AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Del Skrevet 14. juli 2017 Er det forskjell på å bruke ebay.com og ebay.co.uk? Jeg har handlet fra .com mange ganger, men aldri fra co.uk. Så fremt det sender til Norge, noe det står at det gjør. Anonymkode: 8df42...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 14. juli 2017 #2 Del Skrevet 14. juli 2017 Er det forskjell på å søke med google.com eller google.no? Er det to forskjellige ting? Hva tror du!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 14. juli 2017 #3 Del Skrevet 14. juli 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det forskjell på å bruke ebay.com og ebay.co.uk? Jeg har handlet fra .com mange ganger, men aldri fra co.uk. Så fremt det sender til Norge, noe det står at det gjør. Anonymkode: 8df42...7b1 Nei, det er ingen forskjell. Jeg handler fra begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 14. juli 2017 #4 Del Skrevet 14. juli 2017 2 minutter siden, QQbaby skrev: Er det forskjell på å søke med google.com eller google.no? Er det to forskjellige ting? Hva tror du!? Alle vet ikke alt, og alle kan ikke alt, derfor syns jeg det er unødvendig av deg å være så spydig - svar heller på en hyggelig måte (klarer du ikke det så la være å svar i det hele tatt) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #5 Del Skrevet 14. juli 2017 18 minutter siden, QQbaby skrev: Er det forskjell på å søke med google.com eller google.no? Er det to forskjellige ting? Hva tror du!? Vel, nå er det jo forskjell på dette på enkelte andre butikksider, så et dumt spørsmål er det faktisk ikke. Anonymkode: 1b7b2...b35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #6 Del Skrevet 14. juli 2017 er ikke uk bare fra england da? Anonymkode: c0324...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #7 Del Skrevet 14. juli 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det forskjell på å bruke ebay.com og ebay.co.uk? Jeg har handlet fra .com mange ganger, men aldri fra co.uk. Så fremt det sender til Norge, noe det står at det gjør. Anonymkode: 8df42...7b1 Jeg vet ikke sikkert, men vil tro forskjellen er at uk er søk fra United Kingdom, mens .com er Amerikansk søk? Denne tråden er egentlig en god tråd, brukt etter ts sin hensikt, så kan vi spørre om mye for ebay for "dummies". for tråden. Anonymkode: de4f3...865 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #8 Del Skrevet 15. juli 2017 1 time siden, chisandra skrev: Nei, det er ingen forskjell. Jeg handler fra begge. Ok, takk for info. Da får jeg kjøpe fra co.uk :D 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: er ikke uk bare fra england da? Anonymkode: c0324...a56 Det jeg alltid har trodd også, men har hørt om folk som har handlet fra co.uk. Jeg ser noen selgere er på begge versjonene. Men prisene er forskjellig og co.uk har færre verifiserte selgere. Det jeg ser med første øyekast. ts Anonymkode: 8df42...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 15. juli 2017 #9 Del Skrevet 15. juli 2017 Ryddet for brukerdebatt. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå