Gå til innhold

Tror dere Tone Damli vil få samme suksess som Eva Weel Skram etter Hver Gang Vi Møtes?

snøfrisk

Anbefalte innlegg

Eva er en veldig god artist og jeg elsker stemmen hennes. Helt utrolig at Tone ble SÅ  populær etter Idol. Hun har en kjedelig stemme og kjedelig sanger. Hun er en veldig flat artist. Men det lønner seg å være pen og ha bra kropp 🙄

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaktuspotte

Jeg synes Tone er virkelig vakker å se til, men  noen sangstjerne blir hun aldri.

Eva er derimot  en flott artist 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, pelikanen skrev:

Omtalt som artist. Hun er kjent for å være kjent.  Stiller opp utfordrene,diverse menn. Noen stor artist er det ikke.

Rart utvalg de har gjort. Ræv "artister"

Hennes håp om å komme i media igjen?

Stemmen og sangene har ikke blitt bedre,tross kortere og kortere,mindre klær.

Hvem er 'artistene' som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, morhjertegod skrev:

Tviler, da Eva har et mye større talent en Tone. Eva har jo en utrolig vakker stemme, og virkelig musikalsk. Håper Tone Damli overrasker meg positivt, det ville vært moro.

Delvis enig. Men synes ikke Tone har noe på en scene å gjøre, heller ikke som artist. Flott jente, men sangstemmen er ikke mye å skryte av.

Endret av ♥Missy♥
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Delvis enig. Men synes ikke Tone har noe på en scene å gjøre, heller ikke som artist. Flott jente, men sangstemmen er ikke mye å skryte av.

Synes sangstemmen hennes er ganske fin jeg, hun kan jo synge. Det er vel mer problematisk at musikken er dørgende kjedelig, og at hun ikke har et eget "sound".  Blir liksom litt hummer og kanari over hele karrieren hennes. Hun gjør så mye forskjellig at folk ikke forbinder henne med noe annet enn "kjendis".

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.7.2017 den 18.08, snøfrisk skrev:

Eva Weel Skram har jo gått fra å være relativt "ukjent" for folk flest, til å bli hyllet og ha 200 konserter i året, hvor 90% blir utsolgt. Musikk-karrieren har jo virkelig fått et boost, tror dere Tone vil oppleve det samme?

Naturligvis ikke. 

Eva Weel Skram var en godt etablert musiker da hun deltok, i tillegg til at hun skriver musikk selv, mens Tone er etablert som reklamedama. Og alle som har hørt henne live, vet at hun sliter med å treffe en eneste tone rent. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Unika skrev:

Synes sangstemmen hennes er ganske fin jeg, hun kan jo synge. Det er vel mer problematisk at musikken er dørgende kjedelig, og at hun ikke har et eget "sound".  Blir liksom litt hummer og kanari over hele karrieren hennes. Hun gjør så mye forskjellig at folk ikke forbinder henne med noe annet enn "kjendis".

Godt man har hver sin smak, for det hun kommer med kaller ikke jeg for hverken fint, eller musikk i mine ører:fnise: Har du hørt henne live skjønner du hva jeg mener.  Autotune, playback osv.. alt for å skjule hvor dårlig enkelte artister er.

Men det jeg synes er mest synd, er hvorfor ikke Norge faktisk satser på de artistene som faktisk er flinke. Det finnes mange av de.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg tror karrieren hennes vil få et løft på grunn av deltagelse i Hver gang vi møtes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Eva har langt mindre haters enn Tone i utgangspunktet. Hvis Eva egentlig har noen... Tone har mange.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være at kjendisfaktoren til Tone tar seg opp igjen (hun har jo vært litt mer i bakgrunnen de siste par årene enn hva hun var før) og kanskje hun får en ny reklameavtale med Betsson eller lignende, men jeg tviler på at musikkarrieren hennes får noe oppsving. Den er nok død og begravet for lenge siden, hvis den noensinne var i live da - den har på en måte alltid bare vært et sidespor til det Tone egentlig er, nemlig kjendistryne og modell.

Evas karriere har fått en boost ettersom hun aldri hadde samme kjendisstatus og folk dermed ikke har blitt eksponert for hennes musikk i særlig stor grad - og dermed har folk heller ikke vært klar over hvor dyktig hun er. Når hun først fikk den eksponeringa som "Hver gang vi møtes" gir, så oppdaget folk talentet hennes og trykket henne til sitt bryst. Tone er derimot allerede en av Norges mest eksponerte artister og likevel har ikke musikken hennes tatt av, selv etter 12 år i bransjen. Med mindre hun bringer noe drastisk nytt og uventet til bordet nå så kommer ikke "Hver gang vi møtes" til å bety noe som helst rent musikalsk. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sandin skrev:

Nei. Eva har langt mindre haters enn Tone i utgangspunktet. Hvis Eva egentlig har noen... Tone har mange.

Er jo ikke snakk om haters. Kall en spade for en spade i det minste. Dama KAN ikke synge.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hun har jo aldri vært virkelig kjent for musikken. 

Lurer på hvilke sanger de andre skal velge fra hennes karriere. Jeg vet bare om butterflies. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, lilletrilleline skrev:

Nei. Hun har jo aldri vært virkelig kjent for musikken. 

Lurer på hvilke sanger de andre skal velge fra hennes karriere. Jeg vet bare om butterflies. 

Jeg kom på en: Bliss 😃

Håper hun kommer godt ut av det. Hun fortjener ikke så mye kritikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Torden skrev:

Jeg kom på en: Bliss 😃

Håper hun kommer godt ut av det. Hun fortjener ikke så mye kritikk.

Har ikke noe mot henne Jeg, men skjønner ikke hvorfor hun ble bedt om å delta i et sånt program. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone er en ekstremt kjedelig artist  :Gjesp: Hadde aldri dratt på konsert med henne. Ikke gratis en gang 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker mamma prøvde å gi hu en sjangs en gang, og så på en hel julekonsert hu hadde. Mamma er veldig glad i julekonserter og blir veldig lett rørt av de, men alt hu hadde å si var at det var ikke en eneste sang hu framførte som berørte hu.. Det var bare platt, og dritkjedelig, som alt annet hu har gjort:plystre:

Hu er jo dritkjip når det kommer til musikk! Hu synger bare rett fram, og det er jo aldri no høydepunkter ellr no sånt i sanga hennes. Det er ikke stygt, bare veldig kjedelig! Alle som klarer å synge nogenlunde reint hadde klart å framføre hennes sanger på en grei måte..

Man kommer langt med utseendet.. Hadde hu vært gjennomsnittelig/mindre pen så hadde det ikke vært en kjeft som hadde prata om hu..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...