Gå til innhold

Lederstilling

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest kristinjenta

Jenter/Kvinner elsker jo å rakke ned på andre som prøver å komme seg litt frem.. Det er jo dette bevis på.

Jeg tror ikke de som rakket ned på trådstarter har så bra selvtillitt eller så bra med seg selv generelt. Hva med et selvtillitskurs???

Jeg synes mange på forumet her er ganske kvalme generelt..Er man jurist eller lege må man på død og liv få flettet inn i en bisetning hva man jobber med =) Akkurat som det er noe interresant??? Makan til usikkerhet!

De skrivefeilene som gjest påpekte, tror jeg ikke hadde blitt påpekt dersom trådstarter på død og liv måtte påpeke at hun hadde sittet på rompa og lest i flere år...

Hun er ikke akkurat den eneste med skrivefeil her!

Få dere mer selvtillitt og skjerp dere!! Sel vom dere ikke føler dere så høyt på strået selv, trenger dere ikke rakke ned på andre som har mer guts enn dere.

Vi trenger flere kvinnelige ledere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er helt ok å stille spørsmål ved en ettårig lederutdannelse, når man ikke får tilleggsinformasjon om annen kompetanse. Det er ikke nedrakking men sunn skepsis.

Det er ikke dermed sagt at utdannelsen ikke er god sammen med annen utdannelse/erfaring, men de fleste kan vel være enig om at om du kommer rett fra gymnaset, aldri har jobbet en dag, og tar dette kurset, egner du deg ikke særlig godt som leder for noe som helst.

Ikke for å rakke ned på verken 18årige gymnasiaster eller noen andre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...