Gå til innhold

Ønsker turvenninne!

Gjest impressa

Anbefalte innlegg

Gjest impressa

Dette er et long-shot og skikkelig skummelt å skrive, og jeg får sikkert ikke med halvparten av det jeg burde. Men kanskje når jeg ut til noen likevel?

Jeg er ei 29 år gammel jente som går mye på tur i skog og fjell med telt og hund. Jeg trives godt i mitt eget selskap og går ofte alene, men nå har jeg fått et innfall om at jeg gjerne vil ha en venninne å dele turopplevelser med, én som har (eller kanskje vil finne ut om hun har?) den samme interessen i å komme seg ut, vekk fra folk og bare senke skuldrene og være oss selv mens vi går i fantastisk natur, finner idylliske teltplasser, fisker, nyter og bare er :mynona:

Som person er jeg lett å bli kjent med og være med, har jevnt godt humør (noe som er viktig på tur!), er forståelsesfull og glad i å prate om alt og ingenting, og er absolutt ikke en som driver med intriger. Jeg er introvert og trenger tid i mine egne tanker innimellom og kan derfor bli litt stille og distansert, men ikke sur og gretten. Bor i Oslo, kjører stort sett bil når jeg skal på tur. Vet ikke hva mer jeg skal skrive, det er jo bare å stille spørsmål!

Så du er da ei jente som har samme interesse som meg eller kanskje bare er nysgjerrig på tur-livet og kanskje trenger én som drar deg med. I første omgang hadde det vært hyggelig med selskap på korte turer, kanskje med én eller to overnattinger i Oslomarka, Vikerfjell, Skrim eller annet nærliggende til Oslo, sånn for å bli kjent. I fremtiden hadde det vært artig å ha én å planlegge lengre turer med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en fin idè! Jeg bor jeg langt nordpå, og brukte en periode appen Turvenn, fant noen hyggelige damer og gikk et par turer men så flyttet jeg til et annet sted og har ikke prøvd på nytt. Et tips om du ikke får napp her.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
3 minutter siden, Macaroni skrev:

For en fin idè! Jeg bor jeg langt nordpå, og brukte en periode appen Turvenn, fant noen hyggelige damer og gikk et par turer men så flyttet jeg til et annet sted og har ikke prøvd på nytt. Et tips om du ikke får napp her.

God tur!

Takk for tipset! Har prøvd Turvenn foreløpig uten hell, men har fortsatt profil der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa

Søker fremdeles! Det er selvfølgelig også mulig med bare en dagstur første gangen eller til og med bare et kafétreff for å bli kjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
14 timer siden, canacas skrev:

Sprekt initiativ! Kunne lett hengt meg på her. 

Takk :) Kunne..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ingenting2
1 time siden, impressa skrev:

Takk :) Kunne..? :P

Jeg har en hektisk periode fremover :) Kan hende vi krasjet helt også, mtp aldersforskjell og at jeg er veldig ekstrovert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
6 minutter siden, canacas skrev:

Jeg har en hektisk periode fremover :) Kan hende vi krasjet helt også, mtp aldersforskjell og at jeg er veldig ekstrovert :P

Ok :) Setter pris på positiv tilbakemelding på annonsen uansett jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2
1 minutt siden, impressa skrev:

Ok :) Setter pris på positiv tilbakemelding på annonsen uansett jeg da!

Syns den var veldig bra! :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes ut som en lesbisk søkeannonse, noe alla jenteversjonen til homsefilmen Brokenback Mountain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest impressa
1 time siden, QQbaby skrev:

Dette hørtes ut som en lesbisk søkeannonse, noe alla jenteversjonen til homsefilmen Brokenback Mountain.

Men det er det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Åååh. Jeg kunne gjerne blitt med deg på tur, men jeg bor nok litt for langt unna dessverre.. (bor på sørlandet) Håper du finner noen i nærheten! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...