AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #1 Skrevet 11. juli 2017 Jeg er nå 7 uker på vei.Foruten litt tretthet,litt kvalme og sjelden en gang litt stikkende følelse i livoren (for noen uker siden),har jeg ikke merket stort til graviditeten enda.Frem til i natt.Da våknet jeg i 01-tiden av noe som minnet om kraftige menssmerter.Jeg kaldsvettet og ble kvalm,og måtte opp og bevege meg mens det stod på.Tenkte at nå aborterer jeg sikkert.Men etter noen intense minutter forsvant smertene og jeg kunne legge meg igjen.Det var ingen antydning til blod eller utflod. Tenker å bestille legetime senere i dag,men har noen peiling på hva dette kan være.Er det smerter som kommer av at livmoren strekker seg? Smertene satt ca.10 cm nedenfor navlen.Hvor ofte vil man få slike smerter ila svangerskapet? takker for svar Anonymkode: 53466...55d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #3 Skrevet 11. juli 2017 Det er helt vanlig med til dels kraftige menssmerter tidlig i graviditeten. Jeg slet med dette fra uke 5-13 og litt av og på frem til uke 18-19. Det er helt vanlig! Så lenge du ikke blør, er det ingen fare :-) Anonymkode: 7b41a...08d
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #4 Skrevet 11. juli 2017 ....Og det kommer av at livmoren strekker seg samt hormonpåvirkning. Anonymkode: 7b41a...08d
Jolanda Skrevet 11. juli 2017 #5 Skrevet 11. juli 2017 Det er helt vanlig med menssmerter/murringer tidlig i svangerskapet. Jeg hadde det selv. Jeg tror ikke jeg hadde oppsøkt lege med mindre jeg hadde blødninger.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2017 #6 Skrevet 11. juli 2017 Ikke noe poeng i å oppsøke lege. Det er ikke farlig så lenge du ikke blør, og legen får ikke gjort noe som helst fra eller til. Anonymkode: 7b41a...08d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå