådstarter.  (Som i rl.)  Man kan anta at de fleste anstrenger seg litt for å være objektive, for å få bedre råd.

Synes du burde konsentrere deg om filosofi/politikkseksjonen hvis du ikke ser poenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, så gammeldags er jeg. Ligger du med kompiser eller venninner? Ekkelt er det. 

Anonymkode: bb025...012

Frivillig sex er aldri ekkelt :rodmer:

Anonymkode: e312f...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...