Gå til innhold

Hvorfor har enkelte behov for å være spydige/"dumme ut" andre foran folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er ofte "populære" folk som gjør det. De tar det som en selvfølge at andre skal være endig med dem eller le med dem. Det dumme er at folk ofte ler med dem og, bare for "fredens" skyld tror jeg. 

Men hva er greia? 

Et annet eksempel er noen jeg vet skriver stygge kommentarer på facebook. Og da er det alitd noen litt for dumme folk der som jatter med dem, men en gang så kommentarte denne personen noe, og ingen trykte liker eller lo med han, da slettet han kommentaren og. Feigt.

Anonymkode: 91737...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo sånn det er her inne. Alle de spydige her inne virker som tapere da, og eneste måte de kan ta igjen på er på nettet hvor de sitter godt gjemt inne i sin egen stue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, supra skrev:

Det er jo sånn det er her inne. Alle de spydige her inne virker som tapere da, og eneste måte de kan ta igjen på er på nettet hvor de sitter godt gjemt inne i sin egen stue. 

Men jeg mente i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men jeg mente i virkeligheten :)

Beklager så mye,  skulle slettet innlegget om jeg kunne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som var slik i min ungdom, det er de som har klart seg dårligst i voksen alder. De lever sammen med de "kule" fra ungdomstiden ennå, på samme plass de vokste opp. De andre mer oppegående , har nådd mye lengre i livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

De som var slik i min ungdom, det er de som har klart seg dårligst i voksen alder. De lever sammen med de "kule" fra ungdomstiden ennå, på samme plass de vokste opp. De andre mer oppegående , har nådd mye lengre i livet. :)

Haha, slik er det hos meg og. Men noen av de kule har faktisk vokst opp de og. Jeg vet ærlig talt ikke hvordan det går med "de kule" fra videregående. Men var noen slike der og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

regner med at det skyldes deres egen usikkerhet og utilstrekkelighet, ved å dumme ut andre blir de ikke avslørt for sin utilstrekkelighet selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror du har rett i at de som ler med ler for fredens skyld Ts. 🙂

Enig med deg supra. Mitt poeng er at en del av disse bare fremstiller seg sånn. Det er på nettet så de kan vel "gjemme" seg der tror de? Mange anonyme på nettet er rare syns jeg. 🤢😱👁

Anonymkode: f7105...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...