Gå til innhold

Jeg husker 'gamledager'....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

da Kvinneguiden var en liten koselig samlingsplass for en gruppe med få men veldig hyggelige medlemmer...

Hvor er dere? Gjenkjenner _ingen_ her nå etter å skummel litt gjennom temaene....

Rita, Dorian å alle... eneste som fortsatt er her er Gry jo..

Nå er d bare smekkfult her med bråkmakere å bedrevitere og det er ikkeno koselig her lenger... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange "gamle" her... og de er like koselige som før. I tillegg er det mange nye, som også er veldig snille og søte...

Bare stopp opp i noen dager og se deg om, så vil du oppdage hvor fint vi har det her...

... Bi litt... ikke forhaste seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lela/Hypnotic er også her fremdeles= meg! 8)

Om jeg er koselig får bli opp til andre å bedømme.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husker både Misha og Lela... men hvorfor bytter dere navn? blir jo forvirra her! :roll:

uansett... fint å ha noen av de go'e gamle

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest doriansen

Jeg er også her innimellom alle de andre nerderiene jeg driver med :ler:

Men ikke så ofte som før, kanskje?

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg er også her innimellom alle de andre nerderiene jeg driver med  :ler:  

Men ikke så ofte som før, kanskje?

dorian

Uffda........

Har du nerde-rier? :tunge1:

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det var her før, er ganske fersk!

Men man føler seg jo ikke så velkommen hvis det er mange her som tenker sånn som deg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Lazy! Klart du er hjertelig velkommen :P

Noen av oss har vært med nesten fra starten, men det betyr ikke at ikke nye medlemmer skal tas godt i mot vet du.

Hadde det ikke vært for nye brukere, så hadde det sett dårlig ut her :wink:

Alle "gamle" brukere har vært her som nye en gang de også, ikke sant?

Kos deg i forumet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lazy, skal det være noen trøst så var det ikke akkurat en fanklubb som venta meg da jeg kom hit heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vet ikke hvordan det var her før, er ganske fersk!

Men man føler seg jo ikke så velkommen hvis det er mange her som tenker sånn som deg... :(

Hvis det var meg du adresserte?.....

Hvordan "sånn" tenker jeg? Og hvis det hvirkelig har seg slik, at jeg tenker "sånn", så må ikke du la deg skremme av det!

Skal ikke plage deg, jeg ! :roll:

:kgsmil:

Nullet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg skrev: håper ikke alle tenker som deg, så tenkte jeg på "nå er det bare smekkfullt med bråkmakere og bedrevitere og det er ikkeno koselig her lenger.."

Synes det er mange trivelige folk her jeg, mange interessante diskusjoner (og noen ikke fullt så interessante) og mye humor! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen!

Ikke noe negativt mot dere nye, såklart er det koselig dere er her og det kommer nye hit, når jeg skrev jeg savnet 'gamledager' var det mer å etterlyse de 'goe' gamle'! for det var annerledes da ... men det var kanskje fordi det var litt færre her.. (faktisk var Dorian den eneste fyren her.. en god stund :ler: ) og det var mindre bråk å tull. Når det var så få så ble man mer close og det ble mer en samlet gjeng her, kanskje det som mangler nå.

Jeg har ikke lest alles innlegg, det er ikke noe mot noen spesielle, bare etter et raskt overblikk...

Fint noen av dere fortsatt er her, selvom det er altfor få av dere... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest dorian-san

Takk skal du ha, Nullet :ler:

Den er ikke så avansert, men er mest laget for å vise hvordan man kan kryptere login-data før noe sendes fra klienten.

Veldig mange forum på nettet mangler denne funksjonen, noe som gjør det mindre fristende å logge seg inn...

:sjarmor:

Gjest, dvs. Originalgjest som startet denne tråden:

Hvem er du, da? Du snakker som om vi var gamle kjente, men har ikke akkurat gitt deg til kjenne selv? :kul:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm, tenker tilbake til gamledager da jeg "fant" KG......

Husker at jeg var veldig "betatt" av Dorian...... :oops: Han ga artige, flørtende, positive svar hele tiden. Hva var navnet på han andre igjen? Jeg mener at det var to veldig positive gutter her for et par år siden....

( Vi har koselige gutter her nå også, Kris og Kristian f.eks.!!!!)

KG forandrer seg, jeg forandrer meg, verden forandrer seg; Slik bare er det!!! Det å drømme tilbake er fint, men å lengte tilbake blir litt feil. :D

Tenk deg når vi "gamlingene" blir så gamle at vi havner på alders-hjem! Vi kommer til å krangle om hvem får bruke PC'en først for å skrive innlegg på KG!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...