Gå til innhold

Venninne sur fordi jeg hadde sex med kameraten min, men han var ikke interessert i henne.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Hulderen skrev:

Hvorfor hadde du sex med kameraten din? Jeg antar du ikke er forelsket i ham, for da hadde du vel skrevet det. Ble du med ham hjem bare fordi han avviste venninna di, slik at du kunne vise henne at du er mer attraktiv?

Enig. Man har ikke sex med venner. Æsj. Disse menneskene kan neppe være særlig gamle 

Anonymkode: bb025...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde de datet eller noe sånt, så hadde jeg holdt meg unna, men de hadde jo aldri møtt hverandre før. Han avviste henne flere ganger, men hun klenget på han hele kvelden. 

Venninnen min blir ofte mannegal i fylla og prøver seg på alle. Før kameraten min kom, så hadde hun allerede prøvd seg på 2 stykker, men de avviste henne. Etter han kom, så klenget hun på han hele kvelden og var skikkelig innpåsliten. Han sa til meg han ikke likte desperate damer som ikke tar nei for et nei. Da han kom på byen, så fikk han ristet henne av seg, men vi havnet alle på samme nach. Da ble hun så full at hun spydde og ble hentet.

Jeg ble full og kameraten min spurte om jeg ville bli med han hjem. Vi dro hjem til han og hadde sex. Det har venninnen min fått snusen på og fikk en sur melding fra henne Istad. At det var dårlig gjort å ha sex med han når hun ville ha han. Venninner gjør ikke sånn mot hverandre. Jeg er forsåvidt enig, men han avviste henne flere ganger og det var kun fyllesex vi hadde. Hadde ikke gjort det hvis jeg var edru.

Men var det dårlig gjort av meg?

Anonymkode: e8276...1eb

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 50091...4a4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Man har ikke sex med venner. Æsj. Disse menneskene kan neppe være særlig gamle 

Hvem er du til å bestemme at man ikke kan ha sex med venner? Man kan kun ha sex med partneren sin eller daten sin? Siden du klarer å si æsj, så tror jeg ikke du er så gammel heller.

Anonymkode: d7d78...574

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Hulderen skrev:

Hvorfor hadde du sex med kameraten din? Jeg antar du ikke er forelsket i ham, for da hadde du vel skrevet det. Ble du med ham hjem bare fordi han avviste venninna di, slik at du kunne vise henne at du er mer attraktiv?

Hvorfor må du ha en forklaring på hvorfor de hadde sex? Er ikke det en privatsak? Kan ikke to mennesker ha sex uten spørsmål om hvorfor?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hun møtte han den samme kvelden..? Ikke akkurat noe langvarig relasjon da.. synes hun overdramatiserer, hun er vel mest sannsynlig sjalu. 

Enig. Hun eier ikke en hun har lagt an på en kveld, etter to andre menns nei. Jeg er for å holde seg lagt unna venninners forelskelser, men denne gjelder ikke, ass!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ha vært en sykt kjip følelse. La henne være snurt, det går over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde de datet eller noe sånt, så hadde jeg holdt meg unna, men de hadde jo aldri møtt hverandre før. Han avviste henne flere ganger, men hun klenget på han hele kvelden. 

Venninnen min blir ofte mannegal i fylla og prøver seg på alle. Før kameraten min kom, så hadde hun allerede prøvd seg på 2 stykker, men de avviste henne. Etter han kom, så klenget hun på han hele kvelden og var skikkelig innpåsliten. Han sa til meg han ikke likte desperate damer som ikke tar nei for et nei. Da han kom på byen, så fikk han ristet henne av seg, men vi havnet alle på samme nach. Da ble hun så full at hun spydde og ble hentet.

Jeg ble full og kameraten min spurte om jeg ville bli med han hjem. Vi dro hjem til han og hadde sex. Det har venninnen min fått snusen på og fikk en sur melding fra henne Istad. At det var dårlig gjort å ha sex med han når hun ville ha han. Venninner gjør ikke sånn mot hverandre. Jeg er forsåvidt enig, men han avviste henne flere ganger og det var kun fyllesex vi hadde. Hadde ikke gjort det hvis jeg var edru.

Men var det dårlig gjort av meg?

Anonymkode: e8276...1eb

Det som er dårligst gjort av deg er at du ikke passet på at venninnen din kom seg trygt hjem og tok vare på  henne når hun kastet opp. Det er du som er mannegal her, ikke denne venninnen din. Det er du som gjorde disse tingene. Nå røpte du deg siden du fortalte at du gjorde dette. Ja, det var kjempe dårlig gjort av deg. Det er egoistisk og umodent. Du burde tatt vare på henne i stedet hvis du var en god venninne.

Anonymkode: c0e4e...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ikke dårlig gjort av deg. Hun hadde ingen rett til å bli sur, og jeg har lite til overs for venninner som skal bestemme hvem du kan ha sex med og ikke. Hun er nok bare furt over at han ikke var keen på henne og heller ville ha deg. Hun finner seg nok en ny neste gang hun er på fylla. Ingen krise.

Både trådstarter og venninnen hennes gjør nok det. De virker like ille begge to. Det er vel en grunn for at de er så gode venner. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Tibbie skrev:

Om hun generelt er keen på han, selv om at hun ikke har sjans, så burde du holdt deg unna. Om han bare var ett av flere desperate forsøk, er saken en annen...

Ja, men det begge burde forstå er at han virker ikke særlig keen på noen av dem. Det er nok ikke noe annet enn fylle-tull i fra hans side, men hva vet vel jeg... Jeg har aldri opplevd det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må jo si da. Du har en kompis, sikkert vært på flere fester med han? Men akkurat da venninnen din møter han og tydelig gjør alt hun kan for å få han. Først da ligger du med kompisen din? Det høres veldig suspekt ut for meg. Mulig du har en indre konkurranse med henne.. 

Anonymkode: a8b0b...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er du til å bestemme at man ikke kan ha sex med venner? Man kan kun ha sex med partneren sin eller daten sin? Siden du klarer å si æsj, så tror jeg ikke du er så gammel heller.

Jepp, så gammeldags er jeg. Ligger du med kompiser eller venninner? Ekkelt er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det begge burde forstå er at han virker ikke særlig keen på noen av dem. Det er nok ikke noe annet enn fylle-tull i fra hans side, men hva vet vel jeg... Jeg har aldri opplevd det. 

For meg høres det ut som om det var akkurat det disse jentene også ville :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Tibbie skrev:

For meg høres det ut som om det var akkurat det disse jentene også ville :)

Hva da? Ville hva? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva da? Ville hva? :)

Et ligg ;) Altså, ikke noe seriøst. Er ikke bare gutter som drar på byen etter "fylletull" :plystre:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, Tibbie skrev:

Et ligg ;) Altså, ikke noe seriøst. Er ikke bare gutter som drar på byen etter "fylletull" :plystre:

Jeg gjør aldri det, men mulig det er vanlig for de to, og for deg. Uansett så virker han ikke noe keen på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør aldri det, men mulig det er vanlig for de to, og for deg. Uansett så virker han ikke noe keen på dem.

Jeg har vært der mange ganger, men det var nok i ungdomstiden. Da var jeg litt "villere" enn jeg er nå :P Tipper at det er der TS er nå. Men hvorfor tolker du at han ikke er spesielt keen på TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Akkurat nå, Tibbie skrev:

Jeg har vært der mange ganger, men det var nok i ungdomstiden. Da var jeg litt "villere" enn jeg er nå :P Tipper at det er der TS er nå. Men hvorfor tolker du at han ikke er spesielt keen på TS?

Jeg tror ikke han er interessert i noen av dem egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er dårligst gjort av deg er at du ikke passet på at venninnen din kom seg trygt hjem og tok vare på  henne når hun kastet opp. Det er du som er mannegal her, ikke denne venninnen din. Det er du som gjorde disse tingene. Nå røpte du deg siden du fortalte at du gjorde dette. Ja, det var kjempe dårlig gjort av deg. Det er egoistisk og umodent. Du burde tatt vare på henne i stedet hvis du var en god venninne.

:sprettoy:

Hva folk klarer å dikte opp i sitt eget hodet. Med mindre du var der, så vet du ingenting om hva som skjedde. Venninnen ble hentet og hadde garantert noen som fikk henne trygt hjem 

Ts var full. Skjønner ikke hvorfor ts må få pepper fra noen her. Hun hadde sex med en kompis. Big deal

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, så gammeldags er jeg. Ligger du med kompiser eller venninner? Ekkelt er det. 

Ja, å ligge med venner er bare fy og æsj! :spy:

Endret av Snuppah00
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var din kompis, hun hadde aldri møtt han før. Hva om du faktisk var interessert i han, lurte hun ikke engang på det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...