Gå til innhold

Friend's WANTED i Sandefjord

Gjest Visningsnav

Anbefalte innlegg

Gjest Visningsnav

Hei:). Som i tittelen så etterlyser jeg venner vil bli kjent med folk i en ny by (flyttet hit pga jobb) er en man på 23år og vil gjerne gjøre noe annet en å se på en skjerm på fritiden helst i tilsvarende alder. Det kan for eks være fotball,volleyball u name it. Så bare lurer på om dere har tips på hvordan man kan bli kjent med folk, eller kanskje dere er selv ute etter å bli kjent med folk.:hoppendeglad: i denne nydelige byen. 

Hadde nok venner og nok ting til å gjøre før jeg ble ganske så lei av face,snaap og alt det jåleri som for folk til sitte hjemme å glane i tlf sine ( som jeg gjør akk nå ).

Har hatt planer i flere mnd å dra ut men  det er ganske lite kult å dra ut en helg aleine. (har enda ikke prøvd men kan se det for meg ) ser det på som last way out.

Vil bli satt enormt pris på all hjelp :biggrin:

Endret av Visningsnav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I want very much to be your friend

Anonymkode: 0c7d0...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre er ikke Sandefjord byen hvor man lettest kommer i kontakt med andre, mye klikker.  Selv jeg som har bodd her i mange år nå har flere venner i nabobyene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dra på James på brygga i helgene så møter du nok mange på din alder (Bare pass deg for enkelte jenter der som er litt vel løse i strikken) 

Anonymkode: 5acfe...46e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted å begynne er å delta i idretts- eller hobby aktiviteter. Da treffer man i alle fall noen med samme interesser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...