Gå til innhold

Litt stor rompe


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Gjest Seleena
Jeg ville i hvert fall styrt unna bukser uten lommer på rumpa. Det er det de aller færreste som kler, for de får rumpa til å "tyte ut".

Jeg ville valgt bukser med store lommer bak.

Riktig, men ALDRI ha store lommer heller.

Ha gjerne mørke bukser med lommer som sitter litt tett!

Unngå bleike partier. Det er berre fy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vindelspev

Riktig, men ALDRI ha store lommer heller.

Ha gjerne mørke bukser med lommer som sitter litt tett!

Unngå bleike partier. Det er berre fy. :)

Hmm... mulig det. Jeg husker å ha lest en artikkel der tipset var store lommer som ikke satt tett (sitter de tett vil området utenfor lommene "tyte").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Hmm... mulig det. Jeg husker å ha lest en artikkel der tipset var store lommer som ikke satt tett (sitter de tett vil området utenfor lommene "tyte").

Høres mer ut som det vindelspev sier.

Hvis jeg ser for meg en bukse og en fyldig rumpe med lommene tett i tett, da ser rumpa bare større ut for meg. :-?

Har også lest at det skal være store lommer, til store romper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg med min fyldige rumpe kan IKKE ha små lommer som sitter tett ihvertfall, da ser det ut som om det er masse rompe akkurat der lommen er, og det på utsiden blir noe sånt tilstedeværende, rompegreier som ikke akkurat er flatterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

str 40 = fyldig rumpe??

en ganske så normal str det da, da finnes det jammen mange store romper :roll:

Joda, det er en veldig vanlig størrelse. Men man kan godt være fyldig om man bruker størrelse 40- det kommer helt an på høyden det.

Og om midjen er kjempesmal for eksempel, kan rumpa virke stor i forhold. (Det vet jeg, for sånn er jeg,nemlig...). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vindelspev

På detnye- linken til Andrine ser man jo en kraftig rumpe der lommene er store og sitter et stykke fra hverandre. Og den rumpa ble jo lekker i den buksa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og prøvde bukser i dag og ble anbefalt Lee Desoto og Levis 529. De var flotte på begge to! Endte opp med Levis da Lee fikk en del ekstra i linningen bak. Og rompa ble fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da har vi lik fasong. Jeg har begge buksene, men Lee'en er for vid bak på korsryggen.

Hilsen gjesten som anbefalte Levis 529

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi lik fasong. Jeg har begge buksene, men Lee'en er for vid bak på korsryggen.

Hilsen gjesten som anbefalte Levis 529

Takk for anbefalingen! Gleder meg til å vrikke på meg foran samboeren i den nye buksa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...