AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #1 Del Skrevet 10. juli 2017 Ikke strikking, hekling, tegning, maling, snekring eller noe som koster noe voldsomt mye. Kjenner jeg trenger en hobby som kan gi meg glede og få meg til å fokusere på andre ting enn studier og jobb i en krevende hverdag. Noen som kan komme med noen gode forslag? Anonymkode: 4b9f2...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #2 Del Skrevet 10. juli 2017 Buldring, fjellturer, fisking, skriving, bli frivillig av noe slag - frivillighetssentralen, Røde Kors, trener i barneidrett el. Fuglekikking. Anonymkode: b884f...940 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #3 Del Skrevet 10. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Buldring, fjellturer, fisking, skriving, bli frivillig av noe slag - frivillighetssentralen, Røde Kors, trener i barneidrett el. Fuglekikking. Anonymkode: b884f...940 Takk for flere gode forslag Friviliig har jeg tenkt over, men redd det binder meg opp for mye til spesifikke tider. Ønsker noe som kan gjøres i hjemmet. Skriving har jeg prøvd og liker det- men sliter med å komme med gode og kreative ideer etter en lang dag på jobb Anonymkode: 4b9f2...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2017 #4 Del Skrevet 12. juli 2017 Hva med alle telle-trådene her på kvinneguiden? Anonymkode: 7bd80...4fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå