AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #21 Del Skrevet 11. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes det strømpebukse for menn? Anonymkode: 6e24b...48e Massevis. Her er noen eksempler: http://www.glieberman.com/warm-tights-for-men/ Hvorfor har det noe å si om det er føtter på stillongsen? Hvem tenker vel over det? Anonymkode: 9e1a7...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. juli 2017 #22 Del Skrevet 11. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Massevis. Her er noen eksempler: http://www.glieberman.com/warm-tights-for-men/ Hvorfor har det noe å si om det er føtter på stillongsen? Hvem tenker vel over det? Anonymkode: 9e1a7...6d8 OMG, det er det styggeste jeg har sett på lenge! Hjelp! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravity Skrevet 11. juli 2017 #23 Del Skrevet 11. juli 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Massevis. Her er noen eksempler: http://www.glieberman.com/warm-tights-for-men/ Hvorfor har det noe å si om det er føtter på stillongsen? Hvem tenker vel over det? Anonymkode: 9e1a7...6d8 Strømpebukse er pr. definisjon en strømpe + en bukse. Altså med fot. Longs/stillongs er en lang underbukse som gjerne går helt ned til ankelen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. juli 2017 #24 Del Skrevet 11. juli 2017 Fordi jeg bruker det bare vinterstid. Det er for varmt om sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bifftomat Skrevet 11. juli 2017 #25 Del Skrevet 11. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Massevis. Her er noen eksempler: http://www.glieberman.com/warm-tights-for-men/ Hvorfor har det noe å si om det er føtter på stillongsen? Hvem tenker vel over det? Anonymkode: 9e1a7...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #26 Del Skrevet 11. juli 2017 Må da få litt sol på kroppen. Anonymkode: bbe4a...1cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 11. juli 2017 #27 Del Skrevet 11. juli 2017 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Massevis. Her er noen eksempler: http://www.glieberman.com/warm-tights-for-men/ Hvorfor har det noe å si om det er føtter på stillongsen? Hvem tenker vel over det? Anonymkode: 9e1a7...6d8 Hvis det ikke er fot, er det ikke en strømpebukse. TS nevnte strømpebukse for menn, ikke longs eller lange underbukser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #28 Del Skrevet 11. juli 2017 Joda, bruker det på jobb grunnet litt formell dresscode og fordi det er like kjølig på kontoret hele året. Bruker riktignok stort sett stayups. Men når jeg skal hjem og ut i solen, rulles de av før jeg bytter ut pumpsene med joggesko. Strømpebukser på menn synes jeg for øvrig ser helt latterlig ut, og noe jeg kun har hørt om eller sett her på KG .... Anonymkode: 8d3d9...0d1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #29 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg bruker strømpebukser på jobb og hvis det er kaldt, ellers går jeg uten. Burde vel egentlig bruke det hele tiden, for da får jeg ikke like mange blåmerker på beina. Har aldri sett menn med strømpebukse, hverken om sommeren eller vinteren. Anonymkode: 67e8a...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #30 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg er mann og kjenner meg igjen her. Jeg bruker strømpebukse hver dag i den kalde årstiden (jobber ute på bygg og anlegg). Mens dama bruker det bare to dager i året. Henholdsvis 17mai og juleaften når hun skal pynte seg. Da er det slik tynn damestrømpebukse. Alltid sett på strømpebukse som et unisex plagg. Dessuten er det mer praktisk å bruke for meg en stillongs og sokker. Har mange par i ull og fleece som holder benene varme. Guttungen på 5 får heller ikke dra hjemmefra uten strømpebukse når det er kaldt. Mens dama heller fryaer uansett hvor kaldt det er. Anonymkode: 9e1a7...6d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. juli 2017 #31 Del Skrevet 11. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og kjenner meg igjen her. Jeg bruker strømpebukse hver dag i den kalde årstiden (jobber ute på bygg og anlegg). Mens dama bruker det bare to dager i året. Henholdsvis 17mai og juleaften når hun skal pynte seg. Da er det slik tynn damestrømpebukse. Alltid sett på strømpebukse som et unisex plagg. Dessuten er det mer praktisk å bruke for meg en stillongs og sokker. Har mange par i ull og fleece som holder benene varme. Guttungen på 5 får heller ikke dra hjemmefra uten strømpebukse når det er kaldt. Mens dama heller fryaer uansett hvor kaldt det er. Anonymkode: 9e1a7...6d8 Pynter dama di seg bare to ganger i året? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 11. juli 2017 #32 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg bruker strømpebukse hele året, bortsett fra når det er 20 grader pluss. Da liker jeg å kjenne varmen (den er litt skjelden her jeg bor). Synes ikke at jeg ser få folk som bruker det, men kanskje det er en stedssak? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #33 Del Skrevet 11. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er sommeren her. Så det er folk rundt i shorts og skjørt over alt. Men jeg ser bare bar hud. Hvorfor er det ingen som bruker strømpebukse lengre? Det hat blitt helt borte. Jeg ser faktisk oftere menn i strømpebukse enn kvinner.Hva har skjedd? Anonymkode: 9e1a7...6d8 Skal med strømpebukse mitt på sommeren da?? Blir vel brukt til strømpebukse høsten igjen når været blir kaldere. Anonymkode: cb37b...d87 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. juli 2017 #34 Del Skrevet 11. juli 2017 Jeg bruker strømpebukse, men er det varmt nok til å ikke gjøre det så lar jeg være. Blir litt som å spørre meg når det er 20 grader ute, hvorfor har du ikke på deg genser? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. juli 2017 #35 Del Skrevet 12. juli 2017 Bruker ikke strømpebukse fordi det rett og slett er for varmt. Er varmblodig av meg og synes det er deilig å kunne gå uten strømpebukse. Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #36 Del Skrevet 12. juli 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ofte syklister, forballspillere og friluftsfolk bruke det under shortsen om sommeren. Anonymkode: 9e1a7...6d8 Strømpebukse og thights er ikke det samme.. Anonymkode: 73455...ef0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #37 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg bruker strømpebukse så sjelden som overhodet mulig, fordi jeg synes det er utrolig ubehagelig å ha på. Liker ikke plagg som sitter helt inntil. Anonymkode: e4b8a...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #38 Del Skrevet 12. juli 2017 Sitter ts og runker nå..?? Anonymkode: e6f29...184 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #39 Del Skrevet 12. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sitter ts og runker nå..?? Anonymkode: e6f29...184 Antagelig. Anonymkode: 9d385...08d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. juli 2017 #40 Del Skrevet 12. juli 2017 Strømpebukser et egentlig noe forbasket herk som er ubehagelig å gå med. Å bruke det er på grensa til selvplaging. Likevel er jeg såpass forfengelig at jeg bruker det når jeg har på skjørt og kjoler. Under bukser bruker jeg ikke strømpebukse Er det kaldt i været har jeg på meg ullundertøy og sokker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå