Gå til innhold

Hvordan starte på nytt med å bygge seg ett nettverk i en alder av 28?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

OK, så jeg er alene med to barn, har ingen familie rundt meg og de få vennene jeg har ser jeg kanskje 2 ganger i året og det er når jeg har fått barnefri. Hvordan danne seg ett nettverk der man faktisk kan få ett godt vennskap på dette grunnlaget ? Ser jo vennene mine drar på hytteturer osv med vennegjengen deres, men jeg har aldri vært på Noe sånt. Kjenner det hadde vært veeeeldig deilig å ha litt voksenkontakt ..

Anonymkode: 507e3...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men hvordan danne en relasjon til dem ? Vi flyttet for 1 år siden og der vi bodde før så kunne gjerne foreldrene ta seg ett glass vin sammen og lignende, men her vi bor nå virker det som de er venner med de samme vennene de hadde på barneskolen selv og ganske lukket for nye. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

OK, så jeg er alene med to barn, har ingen familie rundt meg og de få vennene jeg har ser jeg kanskje 2 ganger i året og det er når jeg har fått barnefri. Hvordan danne seg ett nettverk der man faktisk kan få ett godt vennskap på dette grunnlaget ? Ser jo vennene mine drar på hytteturer osv med vennegjengen deres, men jeg har aldri vært på Noe sånt. Kjenner det hadde vært veeeeldig deilig å ha litt voksenkontakt ..

Jeg har dratt på hyttetur med ei jeg ble kjent med gjennom barseltreff. Det blir ikke helt det samme når barn er med og deg er gjerne sånn at man kjenner barndomsvennene sine på en annen måte enn de man blir kjent med i voksen alder. Jeg synes også at det er vanskelig å få nye venner, men blir stadig kjent med folk feks gjennom jobben.

Anonymkode: 9dfb5...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...