snøfrisk Skrevet 12. juli 2017 #1 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Eva Weel Skram har jo gått fra å være relativt "ukjent" for folk flest, til å bli hyllet og ha 200 konserter i året, hvor 90% blir utsolgt. Musikk-karrieren har jo virkelig fått et boost, tror dere Tone vil oppleve det samme? Endret 12. juli 2017 av snøfrisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2017 #2 Del Skrevet 12. juli 2017 Nei. Kort og greit. Begriper ikke utvalget der denne gangen. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 12. juli 2017 #3 Del Skrevet 12. juli 2017 Tviler, da Eva har et mye større talent en Tone. Eva har jo en utrolig vakker stemme, og virkelig musikalsk. Håper Tone Damli overrasker meg positivt, det ville vært moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juli 2017 #4 Del Skrevet 12. juli 2017 Nei. Er tydeligvis mangel på artister når Tone er med i det programmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dodge Skrevet 12. juli 2017 #5 Del Skrevet 12. juli 2017 Kanskje. Ho bør gå samen med nokon andre på ei låt. (Featuring) Og blir med på heile vglistaturneen neste år. Då blir ho meir populær igjen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 12. juli 2017 #6 Del Skrevet 12. juli 2017 Nei. Eva er en musiker, Tone en syngedame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 12. juli 2017 #7 Del Skrevet 12. juli 2017 Nei. Tone har jo ikke noe bra musikk, og det er ikke musikken eller talentet hun er kjent for heller.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 12. juli 2017 #8 Del Skrevet 12. juli 2017 Omtalt som artist. Hun er kjent for å være kjent. Stiller opp utfordrene,diverse menn. Noen stor artist er det ikke. Rart utvalg de har gjort. Ræv "artister" Hennes håp om å komme i media igjen? Stemmen og sangene har ikke blitt bedre,tross kortere og kortere,mindre klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calium Skrevet 12. juli 2017 #9 Del Skrevet 12. juli 2017 Nei, det tror jeg ikke. Hun er middels flink å synge, hverken mer eller mindre. Hun er kjent for å være kjent, ikke for å være artist. Hun har ikke en sound, hun har ikke et uttrykk, hun har ikke en sjanger, hun er litt "overalt". Eva er veldig talentfull, har jobbet hardt i bransjen i mange, mange år, satset på musikken, ikke på kjendiseriet. Tone fremstår som litt "sutrete" (ref. blogginnlegg og intervju på Senkveld hvor hun snakket ut om "hetsen" og slakten hun fikk da hun ga ut den noe mislykka låten "Pinnacle") når ting ikke går hennes vei. Hun har også vært mye i media for diverse ting som ikke har med karrieren å gjøre i det hele tatt. Eva er artist til innerst i hjertet, og det er kvalitet fra bunn av. Stor forskjell på de to. Tone har forresten allerede uttalt i media at hun håper at deltakelsen vil gi henne en karriereboost. Jeg skjønner at de aller fleste som blir med helt sikkert ønsker det, men litt fjollete å si offentlig at det er en motivasjon til å være der. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 12. juli 2017 #10 Del Skrevet 12. juli 2017 Tviler, siden 'alle' vet hvem hun er allerede, og vet hvilken musikk hun kommer med. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frostrøyk Skrevet 12. juli 2017 #11 Del Skrevet 12. juli 2017 Niks, nada, njet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunalee Skrevet 13. juli 2017 #12 Del Skrevet 13. juli 2017 Hun er jo så uinteressant! Kjent for å være kjent, en sanger på karaokenivå. Så, nei. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 13. juli 2017 #13 Del Skrevet 13. juli 2017 Nei. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 13. juli 2017 #14 Del Skrevet 13. juli 2017 Med mindre hun blir smittet av de andre og plutselig utvikler talent så tviler jeg på det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 13. juli 2017 #15 Del Skrevet 13. juli 2017 Tone har jo allerede hatt suksess, hun var superkjendis før Eva var det, og nå er det liksom Eva sin tur. Jeg tror Eva tåler bedre å være artist i moden alder også enn Tone gjør det. Men hyggelig for henne om hun får et slags comeback. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 13. juli 2017 #16 Del Skrevet 13. juli 2017 Tone Damli er en veldig uoriginal artist som har lite på et slikt progam å gjøre. Men så er det jo PR-avdelingen til Universal som bestemmer hvem av artistene sine de vil ha med, og da velger de en kjendis. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 13. juli 2017 #17 Del Skrevet 13. juli 2017 Nei, hun har vel fokusert for mye på utseende istedenfor musikken de siste årene. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 13. juli 2017 #18 Del Skrevet 13. juli 2017 Sitter her å venter på at noen skal dra frem janteloven/ misunnelsekortet..... Popper meg popcorn i mens, selv om det er tidlig på dagen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 13. juli 2017 #19 Del Skrevet 13. juli 2017 Nei. Tone virker som en fin jente, men noen artist er hun ikke. Jeg oppfatter henne ikke som spesielt kreativ heller, så blir spennende å se hvordan hun har tolket de andre sine sanger. Og om hun i det hele tatt klarer å synge rene toner "live" på tv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 13. juli 2017 #20 Del Skrevet 13. juli 2017 Eva er i en helt annen liga enn ton, når det kommer til musikk, så nei... forstår ikke at tone kan ha reportoar nok til å være med jeg! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg