AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg er sånn skikkelig barnslig sjalu på storebror min.. Mor har i alle år fortalt hvor irriterende det var at mormor alltid skrøt av hennes storebror .. men hun er ti ganger verre selv.. når jeg kommer på besøk får jeg alltid høre hvor fantastisk han er.. har han bakt boller får jeg høre i syv langhelg syv brede om det. Har han laget middag så rapporteres det om det .. nå har vi andre søsken begynt å fikse opp familiehytta som ikke storebror har brydd seg med.. han har vært litt sån negativ til dette.. men nå ble han med og gjett hvor mye det skrytes over dette.. vi har gjort KJEMPEMYE! Men mor snakker bare om hvor gjevt det er at HAN har fikset ditt og datt og at HAN tror det kan bli bra... ja ., og så har han tatt FRI neste tirsdag for å jobbe på hytta! Men mor nevner ikke hvor bra det at jeg faktisk har tatt sist onsdag og tar fri i morgen for å jobbe.. ei heller for hvor bra det er at vi andre faktisk har stelt hele Hagen og ryddet slik at vi kan male .. Vet det er barnslig, men jeg skulle nesten ønske at han bare ble hjemme .. for nå kommer han Til å få æren for det som blir bra- og alt som ikke blir perfekt kommer vi til å få skylden for.. Anonymkode: be2ec...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #2 Del Skrevet 11. juli 2017 Haha, jeg har en sånn lillebror faktisk. Min familie er dessverre hva man kan kalle dysfunksjonell, og min lillebror er mine foreldres yndling. Han bæres på gullstol og skrytes opp i skyene. Jeg er lei av alt dramaet, og holder kontakten på et minimum. Anonymkode: b4b04...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg har det sånn med lillebrødrene mine også. Det er masse de får lov til som jeg ikke får lov til, buhu. Anonymkode: c347e...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 11. juli 2017 #4 Del Skrevet 11. juli 2017 Du får se på det som en lekse på at du ikke alltid kan få det som du vil her i livet ts. Noen mennesker er bedre, slik er det bare. Deal with it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #5 Del Skrevet 11. juli 2017 "Godt" å høre at jeg ikke er alene føler meg som en unge .. men det er såååå irriterende.. Anonymkode: be2ec...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Del Skrevet 11. juli 2017 2 minutter siden, QQbaby skrev: Du får se på det som en lekse på at du ikke alltid kan få det som du vil her i livet ts. Noen mennesker er bedre, slik er det bare. Deal with it! Hæ? Anonymkode: 98f90...386 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #7 Del Skrevet 11. juli 2017 2 minutter siden, QQbaby skrev: Du får se på det som en lekse på at du ikke alltid kan få det som du vil her i livet ts. Noen mennesker er bedre, slik er det bare. Deal with it! Joda men han er IKKE bedre enn noen andre av oss.. likevel fremhever mor bare han.. selv om hun har 3 andre barn i tillegg til meg hun kan skryte av.. Anonymkode: be2ec...e4c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 11. juli 2017 #8 Del Skrevet 11. juli 2017 Ta igjen da vel? Det er en kjensgjerning at noen foreldre har favoritter, og det er helt innafor å si ifra når det blir drøyt. "Ja, og jeg som har tatt fri på onsdag + jobbet x antall dager på hytta, den innsatsen teller liksom ikke? I så fall kan dere to gjøre resten selv.", "WOW, har han lært seg å skru på stekeovnen??", "Jøss, første gang i livet at han hjelper til i hagen - da kan jo han gjøre resten da, nå som jeg har jobbet her x antall kvelder fra før av"... Tror dama hadde hatt godt av å få høre at hun gjør akkurat det samme mot dere som hun har sippet over at moren hennes gjorde mot henne. Be henne tenke litt over det, og over hva slags forhold hun egentlig ønsker til barna sine. Om ikke også hun kanskje synes at eldste bror er gjevest.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 11. juli 2017 #9 Del Skrevet 11. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sånn skikkelig barnslig sjalu på storebror min.. Mor har i alle år fortalt hvor irriterende det var at mormor alltid skrøt av hennes storebror .. men hun er ti ganger verre selv.. når jeg kommer på besøk får jeg alltid høre hvor fantastisk han er.. har han bakt boller får jeg høre i syv langhelg syv brede om det. Har han laget middag så rapporteres det om det .. nå har vi andre søsken begynt å fikse opp familiehytta som ikke storebror har brydd seg med.. han har vært litt sån negativ til dette.. men nå ble han med og gjett hvor mye det skrytes over dette.. vi har gjort KJEMPEMYE! Men mor snakker bare om hvor gjevt det er at HAN har fikset ditt og datt og at HAN tror det kan bli bra... ja ., og så har han tatt FRI neste tirsdag for å jobbe på hytta! Men mor nevner ikke hvor bra det at jeg faktisk har tatt sist onsdag og tar fri i morgen for å jobbe.. ei heller for hvor bra det er at vi andre faktisk har stelt hele Hagen og ryddet slik at vi kan male .. Vet det er barnslig, men jeg skulle nesten ønske at han bare ble hjemme .. for nå kommer han Til å få æren for det som blir bra- og alt som ikke blir perfekt kommer vi til å få skylden for.. Anonymkode: be2ec...e4c Tenk på om moren din skryter like uhemmet av deg når du ikke er tilstede? Dumt at en ikke kan si direkte. Men jeg opplevde noe ala det samme. Og fikk vite at de verdsatte meg mye ovenfor andre . Skulle nok ønske folk var mer direkte :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #10 Del Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, Strixvaria skrev: Ta igjen da vel? Det er en kjensgjerning at noen foreldre har favoritter, og det er helt innafor å si ifra når det blir drøyt. "Ja, og jeg som har tatt fri på onsdag + jobbet x antall dager på hytta, den innsatsen teller liksom ikke? I så fall kan dere to gjøre resten selv.", "WOW, har han lært seg å skru på stekeovnen??", "Jøss, første gang i livet at han hjelper til i hagen - da kan jo han gjøre resten da, nå som jeg har jobbet her x antall kvelder fra før av"... Tror dama hadde hatt godt av å få høre at hun gjør akkurat det samme mot dere som hun har sippet over at moren hennes gjorde mot henne. Be henne tenke litt over det, og over hva slags forhold hun egentlig ønsker til barna sine. Om ikke også hun kanskje synes at eldste bror er gjevest.. Har vurdert det.. svarte at jeg syns lillesøster og kjæresten hadde gjort vel så mye som han.. men tror ikke hun tok hinte.. Anonymkode: be2ec...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 11. juli 2017 #11 Del Skrevet 11. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda men han er IKKE bedre enn noen andre av oss.. likevel fremhever mor bare han.. selv om hun har 3 andre barn i tillegg til meg hun kan skryte av.. Anonymkode: be2ec...e4c Vel det er da ingen grunn til å være sjalu på han om han ikke er bedre en deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #12 Del Skrevet 11. juli 2017 1 minutt siden, NotNaomi skrev: Tenk på om moren din skryter like uhemmet av deg når du ikke er tilstede? Dumt at en ikke kan si direkte. Men jeg opplevde noe ala det samme. Og fikk vite at de verdsatte meg mye ovenfor andre . Skulle nok ønske folk var mer direkte :-) Tanken har streifet meg , men...da burde jeg hørt vel så mye skryt av de andre tre .. Anonymkode: be2ec...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #13 Del Skrevet 11. juli 2017 1 minutt siden, QQbaby skrev: Vel det er da ingen grunn til å være sjalu på han om han ikke er bedre en deg. Jeg vet det er skikkelig barnslig, så godt å sitte anonymt å lufte det her for akkurat nå er jeg sååå uendelig lei av å høre om storebror som har vært med EN dag på hytta.. mens vi har vært der i dager uten å høre ett takk en gang .. Anonymkode: be2ec...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #14 Del Skrevet 11. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det er skikkelig barnslig, så godt å sitte anonymt å lufte det her for akkurat nå er jeg sååå uendelig lei av å høre om storebror som har vært med EN dag på hytta.. mens vi har vært der i dager uten å høre ett takk en gang .. Anonymkode: be2ec...e4c Snakk med dem om det da vel. Anonymkode: c347e...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 11. juli 2017 #15 Del Skrevet 11. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet det er skikkelig barnslig, så godt å sitte anonymt å lufte det her for akkurat nå er jeg sååå uendelig lei av å høre om storebror som har vært med EN dag på hytta.. mens vi har vært der i dager uten å høre ett takk en gang .. Anonymkode: be2ec...e4c Vel kvalitet er bedre enn kvantitet som de sier. Så hjelper jo ikke om dere har vært der flere dager dersom han gjør en bedre jobb på kun en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 11. juli 2017 #16 Del Skrevet 11. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tanken har streifet meg , men...da burde jeg hørt vel så mye skryt av de andre tre .. Anonymkode: be2ec...e4c Jo. Men en kompenserer. Du vet at en vet ikke alltid hvilke følelser og tanker andre har. Mulig hun ikke forventer så mye fra ham? Mens dere andre er hun trygge på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #17 Del Skrevet 11. juli 2017 7 minutter siden, QQbaby skrev: Vel kvalitet er bedre enn kvantitet som de sier. Så hjelper jo ikke om dere har vært der flere dager dersom han gjør en bedre jobb på kun en dag. Akkurat slik følelses det Anonymkode: be2ec...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #18 Del Skrevet 11. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Akkurat slik følelses det Anonymkode: be2ec...e4c Ikke bry deg om denne brukeren. Hun er stort sett frekk. Anonymkode: 98f90...386 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #19 Del Skrevet 11. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke bry deg om denne brukeren. Hun er stort sett frekk. Anonymkode: 98f90...386 Lager de profiler for å si slemme ting til folk bak en haug med kallenavn og mener du at @QQbaby gjør det? Anonymkode: c347e...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QQbaby Skrevet 11. juli 2017 #20 Del Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bry deg om denne brukeren. Hun er stort sett frekk. Anonymkode: 98f90...386 Det var slemt sagt 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lager de profiler for å si slemme ting til folk bak en haug med kallenavn og mener du at @QQbaby gjør det? Anonymkode: c347e...a24 Ser at kg er stedet for syke konspirasjonsteorier i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå