Gå til innhold

Litt stor rompe


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Har litt stor, rund rompe og litt ridebukeslår og er 1,65 høy. Kan noen anbefale et buksemerke? Rompa har i grunnen fin fasong, men noen bukser får den til å se enorm ut! Hva er mest flatternde for denne typen fasong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vindelspev

Jeg ville i hvert fall styrt unna bukser uten lommer på rumpa. Det er det de aller færreste som kler, for de får rumpa til å "tyte ut".

Jeg ville valgt bukser med store lommer bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville i hvert fall styrt unna bukser uten lommer på rumpa. Det er det de aller færreste som kler, for de får rumpa til å "tyte ut".

Jeg har en god og rund rumpe, og den ser helt fantastisk ut i trange bukser uten lommer bak! Men så er jeg av de som ønsker å fremheve den istedenfor å skjule den...

Jeg vil anbefale strechjeansene fra Diesel- passer rundt rumpa uten å bli for vid i livet. Dessuten er de kjempelekre:wink:

Noen Leemodeller er også midt i blinken for oss med fyldig rumpe, men pass på - på noen av modellene sitter lommene langt ned på rumpa. Det gir inntrykk av hengerumpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev

Jeg har en god og rund rumpe, og den ser helt fantastisk ut i trange bukser uten lommer bak! Men så er jeg av de som ønsker å fremheve den istedenfor å skjule den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumpa mi er størrelse 38-40, du kan jo sjekke avataren min og se selv :wink:

Min mening er at det kan være svært stor forskjell på to rumper i størrelse 40 - det kommer an på fasongen.

Men jeg skjønner hva du mener, Vindelspev- Store, kvapsete rumper i bukser uten lommer er ikke pent. Det er lekkert på rumper som er fyldige, men ikke kvapsete.

Men det er vanskelig å finne bukser som sitter pent over større rumper - alt avhenger av hvordan lommene er plassert.

Men spør i en butikk som har spesialisert seg på dongeribukser - De som jobber der har helt sikkert peiling på hvilke modeller som vil passe akkurat DIN rumpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vindelspev
str 40 = fyldig rumpe??

en ganske så normal str det da, da finnes det jammen mange store romper :roll:

Jepp, riktig det... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindelspev
Rumpa mi er størrelse 38-40, du kan jo sjekke avataren min og se selv :wink:

Min mening er at det kan være svært stor forskjell på to rumper i størrelse 40 - det kommer an på fasongen.

Men jeg skjønner hva du mener, Vindelspev- Store, kvapsete rumper i bukser uten lommer er ikke pent. Det er lekkert på rumper som er fyldige, men ikke kvapsete.

Men det er vanskelig å finne bukser som sitter pent over større rumper - alt avhenger av hvordan lommene er plassert.

Men spør i en butikk som har spesialisert seg på dongeribukser - De som jobber der har helt sikkert peiling på hvilke modeller som vil passe akkurat DIN rumpe!

Enig.

Den avataren er altfor liten til å se særlig mye :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke lett å finne bukser for oss med godt utviklet sitteorgan... :roll: Jeg er for sikkerhets skyld også kort i bena og smal i livet. Her for et par uker siden kjøpte jeg to bukser på Blend. Det er relativt tykt jeansstoff med litt stretch. Jeg var kjempefornøyd med dem med det samme, men det ser ut til at de utvider seg litt når du har hatt dem på en stund. Av erfaring vet jeg imidlertid at olabukser har en tendens til å krympe etter hvert, så det kan hende det går seg til etter noen vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En skulle jo tro at lommer nettopp ville tiltrekke seg oppmerksomheten og at man derfor bør ha bukser uten lommer hvis man vil skjule baken sin. Det er f.eks. anbefalt at man ikke bruker skjorter/bluser med brystlommer om man har store bryster, nettopp fordi de øker fokus på akkurat det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dersom vi snakker om olabukser, så gjør det seg med lommer ja. og jo mer markertden stripa på lomma er, jo bedre. dersom lommene er rett plassert i forhold til akkurat din rompe.

hilsen ei med giga-rumpe.... bruker str 42!!! :hår: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på JC og skulle prøve bukser. Jeg blir bare deppa og lei meg jeg, for ingenting passer til meg. Har to lee bukser fra før av (en leola, digger den, og en desoto som er fin) som jeg liker godt, men de finnes ikke lengre (modellen finnes tror jeg, men ikke i farger jeg liker). Jeg prøvde 3 forskjellige bukser:

Diesel: Passe over rumpe og lår, men fikk ikke knappen igjen pga for stor mage.

Levis: Så ut som ei 40 år gammel dame, altfor høy i livet og stygg fasong. Rumpa ser enorm ut. Dessuten vil jeg ikke fly rundt med størrelsen til alles beskuelse bak.

Formania: For trang i lårene, fin over rumpa men den dekker jo kun 30% av den... kan da ikke gå rundt og vise den til alle???

Grrrrrrrrr.. jeg vil så gjerne ha en mindre rumpe!! :evil: Eller en bukse som passer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...