AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #1 Del Skrevet 14. juli 2017 Jeg var på butikken i stad og handlet litt til helga. I en vogn lå det nedprisede varer og jeg tok med to nøtteposer til 50% avslag (ganske dyre ellers). Jeg betalte og pakket i posen, så tittet jeg tilfeldig på kvitteringen og der så jeg at nøtteposene var slått inn til full pris. Det var ingen kunder i kassen så jeg gikk inn igjen og sa høflig at disse skulle vært på halv pris mens jeg holdt opp posene og kvitteringen. Damen i kassen begynte å rulle med øynene og ropte på en kollega som måtte komme med returkort. Selvsalgt kom det mange til kassen akkurat da.. Returkort var visst vanskelig å oppdrive og køen bak meg ble mer og mer utålmodig. Endelig kom kortet og jeg fikk tilbake det jeg hadde betalt for mye. Når jeg skal ta i mot pengene sier hun i kassen: "Sutre så mye over småpenger, trodde du hadde råd til å betale full pris.." Ble helt paff og bare gikk ut av butikken. Men nå er jeg ganske irritert, følte dette var utrolig upassende og jeg har lyst å gi beskjed til butikksjefen. Anonymkode: cef77...aba 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athleisure Skrevet 14. juli 2017 #2 Del Skrevet 14. juli 2017 Frekk oppførsel av damen i kassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minlillesky Skrevet 14. juli 2017 Populært innlegg #3 Del Skrevet 14. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på butikken i stad og handlet litt til helga. I en vogn lå det nedprisede varer og jeg tok med to nøtteposer til 50% avslag (ganske dyre ellers). Jeg betalte og pakket i posen, så tittet jeg tilfeldig på kvitteringen og der så jeg at nøtteposene var slått inn til full pris. Det var ingen kunder i kassen så jeg gikk inn igjen og sa høflig at disse skulle vært på halv pris mens jeg holdt opp posene og kvitteringen. Damen i kassen begynte å rulle med øynene og ropte på en kollega som måtte komme med returkort. Selvsalgt kom det mange til kassen akkurat da.. Returkort var visst vanskelig å oppdrive og køen bak meg ble mer og mer utålmodig. Endelig kom kortet og jeg fikk tilbake det jeg hadde betalt for mye. Når jeg skal ta i mot pengene sier hun i kassen: "Sutre så mye over småpenger, trodde du hadde råd til å betale full pris.." Ble helt paff og bare gikk ut av butikken. Men nå er jeg ganske irritert, følte dette var utrolig upassende og jeg har lyst å gi beskjed til butikksjefen. Anonymkode: cef77...aba Gi beskjed til butikksjefen! Det der er ikke akseptabelt.. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 14. juli 2017 #4 Del Skrevet 14. juli 2017 Ja, gi beskjed til butikksjeen. Sånn oppførsel er uakseptabel, hun fortjener en skikkelig repremande. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 14. juli 2017 #5 Del Skrevet 14. juli 2017 Det var frekt av hun i kassa ja. Ikke akkurat god kundebehandling. Du kan godt si i fra til butikksjefen hvis du føler for det. Selv hadde jeg nok også brukt en annen butikk istedet neste gang 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #6 Del Skrevet 14. juli 2017 Frekk som fy den dama 😳 Gi beskjed til sjefen, sånn er ikke greit å si til kunder! (hilsen butikkansatt) Anonymkode: 52116...0e1 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 14. juli 2017 #7 Del Skrevet 14. juli 2017 Jeg hadde sent mail til butikksjefen jeg. Eller...JEg Personlig, hadde bedt om å få snakke med sjefen der og da, forran alle Men min anbefaling til deg er å sende mail til sjefen, med klokkeslett dato og beskrivelse av den ansatte. Det er viktig for dem å få informasjon om sånne hendelser så de kan få luke bort slike ansatte 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #8 Del Skrevet 14. juli 2017 Utrolig frekt! Anonymkode: 8649d...9d8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 14. juli 2017 #9 Del Skrevet 14. juli 2017 Slike frekke kjerringer i serviceyrker altså 🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #10 Del Skrevet 14. juli 2017 5 minutter siden, Ruccula skrev: Jeg hadde sent mail til butikksjefen jeg. Eller...JEg Personlig, hadde bedt om å få snakke med sjefen der og da, forran alle Men min anbefaling til deg er å sende mail til sjefen, med klokkeslett dato og beskrivelse av den ansatte. Det er viktig for dem å få informasjon om sånne hendelser så de kan få luke bort slike ansatte Ja enig. Det står ofte ansattnummer eller navnet på kassereren på kvitteringen også Anonymkode: 01403...ef7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. juli 2017 #11 Del Skrevet 14. juli 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på butikken i stad og handlet litt til helga. I en vogn lå det nedprisede varer og jeg tok med to nøtteposer til 50% avslag (ganske dyre ellers). Jeg betalte og pakket i posen, så tittet jeg tilfeldig på kvitteringen og der så jeg at nøtteposene var slått inn til full pris. Det var ingen kunder i kassen så jeg gikk inn igjen og sa høflig at disse skulle vært på halv pris mens jeg holdt opp posene og kvitteringen. Damen i kassen begynte å rulle med øynene og ropte på en kollega som måtte komme med returkort. Selvsalgt kom det mange til kassen akkurat da.. Returkort var visst vanskelig å oppdrive og køen bak meg ble mer og mer utålmodig. Endelig kom kortet og jeg fikk tilbake det jeg hadde betalt for mye. Når jeg skal ta i mot pengene sier hun i kassen: "Sutre så mye over småpenger, trodde du hadde råd til å betale full pris.." Ble helt paff og bare gikk ut av butikken. Men nå er jeg ganske irritert, følte dette var utrolig upassende og jeg har lyst å gi beskjed til butikksjefen. Anonymkode: cef77...aba Haha. Høres ut som hun i kadsa desperat trenger ferie. Men ja hun var frekk. Hun gjorde feil og det spiller ingen rolle hva kunden har råd til eller ei. Er det halv pris så er det halv pris. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 14. juli 2017 #12 Del Skrevet 14. juli 2017 Legger til at jeg forøvrig ikke hadde giddet å skrive no brev. Det er matbutikken. Jeg hadde gitt faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #13 Del Skrevet 14. juli 2017 Utrolig dårlig oppførsel! Er hun helt idiot som tror at du synes det er greit å kjøpe salgsvarer til fullpris fordi du har råd til det? "Salg - bare for dem som ikke har råd til å betale fullpris". Ehh, nei, det er ikke sånn det fungerer. Anonymkode: 69bb8...14d 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #14 Del Skrevet 14. juli 2017 Utrolig frekt og upassende. Ta kontakt med butikksjefen! Anonymkode: 35c19...4e2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #15 Del Skrevet 14. juli 2017 Send en klage til sjefen hennes Anonymkode: 3bbe3...3b7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #16 Del Skrevet 15. juli 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på butikken i stad og handlet litt til helga. I en vogn lå det nedprisede varer og jeg tok med to nøtteposer til 50% avslag (ganske dyre ellers). Jeg betalte og pakket i posen, så tittet jeg tilfeldig på kvitteringen og der så jeg at nøtteposene var slått inn til full pris. Det var ingen kunder i kassen så jeg gikk inn igjen og sa høflig at disse skulle vært på halv pris mens jeg holdt opp posene og kvitteringen. Damen i kassen begynte å rulle med øynene og ropte på en kollega som måtte komme med returkort. Selvsalgt kom det mange til kassen akkurat da.. Returkort var visst vanskelig å oppdrive og køen bak meg ble mer og mer utålmodig. Endelig kom kortet og jeg fikk tilbake det jeg hadde betalt for mye. Når jeg skal ta i mot pengene sier hun i kassen: "Sutre så mye over småpenger, trodde du hadde råd til å betale full pris.." Ble helt paff og bare gikk ut av butikken. Men nå er jeg ganske irritert, følte dette var utrolig upassende og jeg har lyst å gi beskjed til butikksjefen. Anonymkode: cef77...aba Jeg var med lillebroren min på en butikk der han skulle bytte en vare. Da må han signere og gi bort e-post og telefonnummer. Han glemmer dette og hun brøler ut: SÅNN ER REGELENE TIL VÅR BUTIKK! Glad i jobben sin? Jeg tror ikke det. Anonymkode: c4ab8...cd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 15. juli 2017 #17 Del Skrevet 15. juli 2017 Halv pris er halv pris uansett hva man har råd til. Makan til oppførsel. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 15. juli 2017 #18 Del Skrevet 15. juli 2017 Jeg ville faktisk ringt å fortalt dette til butikksjefen! De kan jo miste kunder på grunn av denne ansatte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #19 Del Skrevet 15. juli 2017 Å klage til butikksjefen hjelper dårlig. Når jeg jobbet i restaurant var det ofte sure, bedritne kunder som mente jeg gjorde feil og ville snakke med sjefen. Jeg hentet han, og de klagde og bar seg over hvor dårlig serviceinnstilt jeg var og gudene vet. Jeg og sjefen var gode venner, og stod alltid på kontoret og lo av det på enden av skiftet. Noe slikt; "herregud husker du hun sure dama idag?" Også latterkrampe.. Jeg hadde ikke gjort noe galt, dette var slikt "kunden har alltid rett", som at 2stk spiser en liten porsjon hver, også kommer de tilbake med nærmest tomme tallerkner og har fått mat med hår i. (Vi har sett på kameraene fler ganger etterpå, noen napper egne hårstrå.) Da foreslår vi å kompansere med dessert, men de vil krangle seg til en ny rett.... folk er rare. Poenget; ikke klag til sjefen. Det hjelper ikke. Hvis noen av de ansatte faktisk hadde gjort feil, sendte kundene inn mail til hovedkontoret for kjeden. Oppga stedet de var, og gjerne vedkommenes navn. De fortalte ordentlig om situasjonen sin. Hovedkontoret sendte dette videre til ledelsen på restauraten. Da fikk de gavekort til restauranten, og personlig unnskyldning eller annen kompensasjon. Slikt skal ikke skje. Ville blitt så lei meg hvis noen sa det. Du gjorde ingenting galt. Man skal ikke betale mer enn man må! Anonymkode: 5ed57...798 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #20 Del Skrevet 15. juli 2017 Skulle tro du kunne betale full pris? Hva faen vet hun om det eller har noe med det? Det er for dumt å oppføre seg slik. Det er nesten så du burde oppgi butikken og hvor det er her så vi kan boikotte for deg Anonymkode: b0710...3bc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå