AnonymBruker Skrevet 15. juli 2017 #21 Skrevet 15. juli 2017 På 12.07.2017 den 15.41, AnonymBruker skrev: Hvor ofte og hvor mange ganger skal politiet og andre offentlige myndigheter gå ut i media med beskjed om at folk trenger pass når de reiser utenfor Norges grenser? Les på UD sine sider om du er i tvil. Husk og at uten pass og med problemer kan du risikere du ikke har hjelpen du trodde du hadde i reiseforsikringen din. Blir ungen din stukket av en veps eller noe annet skjer, og du ikke har pass på barnet får du problemer og en regning for legehjelp du ikke vil ha. Ja, du trenger pass til Sverige, Danmark og ellers reglene er like. Anonymkode: 5b952...0f0 Lurt å ha med europeisk helsetrygdekort. Da får du samme hjelp som landes innbyggere. Min søster reagerte voldsom på et myggstikk og foten hovnet kraftig opp. Vi tok kontakt med et legekontor og hun fikk hjelp der. Anonymkode: 99879...947
Blodets rett Skrevet 15. juli 2017 #22 Skrevet 15. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurt å ha med europeisk helsetrygdekort. Da får du samme hjelp som landes innbyggere. Min søster reagerte voldsom på et myggstikk og foten hovnet kraftig opp. Vi tok kontakt med et legekontor og hun fikk hjelp der. Anonymkode: 99879...947 Trenger man det i Sverige da? Tviler på at svensk helsevesen avviser noen selv om de ikke har europeisk helsekort. Jeg har også alltid forestilt meg at det finnes en egen nordisk avtale på dette området også. Som nordmann i Sverige og Danmark ser jeg ikke helt for meg at man er avhengig av EU-skiten. 1
lalaB Skrevet 18. juli 2017 #23 Skrevet 18. juli 2017 På 15. juli 2017 den 16.36, AnonymBruker skrev: Lurt å ha med europeisk helsetrygdekort. Da får du samme hjelp som landes innbyggere. Min søster reagerte voldsom på et myggstikk og foten hovnet kraftig opp. Vi tok kontakt med et legekontor og hun fikk hjelp der. Anonymkode: 99879...947 Skal man kun til Svinesund og Strømstad og noe skulle skje så er det kort vei til sykehuset på Kalnes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå