AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #1 Del Skrevet 12. juli 2017 Hadde en kompis for noen år siden, som brøt vennskapet fordi han hadde følelser for meg som jeg ikke gjengjeldte. Han fikk seg dame, og virker fortsatt lykkelig i forholdet. I kveld fikk jeg en SMS om å ta en øl da han ønsker å høre hvordan det går, og min første tanke var jo ja. Nevner dette for en venninne, som mener at jeg er naiv og at han fortsatt liker meg?! For meg virker det fjernt, fordi a) han har en kjæreste, b) hun er mye penere enn meg, på alle måter c) det har gått flere år. Savner vennskapet og ble veldig glad for tilbudet, men kan jeg virkelig være naiv her? Jeg syns det er galskap og ekstremt lite sannsynlig å tenke at han enda kan være interessert nå. Anonymkode: 927fb...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 12. juli 2017 #2 Del Skrevet 12. juli 2017 Om deres dere treffer hverandre for en øl så råder jeg deg til å ta dette på en offentlig plass - man kan aldri vite hva slags muffens han planlegger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 12. juli 2017 #3 Del Skrevet 12. juli 2017 Vel er hun penere enn deg så rt det nok ikke du som er naiv. Men uansett så høres det ut som en god ide at dere treffes. Kanskje dere kan bli et par til tross for ditt utseende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #4 Del Skrevet 12. juli 2017 8 minutter siden, WubWub skrev: Om deres dere treffer hverandre for en øl så råder jeg deg til å ta dette på en offentlig plass - man kan aldri vite hva slags muffens han planlegger. Er ikke paranoid 4 minutter siden, QQbaby skrev: Vel er hun penere enn deg så rt det nok ikke du som er naiv. Men uansett så høres det ut som en god ide at dere treffes. Kanskje dere kan bli et par til tross for ditt utseende Morsom du Er ikke keen på han. Anonymkode: 927fb...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 13. juli 2017 #5 Del Skrevet 13. juli 2017 Hvis jeg hadde en venninne som jeg tidligere var interessert i uten at følelsene ble gjengjeldt ville jeg overhodet ikke vært interessert i å møte henne igjen. Men det kommer vel også an på hvordan vennskapsbruddet skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2017 #6 Del Skrevet 13. juli 2017 Han har sannsynligvis lyst på sex, ja. Du er ganske naiv når det gjelder menns seksualitet og hva de er tiltrukket av om du tror penere = mer attraktivt. Man kan være forelsket i noen, man kan være seksuelt tiltrukket- og det er til og med flere typer seksuell attraksjon man kan ha til ulike personer Det er veldig betenkt at han tar kontakt når han var så forelska at han måtte bryte kontakt. Hvorfor skulle han tro at han ville klart være venn med deg og ikke utvikle følelser igjen Jeg tipper at han har en dårlige periode med dama/ krangler. Er ikke sikkert han forstår selv hvorfor han søker deg en gang, men en del av han trekker mot deg grunnet mangelen på de gode følelsene i forholdet akkurat nå Anonymkode: 439bf...4c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. juli 2017 #7 Del Skrevet 13. juli 2017 klart dere kan ta en øl, han har sikkert kommet over deg nå, følelser kommer og går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2017 #8 Del Skrevet 14. juli 2017 Takk for svar, setter pris på det. Svarte til slutt ja til en øl, men fikk aldri noe svar, så nå gidder jeg ikke kaste vekk mer tid på det "vennskapet". Anonymkode: 927fb...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå