Gå til innhold

Jeg husker 'gamledager'....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ehhh...men...men..er det ingen som er betatt nå lenger'a? :ler::ler:

(Skuffet)

Nåja, det må vel være hengemagan. Eller lukten av møllkuler.

Evt. kanskje litt for høy geek-faktor...?

Eller kanskje jeg tok det for langt da jeg fikk sprøytet inn silikon-muskler...??

Ellers vil jeg bare si at jeg åsså synes gamle dager var bedre - spesielt det gamle forumet...snufs..

Men det er jo like huggelige folk her nå da! :kul:

dorian - hadde det ganske bra, ja :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:oops: :oops: totally :oops: :oops:

Takk og takk. Dette må jeg si jammen er vakre ord i hverdagen

Det er så herlig å lese koselige og snille ord. Takk!!

Vel jeg er ikke så veldig mye innom. Men jeg er her i ny og ned. Dette er jo en kvinnes side ikke mannens. Men jeg iallefall klarer ikke å unngå og stikke snuta innom.

Jeg må ærlig innrømme å si at jeg savner en del mennesker her selv.

Abcd, Klara, Vibeke, Rita, Sofia huff jeg husker ikke alle. Men jeg vet jeg hadde mye med disse å gjøre.

Er også svært nysgjerrig på hvem denne gjesten er.

Godklem fra meg!

Savner dere alle. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyt beæret av å bli husket av NonJuan. Jeg har tenkt på deg....du gav kloke svar...Jeg leser av og til...skriver sjeldent.... jeg tror vi som var brukere tidligere, hadde høyere gjennomsnittalder .....jeg føler ikke helt for å diskutere alt og ingenting med 20-åringer. Men noen råd føler jeg at jeg kan gi...og da gjør jeg det.

Men forumet er et veldig bra sted for mange..det tror jeg nok. Og Kristian og Kris...er to flotte fyrer som sprer sin kloke kunnskap til nysgjerrige jenter....hvem er dere egentlig???...

Men hvor er Klara og Rita??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har ikke vært her i mer en i underkant av to år, men jeg synes faktisk det har blitt bedre her en når jeg startet! (ikke medregnet akkurat rushet i sommermnd akkurat, da er det for mye mas)

Jeg husker den gamle "gjengen" som trofast var her i "gamledager". Og jeg husker at pga den, så føltes det som om man rett og slett ble ignorert eller oversett dersom man kom med spørsmål eller meninger som motstred "gjengens" meninger.

Det ble bedre når man allikevel ikke ga seg, og holdt ut ignoreringen i ett halvt år til ett års tid, men det var mye stange hodet i veggen tanker nettopp pga den koselige gjengen deres. Bare så dere er klar over det liksom...

Det virker som det er enklere å bli hørt, få svar, få respons slik forumet er blitt nå, totalt uavhengig av om du har vært her lenge eller ikke, tror det er litt enklere å komme inn som ny nå en det det var.

(men vi stae av oss klarte å komme inn å "bryte opp" gjeng-følelsen deres nemlig, slik inntok vi KG og gjorde det tilgjengelig for alle som ville diskutere!) :sjarmor::hoho:

Men jeg og savner Dorian.... likte han jeg, det var liksom han som kom med noen støttendes ord, når man litt usikker prøvde å si noe som kanskje ikke alle andre var helt enig i.... :oops: :wink: Dorian er en snill mann tror jeg!

Men Kris og Kristian71 har kommet til da, men glimrer litt med sitt fravær de og av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...