Gjest Visningsnav Skrevet 15. juli 2017 #1 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Hei. Som i tittelen så etterlyser jeg venner vil bli kjent med folk i en ny by (flyttet hit pga jobb) er en man på 23år og vil gjerne gjøre noe annet en å se på en skjerm på fritiden helst i tilsvarende alder. Det kan for eks være fotball,volleyball u name it. Så bare lurer på om dere har tips på hvordan man kan bli kjent med folk, eller kanskje dere er selv ute etter å bli kjent med folk. i denne nydelige byen. Hadde nok venner og nok ting til å gjøre før jeg ble ganske så lei av face,snaap og alt det jåleri som for folk til sitte hjemme å glane i tlf sine ( som jeg gjør akk nå ). Har hatt planer i flere mnd å dra ut men det er ganske lite kult å dra ut en helg aleine. (har enda ikke prøvd men kan se det for meg ) ser det på som last way out. Vil bli satt enormt pris på all hjelp Endret 16. juli 2017 av Visningsnav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #2 Del Skrevet 16. juli 2017 I want very much to be your friend Anonymkode: 0c7d0...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 16. juli 2017 #3 Del Skrevet 16. juli 2017 desverre er ikke Sandefjord byen hvor man lettest kommer i kontakt med andre, mye klikker. Selv jeg som har bodd her i mange år nå har flere venner i nabobyene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2017 #4 Del Skrevet 16. juli 2017 Dra på James på brygga i helgene så møter du nok mange på din alder (Bare pass deg for enkelte jenter der som er litt vel løse i strikken) Anonymkode: 5acfe...46e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 16. juli 2017 #5 Del Skrevet 16. juli 2017 Et sted å begynne er å delta i idretts- eller hobby aktiviteter. Da treffer man i alle fall noen med samme interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå