Gå til innhold

Venninne sur fordi jeg hadde sex med kameraten min, men han var ikke interessert i henne.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hadde de datet eller noe sånt, så hadde jeg holdt meg unna, men de hadde jo aldri møtt hverandre før. Han avviste henne flere ganger, men hun klenget på han hele kvelden. 

Venninnen min blir ofte mannegal i fylla og prøver seg på alle. Før kameraten min kom, så hadde hun allerede prøvd seg på 2 stykker, men de avviste henne. Etter han kom, så klenget hun på han hele kvelden og var skikkelig innpåsliten. Han sa til meg han ikke likte desperate damer som ikke tar nei for et nei. Da han kom på byen, så fikk han ristet henne av seg, men vi havnet alle på samme nach. Da ble hun så full at hun spydde og ble hentet.

Jeg ble full og kameraten min spurte om jeg ville bli med han hjem. Vi dro hjem til han og hadde sex. Det har venninnen min fått snusen på og fikk en sur melding fra henne Istad. At det var dårlig gjort å ha sex med han når hun ville ha han. Venninner gjør ikke sånn mot hverandre. Jeg er forsåvidt enig, men han avviste henne flere ganger og det var kun fyllesex vi hadde. Hadde ikke gjort det hvis jeg var edru.

Men var det dårlig gjort av meg?

Anonymkode: e8276...1eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner hun han fra før, eller var det bare denne kvelden hun var desperat etter et ligg med en kjekk, tilfeldig mann?

Om hun generelt er keen på han, selv om at hun ikke har sjans, så burde du holdt deg unna. Om han bare var ett av flere desperate forsøk, er saken en annen...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Hun møtte han den samme kvelden..? Ikke akkurat noe langvarig relasjon da.. synes hun overdramatiserer, hun er vel mest sannsynlig sjalu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Tibbie skrev:

Kjenner hun han fra før, eller var det bare denne kvelden hun var desperat etter et ligg med en kjekk, tilfeldig mann?

Om hun generelt er keen på han, selv om at hun ikke har sjans, så burde du holdt deg unna. Om han bare var ett av flere desperate forsøk, er saken en annen...

Tror du må lese tråden en gang. Begynn på toppen

Anonymkode: d7d78...574

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det var ikke dårlig gjort av deg. Hun hadde ingen rett til å bli sur, og jeg har lite til overs for venninner som skal bestemme hvem du kan ha sex med og ikke. Hun er nok bare furt over at han ikke var keen på henne og heller ville ha deg. Hun finner seg nok en ny neste gang hun er på fylla. Ingen krise.

Anonymkode: d7d78...574

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for et kvinnfolk... Kan ikke ha mye mellom øra!

Nei, det var IKKE dårlig gjort av deg! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenter som hiver seg etter alle mannfolka og klenget på de hele kvelden, er ikke annet enn flaut.

Du gjorde absolutt ikke noe galt. Såpass må man tåle. 

Endret av Snuppah00
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Jenter som er på alle og klenget på menn, er ikke annet enn flaut.

Du gjorde absolutt ikke noe galt. Såpass må man tåle. 

Gjelder vel for begge kjønn det da, ikke bare jenter.

Anonymkode: 92a39...ff9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke like mange menn som klenger på menn, som det er kvinner som klenger på menn da.

Anonymkode: 139ad...940

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare stoltheten hennes som er såret siden du greide å få mannen som avviste henne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært en mann hun lenge hadde vært fiksert over, hadde jeg forstått det. Men hun var bare ute etter ligg, hadde nylig møtt han og han var tydeligvis ikke noe spesiell ettersom hun prøvde seg på flere andre. Hun er mest sannsynlig bare sjalu siden du greide å få mannen som avviste henne. Kan være vondt for selvtilliten å bli avvist, og spesielt om en god venninne ikke blir det. Men synes ikke du skal få kjeft for det om, du har ikke gjort noe galt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle deg at fyren beiset over venninnen din tidligere på kvelden. Du var bare nummer to den dagen. Klart hun blir litt sur da, men du visste jo ikke om deres seksuelle eskapader.

Utrolig hvordan folk tror at deres versjon av en hendelse skal være nok til at andre skal kunne felle en dom. Få venninnen din til å komme med sin versjon, med hennes egne ord, ellers blir diskusjonen fullstendig meningsløs. Selvfølgelig fremstår du som den som har rett i din egen fremstilling.

Endret av Horten Market
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare sjalusi fra hennes side. Du fikk noe hun ikke klarte å få til. Men desperate folk uten selvtillit og selvinnsikt er turn off. Det at hun ikke har fått med seg at han ikke var interessert får stå på hennes regning. Du gjorde ikke noe galt.

Anonymkode: 25e48...57d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Nei, du gjorde ingenting galt. Det er venninna de som er sjalu og oppfører seg tåpelig.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig gjorde du ingenting galt. Hvis du skal holde deg unna alle hun får et godt øye til(og de høres det ut som om det er mange av), så blir det vanskelig å møte menn for deg. Hun kjente han ikke fra før, og da blir dette veldig tåpelig. Hadde hun likt han lenge, så hadde det vært dumt gjort av deg, i hvert fall når du ikke har følelser for han selv. I denne situasjonen synes jeg imidlertid du har ditt på det rene.

Anonymkode: a0835...211

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og det er jeg fult klar over 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, herremann skrev:

Er bare stoltheten hennes som er såret siden du greide å få mannen som avviste henne.

Endret av Snuppah00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gammel er venninnen din egentlig? Høres ut som en dramaqueen. Jeg hadde ikke orket å brydd meg om noe så tåpelig. Hun kommer seg over dette snart. I mellomtiden bare la henne surmule. ;)

Anonymkode: b789b...c65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde de datet eller noe sånt, så hadde jeg holdt meg unna, men de hadde jo aldri møtt hverandre før. Han avviste henne flere ganger, men hun klenget på han hele kvelden. 

Venninnen min blir ofte mannegal i fylla og prøver seg på alle. Før kameraten min kom, så hadde hun allerede prøvd seg på 2 stykker, men de avviste henne. Etter han kom, så klenget hun på han hele kvelden og var skikkelig innpåsliten. Han sa til meg han ikke likte desperate damer som ikke tar nei for et nei. Da han kom på byen, så fikk han ristet henne av seg, men vi havnet alle på samme nach. Da ble hun så full at hun spydde og ble hentet.

Jeg ble full og kameraten min spurte om jeg ville bli med han hjem. Vi dro hjem til han og hadde sex. Det har venninnen min fått snusen på og fikk en sur melding fra henne Istad. At det var dårlig gjort å ha sex med han når hun ville ha han. Venninner gjør ikke sånn mot hverandre. Jeg er forsåvidt enig, men han avviste henne flere ganger og det var kun fyllesex vi hadde. Hadde ikke gjort det hvis jeg var edru.

Men var det dårlig gjort av meg?

Anonymkode: e8276...1eb

Hvorfor hadde du sex med kameraten din? Jeg antar du ikke er forelsket i ham, for da hadde du vel skrevet det. Ble du med ham hjem bare fordi han avviste venninna di, slik at du kunne vise henne at du er mer attraktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...